Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Nei, er enig med han. Ikke vits å diskutere med deg når du ikke vil forstå. Og er enda mindre grunn når du ikke engang spiller på v18.

Kanskje jeg spiller, kanskje ikke. Hvem vet hvor rotta hopper?

Jeg forstår jeg, alt dere faktisk ikke sier men bare prøver og bortforklare. Men så klart, det er jo ingen som liker og bli tatt med buksa nede og avslørt for den de er.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Nei, du liker vel ikke å bli dratt frem i lyset, rykter sier at troll sprekker da.
Men det er faktisk regler i ODA, som ledelsen diskuterte seg frem til, og la ut for medlemmene, og da ble de godtatt. Når noen NÅ synes det er urettferdig, så vel, løsninger kan finnes likevel, og ledelsen og andre har strukket seg langt for å få slutt på sytingen. Synes nå alt i alt det jobbes greit, selv om noen er superegoistiske og skal ha alt for seg selv og blåser i resten av stammen, en stamme som har jobba lenge og hardt for å beskytte alle medlemmene. Så å syte og klage slik, synes jeg blir utrolig barnslig, når man lett kunne finne løsninger som hadde passet for alle, om man bare kunne se LITT lenger enn til sin egen forvokste nesetipp.. Xandor, Capitan, dere gjør en god jobb, fortsett slik ^^
 

DeletedUser

Guest
Nei, du liker vel ikke å bli dratt frem i lyset, rykter sier at troll sprekker da.
Men det er faktisk regler i ODA, som ledelsen diskuterte seg frem til, og la ut for medlemmene, og da ble de godtatt. Når noen NÅ synes det er urettferdig, så vel, løsninger kan finnes likevel, og ledelsen og andre har strukket seg langt for å få slutt på sytingen. Synes nå alt i alt det jobbes greit, selv om noen er superegoistiske og skal ha alt for seg selv og blåser i resten av stammen, en stamme som har jobba lenge og hardt for å beskytte alle medlemmene. Så å syte og klage slik, synes jeg blir utrolig barnslig, når man lett kunne finne løsninger som hadde passet for alle, om man bare kunne se LITT lenger enn til sin egen forvokste nesetipp.. Xandor, Capitan, dere gjør en god jobb, fortsett slik ^^

Må ikke tro på rykter. Det er mye som sprekker i Lyset, og Troll er bare eventyr.

Jeg trives stort sett over alt.
Liker nugatti, og knekkebrød.

http://images.slideplayer.no/7/1928170/slides/slide_1.jpg

Det kan ikke være lett, når man stadig tar feil i sine antagelser.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Troll og rotter, like plagsomme begge deler :p.


Rottenikken skrev:
Ergo, så er det ikke i din makt og true med straff lenger. Du KAN RETT OG SLETT IKKE STRAFFE NOEN, og du kan heller IKKE Kicke noen i stammen din, uten at det går ut over ALLE i stammen. Du er klar over det, ikke sant?

Det du her skriver, er at dere gjør som dere vil, uansett regler og vanlig folkeskikk. Kan love deg, at dersom det blir mer drama, av det slaget vi har opplevd siste tia, så går det på hue ut. For, en stamme, er som kjent flere spillere som går sammen om å vinne en verden. Uskrevne regler er samarbeide og atter samarbeide. DVS, at er du i en stamme, så må du faktisk ta hensyn til regler som er innenfor den stammen. Gjør du ikke det, så har du ikke NOE i en stamme å gjøre! Da kan du likegodt bare stikke av, og klare deg på egenhånd. Å være i en stamme, uten å bidra til fellesskapet er egoisme, og rett og slett kun for egen vinning. Å være i en stamme er en trygghet i seg selv.

Slik det er i dag, så er det 2 stk, som gnåler og klager over regler, og banker Janteloven i bordet, som om det har noe med saken å gjøre. Er du en del av en stamme, så er du en del av et samfunn .. og som ellers i samfunnet må man forholde seg til gjeldende regler/lover og etiske retningslinjer.
Kicker vi en spiller eller to, så blir det i alle fall mindre gnål, og vi kan jobbe for en felles seier, uten utmattende og unødvendige krangler/diskusjoner.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du har da slengt inn Janteloven, lenger opp.. og så lenge du slenger fram sånt, så er du også medberegnet i saken fortsatt.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Trodde vi var ferdig jeg ram. Vanskelig for enkelte skjønner jeg

Nesten så man skulle tro du tok oss for idioter, tror du ikke vi skjønner veldig godt at du/aurora har gitt rotta over her denna pm'en så han kan ta opp/fortsette kranglingen på deres vegne å lage mere unødevendig styr/kvalme. Hadde man vært ferdig med dette så hadde ikke du/aurora gitt rotta over her denna pm'en som strengt that skulle holdt seg innenfor stammen.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Må ikke tro på rykter. Det er mye som sprekker i Lyset, og Troll er bare eventyr.

Det kan ikke være lett, når man stadig tar feil i sine antagelser.

der sa du det, må ikke tro på rykter. er jo det du gjør, og dermed passer den siste setningen der også godt for deg.. alt du har skrevet her, er feil og antakelser.. :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
wow, virkelig.... rottenikken... jah..
Du klarer virkelig ikke å få noe av det som blir skrevet her inn i hodet ditt. Er jo helt umulig å diskutere med deg. Helt umulig å snakke med deg. For du bare vrir og vrenger på ting for å sette dine argumenter i bedre lys, men det går faktisk ikke. Du vet jo ikke hva du skriver.. du trenger rett og slett ikke skrive mer her på v18 forumet. Vær så snill, la vær, for alles beste.

Det e bedre å ha en skrue løs enn å være så gjenskrudd at man ikke e åpen for nåkka.
 

DeletedUser

Guest
wow, virkelig.... rottenikken... jah..
Du klarer virkelig ikke å få noe av det som blir skrevet her inn i hodet ditt. Er jo helt umulig å diskutere med deg. Helt umulig å snakke med deg. For du bare vrir og vrenger på ting for å sette dine argumenter i bedre lys, men det går faktisk ikke. Du vet jo ikke hva du skriver.. du trenger rett og slett ikke skrive mer her på v18 forumet. Vær så snill, la vær, for alles beste.

Det e bedre å ha en skrue løs enn å være så gjenskrudd at man ikke e åpen for nåkka.

Det var rett rævva som feis ser æ.
 

DeletedUser

Guest
der sa du det, må ikke tro på rykter. er jo det du gjør, og dermed passer den siste setningen der også godt for deg.. alt du har skrevet her, er feil og antakelser.. :)

Tvilsomt, hadde jeg hatt feil, så hadde det ikke vært noen grunn til og dementere det.
 

DeletedUser

Guest
Troll og rotter, like plagsomme begge deler :p.


Rottenikken skrev:


Det du her skriver, er at dere gjør som dere vil, uansett regler og vanlig folkeskikk. Kan love deg, at dersom det blir mer drama, av det slaget vi har opplevd siste tia, så går det på hue ut. For, en stamme, er som kjent flere spillere som går sammen om å vinne en verden. Uskrevne regler er samarbeide og atter samarbeide. DVS, at er du i en stamme, så må du faktisk ta hensyn til regler som er innenfor den stammen. Gjør du ikke det, så har du ikke NOE i en stamme å gjøre! Da kan du likegodt bare stikke av, og klare deg på egenhånd. Å være i en stamme, uten å bidra til fellesskapet er egoisme, og rett og slett kun for egen vinning. Å være i en stamme er en trygghet i seg selv.

Slik det er i dag, så er det 2 stk, som gnåler og klager over regler, og banker Janteloven i bordet, som om det har noe med saken å gjøre. Er du en del av en stamme, så er du en del av et samfunn .. og som ellers i samfunnet må man forholde seg til gjeldende regler/lover og etiske retningslinjer.
Kicker vi en spiller eller to, så blir det i alle fall mindre gnål, og vi kan jobbe for en felles seier, uten utmattende og unødvendige krangler/diskusjoner.

Jeg sier det jeg mener, sånn er det. Enten du liker det eller ei. Hva jeg gjør er en annen sak og er ikke noen grunn til og debatere så lenge det ikke er gjort noe som man ikke kan klandres for. Det er din frykt for at det skjer som er grovbunn for det du her skriver.

Frykten i seg selv som bor i deg, er svikeren. Ikke mine meninger.

en det du skriver er igjen et bevis på at du er uforbeholdent opptatt av å vise hvem som har makta i stammen. I am Happy 4 you, and I hope you are satisfied of telling everyone who you realy are.
 
Sist redigert av en moderator:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
en det du skriver er igjen et bevis på at du er uforbeholdent opptatt av å vise hvem som har makta i stammen. I am Happy 4 you, and I hope you are satisfied of telling everyone who you realy are.

Er vel kun Aurora og Dora som mener ledelsen leker med makta i stammen vår. Har ikke sett klager fra noen andre i stammen om maktmisbruk, som du så ofte nevner. Så det er jo klart at de to sistnevnte kommer gråtende til deg hver gang det skjer noe de ikke liker.

Men jeg skal ikke bestemme om du skal sitte som deres psykolog eller ikke, det er opp til deg.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Tvilsomt, hadde jeg hatt feil, så hadde det ikke vært noen grunn til og dementere det.

at du mener sånn og sånn, betyr jo ikke at du har rett. og i denne saken bare antar du, tror og overanalyserer alt. er svært lite som stemmer med virkeligheten når det kommer til deg og dine innlegg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Han er en like stor klyse som Ronaldo, er det jeg får ut av det. Uanz, fortsett den eksepsjonelt interessante diskusjonen deres! Jeg følger med med argusøyner.
 

DeletedUser

Guest
Da har vi i ODA kommet fram til å kicke dora.
Dette er ikke en sak ledelsen har bestemt alene, men hele stammen har våre med å bestemme dette. Så avgjørelse til stammen er å kicke dora.

Grunn til kick: Stammen har sett seg lei av alt det dora har gjort fram til nå, og begeret har flommet over.
 

DeletedUser

Guest
Da har vi i ODA kommet fram til å kicke dora.
Dette er ikke en sak ledelsen har bestemt alene, men hele stammen har våre med å bestemme dette. Så avgjørelse til stammen er å kicke dora.

Grunn til kick: Stammen har sett seg lei av alt det dora har gjort fram til nå, og begeret har flommet over.

Hva har han gjort da?

Vi er nysgjerrige vi som ikke spiller, hva kan han ha gjort galt som fortjener en slik behandling?
 
Topp