Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
" 24 hahaug
Ser ut som spilleren har en forferdelig plassering mtp at det ligger byer over alt på kartet. Ligger utenfor topp 25 oda og odd så det er ikke så mye å trekke inn her. Vet lite om spilleren men tror han har kommet seg på forumet Har økt en god del oda den siste måneden. "



???

riktig OD? byer over alt på kartet?

tror det må være en feil her:p
 

DeletedUser

Guest
Jepp, som min gode venn over meg sier, så er det noe feil. Det VAR mange byer over hele kartet. Heldigvis har vi to satt oss ned og ble enige om at jeg adlet hans sydlige byer, imot at han fikk lov til å sende noen angrep frem og tilbake imot meg, så det virket som om han sloss imot meg, i det minste :)

Neida, Hahaug er rimelig høyt på OD-rankingen, så må ha vært en liten glipp der. Han er en flittig maur og en god motstander.
 

DeletedUser

Guest
Tror det, har da høyere OD enn blant annet Tigerkiller, Elimin@ator og Syrogen..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fin liste, Storebror. Og ja, noen faktafeil og glipper inne i mellom (som i de fleste lister), men hvem har vel 100% oversikt over så mange spillere? Alt i alt en gjennomarbeidet og grundig liste, og ikke minst underholdende lesning. Keep up the good work!
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
1 DON slask
Er spilleren på v21 som har ledet siden dag en og har aldri gitt slipp på tronen. Har lenge ledet suverent og har vist nylig at han ikke har planer om å gi fra seg tronene til UC. pp i startfasen kombinert med stor aktivitet og mange erfarne spillere har gjort at denne kontoen har vært meget suksessfull på v21. Må trekke frem at don også klarer å spille mer enn startfase. Det har han vist flere ganger der han viser at han adler mer enn oss andre ;) Det var lenge Jørn (Eagle Beagle)som satt på kontoen med don, men etter at både Jørn, Royal og Jokke ga seg så måtte don komme tilbake etter pausen sin. Slik jeg oppfatter det er det don som er den sterkeste og mest aktive spilleren av de som er nevnt ovenfor ettersom jeg personlig erfarte lenge mindre vekst på kontoen etter don tok pause. UC begynte virkelig å ta innpå, men de siste dagene har nok en gang don vist at det er han som er best på v21. Abobil har hoppet inn på kontoen? Uansett er jeg imponert over innsatsen og tiden som er lagt ned i denne store kontoen. Selve bærebjelken i Aristo!


litt oppklaring i Dual og hvordan det har vært på kontoen med tanke på spillere.

i starten så var det Jørn og jeg. jeg gjorde 95% av jobben

da jeg tok en pause kom jokke og Royal inn, men her fikk jeg inntrykket av at Royal gjorde 90% av jobben.+ royal ønsket ikke jokke på kontoen no idea why. så han blei kicket ut.
men så kom tiden da Royal skulle inn i militæret og Jørn var det ikke å se til noen steder. så da mått jeg Ta over

så spilte jeg solo frem til 1 uke siden eller noe sån da bobil Tore joinet
 

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
" 24 hahaug
Ser ut som spilleren har en forferdelig plassering mtp at det ligger byer over alt på kartet. Ligger utenfor topp 25 oda og odd så det er ikke så mye å trekke inn her. Vet lite om spilleren men tror han har kommet seg på forumet Har økt en god del oda den siste måneden. "



???

riktig OD? byer over alt på kartet?

tror det må være en feil her:p

Ah en grov miss der. Kan ha forvekslet deg med Redigo sin plassering. Og ja, din od er bedre enn de fleste ;)
 

DeletedUser

Guest
21 Kolb
Etter min mening er dette v21 største skuff (no offense) ettersom kontoen var tidligere på 2. plass og stod for store angrep mot alliansen. Kunne muligens utfordret don? Likevel har det gått stikk motsatt og ligger nå nærmere bunnene av topp 25 enn toppen. Tror den tidligere kontoeieren av Kolp tok over denne kontoen? Var originalt en av de sterkeste motstanderne av alliansen før nye eiere tok over.

Aldri spilt på Kolp.. :hmm: Får prøve å rette opp det dårlige inntrykket du har av kontoen jeg da.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Aldri spilt på Kolp.. :hmm: Får prøve å rette opp det dårlige inntrykket du har av kontoen jeg da.
Neida, Storebror har helt rett han, Skattum.
Han mente at kontoen som tidligere het Kim Kardashian ble tatt over av Kolp, som endret navn på kontoen til Kolb. Det er korrekt. Kolb fikk dessverre aldri tenning på v21 etter overtagelsen av denne kontoen, og derfor falt denne kontoen som en stein på listene.

Men nå har du selvagt mulighet til å rette opp Storebrors inntrykk av kontoen, da du er mye mer aktiv enn Kolp var. ;)
 

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
Så nå er det kommet en ny spiller på Kolb ja. Ut fra de siste aktivitetene fra Kolbkontoen så er det ikke overraskende at det er kommet en ny spiller der. Tidligere var jo kontoen tilnærmet afk. I det siste har du adlet av UC og tatt flere byer så nå er det definitivt en reform som skjer på kontoen nå :)
 

DeletedUser

Guest
22 wannabezz
Har fått mye ros for sine defensive taktikker og forsvart seg godt mot Alliansen. I mine øyne er dette stikk motsatt. Var på et tidspunkt da kontoen gikk vekk fra alliansen og stod for seg selv. 3-4 dager senere byttet kontoen til Aristo, og innen den tid var kontoen stacked med deff.

Det er feil. Hovedstøtten fra Aristo kom først etter at dere hadde satt i gang en aksjon mot meg (Aksjonen der jeg mista en del byer til dere). Motstanden dere møtte på den første aksjonen var stort sett mitt eget deff, samt litt akuttdeff fra Reisverket. Deffet fra Aristo ankom senere enn forventet grunnet rundt 50 timers gangtid fra hovedsenderne :)

Har adlet grått den siste tiden for å kunne holde poengsummen oppe.

Gråbyer er faktisk veldig taktisk å adle. Om en måneds tid så er alle gårdene der fylt opp, og da er det ingen som tenker på at det en gang var en gråby. I en verden med farme-limit så trenger man ikke gråbyer til farming, og da er det bedre å adle og bygge dem opp enn å la de henge der ^^

Men takk for listen, den var morsom å lese på!

hozan
 
Topp