Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
1. DON slask

Kontoen har alltid regjert topp 1, og er over en million poeng foran andre plassen! Bra arbeid og alltid like hyggelig å slå av en prat med Bobil (rofl)

2. Storebror

Personlig så syntes jeg denne spilleren har gjort mye for 1814/DD, støtte, oppmuntring og overbevisning. Vokst godt i det siste og klatret seg opp på rank 2. Meste er innadlinger, men det trengtes etter at UC falt.

3. TigerKiller

Som jeg har sagt for tredje gang (3 lister har jeg laget), så er Tigerkiller både hyggelig og talentfull innen TW. Adler så og si hver dag fra fienden, om ikke han adler en by den ene dagen, vel da adler han 3 den neste :mehe:

4. Jehova

Are, kjære Are, spilleren det står aller mest respekt til på hele .No. Fyren som kan kalles DD sitt flaggskip, alltid vært der for alle, oppmuntring, støtte, angrep. Det har kommet et par nye inn der, ser ut som de har kontroll, en god del barbarlandsbyer i det siste, men vokser likevel godt. Stå på!

5. Ignorance
Akali og Peter <3 Godt jobbet med å komme topp 5, før jeg dro var du under meg på ranken (kyss)

6. Reisverket
Formidabel jobb med å holde Aristo alliansen sammen, godt samhold og har fått spillerne i Aristo til å virkelig yte deres beste, på alle måter :)

7. Naruto

Tja, Robert sluttet, Martin og Christian har kommet inn her nå. Får stadig flere nukes fra dere på meg...:evil: Men en konto som har falt en god del i rank. Men kontoen har stor front og godt potensialet, jeg vet at det er erfarne spillere som sitter her.

8. ThoBre

Hyggelig, støttende og meget aktiv (rofl) Innenriksminister i Aristo og får ting til å gå rundt! Godt jobbet, og fin rank :)

9. Tirpitz

Beste kontoen på .No serverne, sånn er det bare.

10. Kolb

Gjengangere på denne kontoen, Skattum og Andyzz er ekstremt erfarne og kan sakene sine! Vokst svært godt på den korte tiden.

11. hahaug

Stått i mot en hel del angrep fra DD/1814. Bra jobbet, såvidt jeg vet er dette første verdenen din(?), men det spiller overhodet ingen rolle når man er et naturlig talent.

12. TraTinV

Har ikke snakket altfor mye med deg/dere, men virker aktiv og bidrar!

13. Halnoe

Halnoe, spilleren som var 1 av 2 som angrep meg da jeg byttet side. Forventet litt mer, men ikke noe problem. Er den første verdenen og du har gjort det svært bra til nå! Stå på og fortsett :D

14. Nightroon

Rune, veldig hyggelig kar, hjelpsom og alltid villig til å bidra for det felles beste. Kreds for alt du har gjort i Ship/1814/DD! Lange netter og Kv'er er ikke bare bare (wasntme)

15. Oxcyder

Har fortsatt ikke snakket så altfor mye med mange av Aristo, men hyggelig, aktiv og har alltid noe å komme med på forum (rofl) Erfaren virker han også!

16. Elimin@tor

Dyktig spiller, godt lederskap og flere viktige egenskaper, selv om jeg mistet endel respekt for deg da du sjikanerte meg offentlig (rofl). Virker som motivasjonen ikke er på topp?

17. Donau

Ahh... Donau! Hjelper meg godt der nede hvor jeg er! Liker han (kyss)

18. erlend86

Lite kjennskap dessverre.

19. halmats

Halmats tar et godt initiativ på forumet, og samtidig svært hyggelig, vokser stabilt og stødig, god del fiende adlinger! Bra jobbet!

20. wannabezz

Ekstremt hyggelig! Hjalp meg med engang det var noe, og det setter jeg pris på! Vet ikke hvordan jeg kan gjengjelde alt det du har gjort for meg siden jeg først starten på v21. Men skal nok fikse en god del videre for deg fremover!

21. kalep

Jeg vil bare si én ting; DISSE GUTTA ER JÆVLIG FETE, ja, de er ekstremt hyggelige og morsomme, tåler en spøk her og der. Bygd seg opp utallige ganger uten å ha mistet motivasjonen. Veldig bra egenskap! Dessverre har du/dere tatt en off by av meg :( Så gir dere et minuspoeng her.

22. antivirus

Ikke så mye kjennskap til igrunn, men helt ærlig, Tigerkiller burde ta seg av snakkingen ;) For det har vi opplevd før, gode misforståelser. Men pumper ut deff her og der når det trengs! Setter pris på det.

23. cid the king

Husker du sa "Har ikke off til å angripe ORM", neste dag 20 nukes fra deg, haha (rofl). Men synd det som skjedde, spilt på lag siden v18, og vi har hatt svært gode stunder sammen, fyren har et øye for taktisk overblikk og kommer med konstruktive innspill der det trengs. Aldri om vi hadde kommet så langt uten deg. Håper du fortsatt gjør dette, for det trengs mer og mer!

24. Black Magic

Vi kan alle være enige om her på Tirpitz kontoen at vi digger Black Magic! Kul fyr, erfaren og kan virkelig sine saker, fikk til og med skryt på Aristo forumet for dine gode time ferdigheter (nerd). Håper å se mer av deg!

25. Redigo

Har hjulpet meg mye med deff, og igjen så takker jeg! Tusen takk :Redface: Hyggelige karer som sitter her også! Dere kan komme langt høyere på ranken om dere satser litt!


NB: Lista kan være veldig kort og mangelfull, er på skolen, og der går ikke alt etter planen


NB2: Her er liste av topp 25, så andre kan skrive en mer utfyllende liste.

1. DON Slask
2. Storebror
3. Tigerkiller
4. Jehova
5. Ignorance
6. Reisverket
7.Naruto
8. ThoBre
9. Tirpitz
10. Kolb
11. hahaug
12. TraTinV
13. Halnoe
14. Nightroon
15. Oxcyder
16. Elimin@tor
17. Donau
18. erlend86
19. halmats
20. wannabezz
21. kalep
22. antivirus
23. cid the king
24. Black Magic
25. Redigo
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Marco, er faktisk jeg og Skattum som har spillt på kontoen i vekstperioden^^ Andy kom inn for noen dager siden:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk høre det på Skype!!

Er litt utdatert på hvem som spiller hvor :gjeip:
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
første lista jeg lager ever, blir litt personlig liste isteden for detaljert liste ;)

1. DON Slask
Ekke så mye annet å si en at du har vært suveren som nr1 siden serverern startet, har vel bytta eiere\duals et pat ganger som jeg har forstått? og nå sitter mr.bobil der alene mens don selv popper inn fra tid til annen
Uansett bobiltore er en knallkar,vil gjerne slå av en prat virker alltid godt humør, men virker også som en liten luring som alltid har noe på gang ;)

2. Storebror

Her sitter en av hovedgrunnen til at DD fortsatt eksisterer, forsvart seg mot alt som har blitt slengt dems vei og tar byer rett som det er. Utrolig hyggelige folk som sitter her og har mange gode diskusjoner\samtaler med de, Fortsett sånn gutta så vinner vi verdenen ;)

3. Tigerkiller

en av de bedre tw spillerne jeg noengang har møtt, han sniper\readler og forsvarer seg utrolig bra, (glemmer ofte å dodge offen så det er trekk) Hadde det bare vært han i orm så hadde vi nok fortsatt vært gode allierte.

4. Jehova

Egen konto ;)

5. Ignorance

aldri snakket med deg eller blitt angrepet av deg så desverre ikke mye å si her. ligger fint i safe zone og koser seg, defkonto til aristo?

6. Thobre

Hatt noen morsomme fighter med deg i det siste og det virker som du vet hva du driver med, hyggelig er du og ;) Irriterer meg grønn over at du klarte knabbe 5 byer mitt inni mine safe byer, men ser frem til flere morsomme fighter med deg ;)

7. Hahaug

Heller aldri snakket eller blitt angrepet av deg så lite å si, sett deg blitt ganske knust av robert når han var på kontoen men du har også gitt juling tilbake.

8. Svindel og bedrag

Nye eiere som jeg ikke kjenner fra før, men morsomt å bli kjent med. virker som sterke karer med masse erfaring så dette kan bli morro. ikke fått den beste starten men det er ikke dem sin skyld. de vil slå tilbake. (håper du absolutt ikke lever opp til navnet ditt da det har vært mer en nok svindel og bedrag på v21!) hihi ;)

9. Kolb

Igjen, aldri snakket med deg eller kriget med deg.

10. Oxyder

Aldri snakket med deg eller kriget med deg heller men har lagt merke til aktiviteten din i det siste og du har virkelig satt inn støttet. tar byer i bøtter og spann. god jobb!

11. Tirpitz

Marco.. du veit jeg digger deg uansett, og jeg var delvis skyld i at ting ble som det ble. Savner å snakke strategi og ideer med deg og håper vi får spilt sammen igjen på en annen verden. Har en enorm front å holde nå men kjenner jeg aristo rett er han stacket opp overalt allerede ;)


12. Reisverket

oi oi mistet veldig mange byer i det siste, ute av topp 25 snart?
uansett fortsatt Kjemperespekt for denne karen, holdt aristo skuta sammen siden dag 1 og gjør fortsatt en kongejobb, virker som aktiviteten har dabbet av i det siste og du mister endel byer? , Trur fortsatt du drar i land seieren med aristo men vi skal gi deg kamp til døra ;)

13. Tratinv

Aldri snakket med deg eller kriget med deg desverre, enda en defkonto for aristo?

14. Halnoe

Har ikke fått snakket så mye med deg men du er alltid der når man trenger støtte og virker veldig aktiv. ;)

15. Eliminator

er så utrolig glad for at du valgte vår side når TMR skulle merge med Ship eller aristo, verdenen hadde vært ferdig for lengst vis dere hadde tippa andre veien, utrolig respekt for deg og du er en kjempegod leder. nesten alltid godt humør men også rimelig bestemt til tider ;) digger deg! Veldig bra at du har fått flere folk inn på kontoen din nå så aktiviteten blir 200%

16. Nightroon

Kongekar hjelper alltid til og forsvarer seg veldig bra, Håper du får inn en dual snart så du slipper være online 24\7 ;)

17. Donau

Aner desverre ingenting om deg, aldri snakket eller krigdet med deg, 3 defkonto for aristo?

18. Erlend86

samme som over defkonto?

19. Halmats

Hørt at du har en helt sinnsyk aktivitet og at alle byene dine er blodstacka, bortsett fra det vet jeg ikke mer ;)

20. Wannabezz

Hatt front mot deg siden du valgte å bytte side, mange morsomme fighter og det blir garantert flere! lykke til ;)

21. Kalep

Verdens 21 beste og morsomste spillere mener jeg, kommer alltid med gode innspill og lager masse god stemning på skypen og helt utrolig hvor bra de forsvarer seg men også får det til å se lett ut å ta frontbyer, readling på readling på readling ;) Trenger ikke tropper for å forsvare seg!

QUOTE: Skriv at kalep blir å knuse rv og aristo generelt fremover siden ken er tilbakke (Ken)

22. Antivirus

Sorry men ikke en eneste pen ting å si om deg så lar være å si noe.

23. Cid the king

vi har spilt sammen siden dag 1 på verdenen og vært en glede å bli kjent med deg uten din støtte hadde jeg hatt mye mindre byer, rådfører meg alltid med deg vis jeg er usikker på noe og føler du gjør det samme, vi har ofte blitt påvirket av andre folks dumme valg (kremt 1814 kremt) men vi holder fortsatt koken!

24. Emil knutsen

Aldri snakket eller kriget med deg, enda en defkonto for aristo?

25. Jan99

Samme som over.

26. Redigo

samme som over.

27. Gekkern

Ikke snakket så mye med deg da du har rimelig anderledes døgnrytme en oss andre, men alltid hyggelig og hjelper til der det trengs ;)

28. Black magic

Hatt noen hyggelige samtaler med deg og du hjalp meg med å knekke abobil\zimpley når jeg var KV for gekkern, virker som en stabil og god kar ;)

29. Delakt

vært stile i det siste, men ser at du fortsatt er veldig aktiv. savner dine innspill og aksjoner på forumet\skype!

30. Cr4zy1994

Kjenner deg ikke men håper du kommer tilbake snart, selvom jeg gjerne tar kv lenger for her har jeg hatt det morsomt den siste uka :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fin liste :)

Om du er den Are jeg tenker på, har du nok snakket med meg før ;)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Synes det er morsomt at alle kontoer du ikke veit noe om, er def kontoer(giggle)
 
Topp