Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at Villarreal har gjemt seg heeeeeelt på andre siden av verden fra meg og Håkon.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at jeg ønsker lolcat lykke til på fremtidige servere og sender med ett tips. Ikke gå full off på alle i stammen bortsett fra en person når man ikke er samspilte nok. Dere kunne gjort mye mer skade ved å kommunisere og samarbeide bedre.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Fakta er at det du hørte var planlegging av hva vi skulle gjøre på HP18 :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Ingenting skal forandre seg, HAHAv2 er den samme gamle Kick minus noen spillere. Diplomati med Upside/Down er i tillegg uaktuelt, og hva skal dere gjøre da? Jo, det helt samme som har foregått i 45 dager nå.
 
Sist redigert av en moderator:

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Finy om detr slutter å anhripe når jwg er på byenA takk! <3 much love boys and girls. Ser en pumpe o diistansrn her ! Oioiouiouoiiouiuoiiouoiio
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
fakta er at det er bra for Down og Upside at birken skiftet side, for birken har jo en helt spesiel egenskap til å aldri vinne en verden...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi er mange i HAHA som er vant til å vinne, og vel så det.
 

DeletedUser

Guest
Haha godt poeng der. Fakta er at Birken er tw.no's definisjon på kvalme.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner godt at folk velger å forlate Upside/Down når de har 5-6 aktive spillere som gjør noe.
 

DeletedUser

Guest
Under min tid i Kick/South så var det samme situasjon. Vet ikke om det har endret seg noe i Haha nå.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Selvfølgelig har det blitt bedre, jeg og Robert gjør ikke noe som ikke har effekt :eek: Hjalp mye å bli kvitt enkelte spillere og særlig final :p han hjelper jo oss selv utenfor HAHA med å benche Kolberg
 
Topp