Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Fordi han er veldig negativ og destruktiv for dem rundt seg om det går i en liten motbakke.


Hvilken konto/spiller hos din fiende beundrer du mest? Gjerne begrunn.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
PerKåre - Ny spiller som ser ut til å gjøre det ganske bra, alltid godt å se at flere kan etablere seg i toppen. Destructuere er en god nr. 2

Stiller samma spørsmål til neste mann.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jazcan - Gammel ringrev som ofte viser hva han er god for. Han har etablert seg på flere verdener og spilt godt, og regner med intet annet her.

stiller samme spørsmål, ganske interessant å vite hva andre folk tenker om motstandere.
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Syrogen. - Kan lite om flere kontoer siden v23 er min første verden men Syrogen har alltid vært en stein og utrolig sjeldent vist svakheter. Kan også være at ingen har prøvd seg på ham ordentlig enda ;)

Samme spørsmål
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Btw, meget positiv at du gjør det såpass bra og at du fortsatt spiller Maana. Enda større pluss at du har blitt med på forumet også. Antar å se deg videre de neste verdene? (nod)

tarantella - Ikke nok med at konstant rev ned lille byen min, men at de går faktisk så langt at de sender tog mot den med (nesten) 4 fulle nukes. Dere hatet virkelig den byen :crybaby: Håper den får det bedre i deres hender en det den fikk hos meg...

Samme spørsmål fordi jeg er kjedelig :-3
 

DeletedUser

Guest
Patrick på Bohic. Han har oppnådd mye nigame selv med kraftige utfordringer irl. Jeg er stum av beundring for den fyren.


Hva er det mest positive OG negative med HAHAv2 ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mest positive er bidragsgleden til stammen, jobber veldig godt sammen. Negativt spiller kanskje litt(?) for mye cs :eek:

Mest positive og negative med upside/down stammene
 

DeletedUser

Guest
Positivt er at nesten alle hjelper (støtte/angrep) til og har respekt for hverandre.
Negativt er at vi alltid har uflaks med sniping ^^ hehe
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Svarer på det samme jeg da, siden det ikke kom noe nytt :)

Positivt: Godt samhold, mange flinke folk som utfyller hverandre bra. Virker som en gjeng med en god del sultne spillere som ønsker å gjøre det bra.
Negativt: Skulle gjerne sett vi hadde hatt flere store kontoer, men det vil nok komme med tiden.

Hvilket kontinent ville du startet i, dersom du skulle startet på nytt på V23 nå?
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Elsker K45 men hvis jeg måtte så hadde det blitt K54. To help my brothers (and evt sisters) in the south!

Hvilken konto hadde du helst hatt som nabo?
 

DeletedUser

Guest
De nåværende naboene mine ^^
På stammens side så har jeg Bohic, Kamikaze, Hønsebataljonen, Maanaldojr1 og Tarantella som frontnaboer. På fiendesiden har jeg Zombiefred, Master Knight og Destructere som naboer.
Alle spillere nevnt ovenfor er flinke og verdige spillere som gjør at jeg elsker plasseringen min (party)

Hvem er den største Internadleren?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ZombieF & 19messi19 har vel innadla relativt like mye, ZF tar den på antallet.

Hvem er du mest glad for å være på lag med?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
kan ikke bare velge 1. Går ut ifra hvor jeg er på kartet. Jeg er glad for å være på lag med alle i stammen, men valget faller ned på JKS og Implicated, Gode samarbeidspartnere og føler vi holder veldig jevnlig kontakt. Vi får utrettet ting og tror disse to kontoene blir å regne med mye fremover. #Presspådere.

Hvem er du minst glad/likegyldig for å være på lag med?
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
er like glad i alle i stammen :D. We are a Family :D



Hvem blir neste spiller i topp 25 til å bli adlet ned?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det kan jeg ikke uttale meg om :p avsløre planer til fienden på offentlig forum ville vært en katastrofe :3


Hvem tror du er den svakeste deffansive spilleren i Upside/Down og Kick
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Avsløre svakeste deffansive spilleren vår på offentlig forum ville vært en katastrofe ;)

Hvor lenge tror du at v23 vil vare?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
I alle fall til sommeren.

Hvilken spiller er du mest glad for å se igjen på V23?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Avsløre svakeste deffansive spilleren vår på offentlig forum ville vært en katastrofe ;)

Hvor lenge tror du at v23 vil vare?

uhmm... Jeg spurte hvem du tror er den svakeste ^^ altså du skal gjette. men men.


Til ditt spørsmål Villarreal: Jazcan <3

Hvilken stamme(r) vil lede krigsstatestikken etter 2 måneder?
 
Topp