Spørsmålsrunde

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Pelle & jeg krangla

Vil vinneren av verden være en av de eksisterende stammene på denne verdenen?
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det har jeg null forutsetning for å svare på, så da gjetter jeg på ja.

Hvem er første på topp 25 til å forsvinne?
 

DeletedUser

Guest
Arsenal kan ikke lenger gjøre comeback, btw.

Siden du er så ivrig med å spørre, så antar jeg at det blir deg :crybaby:

Blir denne verden spennende, med flere veteraner tilbake og en (foreløpig) jevn krig? Eller blir det enveiskjøring som det har vært hittil? :idea:
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Siden du er så ivrig med å spørre, så antar jeg at det blir deg :crybaby:

SHOTS FIRED! SHOTS FIRED! :eeek:

Det blir mest sannsynlig en jevn krig da det er erfarne spillere på begge sider! (clapping)

Noen som holder på med en top 25 liste? :rolleyes:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fordi folk sender adels vell...

Hvorfor har det seg slik at folk tror v23 er avgjort med toppstammene allerede?

-A
 

DeletedUser

Guest
Det kan hende at det plutselig blir dannet en utbryterstamme, men da er det nesten garantert de samme på topp 25 som er med i den.
.no er en for liten server, så rimspillerne blir adlet med en gang med mindre det er en veldig erfaren spiller.

Hvis det ikke blir noen utbryterstamme, hvem vinner av følgende:
Upside + Down VS. Kick + South?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Per dags dato Upside + Down. Kick og South kan ta det hjem hvis de faktisk jobber sammen som en stamme, enkelte gjennomgår en holdningsendring og folk faktisk begynner å se situasjonen man befinner seg i.

Svakeste leddet i Upside + Down og Kick + South ( 1 fra hver allianse) og evt "broderstamme"? Personlig mening!
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ble tarantella gjengen lei av å nuke den lille byen min hver dag siden de adlet den? Eller var det som en payback fordi de ikke kom igjennom den "store" byen? :(

RIP 70p byen min :cry:
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ble lei ja. Skal omdøpe den snart til "den fineste byen min". Du svarte ikke på forrige spørsmål :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Svakeste leddet i Upside + Down og Kick + South ( 1 fra hver allianse) og evt "broderstamme"? Personlig mening!

Gikk litt fort i svingen her ja! :p

Svakeste ledd? Nå vet jeg ikke helt om han spiller fortsatt, men pga. det som har skjedd med FinalBarrage så er han for min del svakeste leddet til Upside + Down.

Nå har Kick og South gått hver sin vei og HAHA har blitt dannet så tar utgangspunkt fra der. Nå har jo han også forlatt stammen, men tar da Jesus Kristus / Abel som det svakeste leddet da han aldri adlet før siste slutt :| Late slasken! (rofl)

Hvor mange nukes gikk det i dag? Fortsatt får ikke jeg DF....
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nesj, har vel ingen oversikt over hvor mange nukes som gikk, men det gikk vel en del^^

Hvorfor er det så lite aktivitet i denne tråden og alle andre tråder på v23? :(
 

DeletedUser

Guest
Fordi at det bare er de samme 10 stk som skriver hele tiden, så det er lov å ta oss en pause av og til ^^

Hvordan ser verden ut om to måneder?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fordi han ikke kan spille, er negativt om alt og er ellers veldig merkelig og rar :eek: ikke på en god måte :3 Blant annet å rage fordi en i Kick lagde en topp 25 liste ^^


Hvorfor er Maanaldojr1 så sikker på Upside Down dominanse? Følger han ikke med på kartet? :eek:
 
Topp