Faktabørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hysje? Kan du finne frem bevisene på det du sier? Simen legger frem bevis, så du ikke kan lyve. Men du legger aldri frem noen bevis selv? Vet du hvorfor? Jepp, du gjettet riktig igjen. Fordi du lyver.
 

DeletedUser

Guest
kanskje fordi jeg ikke spiller tw lenger, orker ikke sitte og rote med tw stats kvart over 3 på natten :=)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Må regne med og miste litt byer når man sitter med flere tusen incs konstant:=) men for å være rettferdig så var det jon og tjader som ga motsdand doe, du og teamet ditt var jo til å le av simen:D

Tja, det er ikke en selvfølge. Du forsvarte deg noenlunde greit en stund, men det var kortvarig. Sør var umotiverte og sto igjen uten leder da Dr.Good var i Brasil & Jon hadde slutta. Jeg hadde litt for mange ubrukelige inne på kontoen ja, det var jeg som gjorde mestparten av jobben, og når jeg klarte å ta såpass med byer mot deg så var jeg fornøyd. Bare synd sørfronten ikke holdt, da skulle vi hatt det gøy ;)

EDIT: Ikke bruk navnet mitt er du snill.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Torkild. Du er sinnsykt god. Du klarte å stå imot hele OIM alene frem til du ikke orket mer fordi du hadde slitt deg ut grunnet stor aktivitet på Afroki. Du er en Gud. Du er helt perfekt. Du har reddet så mange kontoer i ODA at uten deg hadde vi ikke vunnet v18. Takk, Torkild. Takk for at du reddet oss.

Men så var det jo det at jeg fikk flere og flere skypemeldinger fra deg der du spurte om jeg kunne sitte kv, flere dager på rad. Ikke bare meg, men flere i stammen fikk den meldingen. Dag etter dag. Woho, kjempe bra.

Men siden du sier du sto imot helt alene i aksjonene, så skal jeg gi meg. For du ljuger aldri?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Neimen se her da, Torkild! flere og flere som sier at du ikke var så perfekt likevell? Måtte du ha kv-hjelp også? Det er da ikke en gud verdig!

Dine egne team-mates snakker imot deg! Jøss så frekt!!
 

DeletedUser

Guest
Jon snow. Kan du sende bevis av disse kv forespørslene? etter det jeg husker var det du som spurte meg og ikke omvendt:=)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
kanskje fordi jeg ikke spiller tw lenger, orker ikke sitte og rote med tw stats kvart over 3 på natten :=)

Makan så cocky du er da white-shadow? Skjønner ikke at du gidder sitte her å krangle om at du er perfekt.
Det er meningsløst å sitte her å hakke ned på andre, når du selv var fraværende store deler av tia - slik jeg husker det. Jeg kan bekrefte Mango`s utsagn, om at du hadde KV stadig vekk, og kun var innom kontoen i korte øyeblikk. Du var stort sett fraværende, men var kjapp til å klage dersom du mistet byer. Kort fortalt, så er det ditt ansvar, uansett hvem som mister byer. Det var din konto, og du som valgte KV`s..
 

DeletedUser

Guest
Ram, Nå får du gi deg, du som satt og bønfall meg om å bli på v18 lei av å høre på oda omplasere dritt her og der, hadde stort sett aldri kv. Så nå orker jeg ikke mer. Og diskutere med oda medlemmer er som å snakke til en vegg.
 

DeletedUser

Guest
Nå har jo jeg vunnet 6 verdener jeg da så er egt mer enn fornøyd:=)
 

DeletedUser

Guest
v3:dommola v5: billytheking v7:fymiki v9:black adler v11:helloween v22: torkilds disipler
 
Topp