Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Du må huske at katten ødela internett-routeren den helgen dere tok byer, Simen. Så det var kattens feil! Torkild er verdens beste, du må huske det!! Han har aldri gjort en eneste feil i hele sitt liv.

Sikkert ikke du heller ODD, du kan jo ikke klandres for og drive med Medvinds Adling.

Kuul spiller som kommer på og tar Æren fra andre, når verden egentlig er over. Og atpåtil leker Eplekjekk, og som han har vunnet verden alene.

Det er kuul SPILLESTIL DU HAR DA.... NOT!.

PS, sletta deg og blokka deg på SKYPE, tullinger har ikke adgang der. Spilletullinger så klart, skal jo ikke være personlig, det er jo SPILLRELATERT Tulling, så klart.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Sikkert ikke du heller ODD, du kan jo ikke klandres for og drive med Medvinds Adling.

Kuul spiller som kommer på og tar Æren fra andre, når verden egentlig er over. Og atpåtil leker Eplekjekk, og som han har vunnet verden alene.

Det er kuul SPILLESTIL DU HAR DA.... NOT!.

PS, sletta deg og blokka deg på SKYPE, tullinger har ikke adgang der. Spilletullinger så klart, skal jo ikke være personlig, det er jo SPILLRELATERT Tulling, så klart.

Takk for at du sletta meg, ante ikke at jeg hadde deg der en gang :)

Ellers må du gjerne finne et sitat der jeg tar æren ifra alle andre og sier jeg har vunnet verdnen alene. Gleder meg til å se sitatene du siterer fra :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
HolyMother er en spiller som faktisk gjør en innsats når han spiller. Jeg har spilt med han på et par verdener nå (i samme stamme), så føler jeg har grunnlag til å uttale meg. Da jeg faktisk har sett hvor mye han har bidratt.

Når det er sagt må enkelte her ta seg sammen! Man kan ikke holde på å rakke ned på hverandre i form av personangrep bare fordi man missliker vedkommende. Det er så lavmål at jeg blir dårlig av det. Hva tjener man på å holde på slik? For meg er det helt ubegripelig. På tide å tenke gjennom hva man skriver et par ganger før man poster et innlegg.
 

DeletedUser

Guest
Jaggu har oda klart og gi meg 17 negative ryktepoeng!!! men dere kan chatte i vei om personangrep så mye dere vil. Men jeg synes det er helt ålreit og drive med litt hetsing:====)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Når man får mange negative ryktepoeng er det som oftest en grunn til det. Jeg antar du selv forstår at når du driver å hetser folk vil det komme en del negative rykter?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, aggresiv blir jeg heldigvis ikke, føler ikke for å bruke smileys når du skal spy ut krenkelser. Heldigvis er jeg voksen nok til å ikke synke ned på ditt nivå.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Skjønner det er vanskelig for deg å argumentere mot meg da jeg alltid har bedre argumenter enn deg. Er ikke så vanskelig da du aldri har noen argumenter med rot av fakta i seg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ifølge deg selv var du nå på Fakenickern etterpå da, ser jo hvor fra det gikk også (rofl) den ble jo satt på slett i såfall!! Haha :D


Sant at han forlot, men det var Stian/dg44 som tok over. Byttet navn til Itachi Uchiha, og det var han som satt kontoen på slett.

Alene? Du var blodstacka og grein etter støtte hele tiden. Ikke klarte du å holde på fronten din heller. Du gjorde lite til ingenting på Afroki. 100 % perfekt. Jeg ler.

Dere var 7+ mot 1. Lett du. Han gjorde hvert fall det han kunne gjøre. Merk: Beskytter ikke oppførselen han har på forumet

Men så var det jo det at jeg fikk flere og flere skypemeldinger fra deg der du spurte om jeg kunne sitte kv, flere dager på rad. Ikke bare meg, men flere i stammen fikk den meldingen. Dag etter dag. Woho, kjempe bra.
Men siden du sier du sto imot helt alene i aksjonene, så skal jeg gi meg. For du ljuger aldri?

Fortell hva som er galt med å spør etter KV? Alle er ikke perfekte, og vi hadde flere i ODA som trengte KV 24/7. Blant annet timtom, TAL, lord swag, killer4 og king håkon. Vil du at kontoen skal stå uten tilsyn ?

Hjelpes meg... Kjenne eg ikkje savne tw i da heila når eg lese på forumet her.. Makan til tullball.

Er av og til innom forumet her å lese litt.. Men trur beint fram eg skal slutta med det og.

Helt enig. Dere greier fint å lage kvalme uten meg. Ser bare "jeg er bedre enn deg" innlegg over alt. Lurer på hvor alle modsa er?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fortell hva som er galt med å spør etter KV? Alle er ikke perfekte, og vi hadde flere i ODA som trengte KV 24/7. Blant annet timtom, TAL, lord swag, killer4 og king håkon. Vil du at kontoen skal stå uten tilsyn ?

Hei på deg. For all del, kv er ikke galt. Kv er kjempe bra. Men når han går ut med at han gjorde alt alene i den perioden han var innom Afroki, følte jeg at jeg måtte gi ham et motsvar da han for all del ikke gjorde halvparten av jobben alene, men kv fikk den tunge og slitsomme jobben.

Sant, flere i ODA trengte kv til tider. Men ingen av oss går ut og sier vi gjør alt alene hvis vi ikke har gjort det.
 

DeletedUser

Guest
Hei på deg. For all del, kv er ikke galt. Kv er kjempe bra. Men når han går ut med at han gjorde alt alene i den perioden han var innom Afroki, følte jeg at jeg måtte gi ham et motsvar da han for all del ikke gjorde halvparten av jobben alene, men kv fikk den tunge og slitsomme jobben.

Sant, flere i ODA trengte kv til tider. Men ingen av oss går ut og sier vi gjør alt alene hvis vi ikke har gjort det.

Enig med deg der.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Torkild. Du er sinnsykt god. Du klarte å stå imot hele OIM alene frem til du ikke orket mer fordi du hadde slitt deg ut grunnet stor aktivitet på Afroki. Du er en Gud. Du er helt perfekt. Du har reddet så mange kontoer i ODA at uten deg hadde vi ikke vunnet v18. Takk, Torkild. Takk for at du reddet oss.

Ikke skriv slik, han tror nok faktisk på det...
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ler så jeg griner når dysletikern morten kommer og skal snakke, hahahahah.
What? Xandor (går ut ifra at det er Morten) skriver jo faktisk bra, og han har altså dysleksi? Nå vet jeg ikke hvorvidt du har det eller ei, men grammatisk og ortografisk skriver han faktisk bedre enn deg - det må da være ganske flaut? Én ting er å le av noe, en helt annet ting er å le av noe man gjør dårligere selv - når førstnevnte i tillegg har en årsak til det (som vedkommende heller ikke kan gjøre noe med).
 

DeletedUser

Guest
Henrik, jeg har absoulutt ingen problemer med noe som helst innenfor gramatikk=)
 
Topp