Topp 25 - Spillere

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skjønner de fleste i ODA jeg :eek: hvorfor gidde å tryharde mot 2 medlemmer som så vidt kan å snipe tog liksom :eek:
 

DeletedUser

Guest
Javell?

Synes det er morsomt at du prøver å rakke ned på det som har vært en fantastisk velorganisert stamme som har jobbet og slitt i år for denne seieren, uansett hva du sier tviler jeg på at noen tar seg nær. Hvis det er noe som virker selvgod må jeg si at det er deg…

Når du først skal prøve å være litt kontroversiell og lage litt rabalder, plizz, gjør det riktig. Eneste jeg kan lese her er, du er inaktiv, du er noob, ikke imponert over deg .osv. Kom ihvertfall med med litt facts og dypere utfylling en det her, dette blir bare tomt tullprat. Forventet bedre propaganda når du først skal prøve…

Trengs ikke mer,da de det gjelder vet hva det handler om (nod)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
ODA fortjener å vinne, uten tvil. Mye bedre strukturert og enkeltspillere enn det OIM hadde. Er jo forståelig at de ikke prøver alt for hardt. Folk er gjerne leie etter en lang server.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Beste liste ever :D:D:D:D:
Ler så jeg griiiner! :D
Er jo bare et bevis på gangsynet til Aurora :D
Dine kommentarer vitner bare om hvor lite du har fulgt med i egen stamme, og på hva hver enkelt står for.. Synd for deg, men du gjør deg bare til latter :D
 

DeletedUser

Guest
Beste liste ever :D:D:D:D:
Ler så jeg griiiner! :D
Er jo bare et bevis på gangsynet til Aurora :D
Dine kommentarer vitner bare om hvor lite du har fulgt med i egen stamme, og på hva hver enkelt står for.. Synd for deg, men du gjør deg bare til latter :D

Min egen stamme ??? AriCa ???

Som jeg skreiv innledningsvis,så er denne liste skrevet ut fra de erfaringene jeg har gjort meg mot de som det er krig mot,fra slutten av august 2015 og utover :D

Ha en fortsatt fin-fin kveld :D
 

DeletedUser

Guest
ODA fortjener å vinne, uten tvil. Mye bedre strukturert og enkeltspillere enn det OIM hadde. Er jo forståelig at de ikke prøver alt for hardt. Folk er gjerne leie etter en lang server.

Vel,jeg er ikke imponert over de jeg egentlig burde frykte fra fiendesida,ut fra hva de formidlet midtveis i spillet (whew)

Men jeg er imponert over et fåtall av medlemmene i ODA,og det fremkommer i topp "25" lista mi (love)
 

DeletedUser

Guest
næh hadde vel ikke uttalt meg om jeg ikke hadde visst at det var/er sant:eek:

Ha,ha er du en "eventyrer" ???

Må få sitere Capitan :
"Ler så jeg griner (giggle) "


Ha en super kveld du også :LOL:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Min egen stamme ??? AriCa ???

Som jeg skreiv innledningsvis,så er denne liste skrevet ut fra de erfaringene jeg har gjort meg mot de som det er krig mot,fra slutten av august 2015 og utover :D

Ha en fortsatt fin-fin kveld :D

I såfall skjønner jeg ikke hva du skriver etter. Observasjonene dine er bak mål, og de jeg ler mest av. Selvgod som du er :p. At du er så fornøyd med egen innsats, det kan jeg overhode ikke fatte at er mulig :p. Særlig med tanke på at folk i ODA ikke er så altfor aktive. Det du har opplevd er kun en liten sønnavind. Hva er det å være så fornøyd med?

Ha en fin-fin kveld du og :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nei,dere er "hatere" av alle andre som ikke lar seg diktere :D

Haha, really? Jeg hater absolutt ingen, rebell, selv om du og Rottenikken gjør et fantastisk forsøk på å få meg irritert. Det funker dog ikke - jeg hever meg simpelthen bare over deres nivå, for jeg anser meg selv som en både mer voksen person, og mye bedre spiller enn hva dere begge er til sammen. Cocky? Ja, kanskje litt, men nå er det jo ikke akkurat TW.no sin elite jeg sammenligner meg selv med heller. Jeg tror ikke jeg trenger å kommentere listen en gang, for den er så malt opp og ned med hat/lite kunnskap mot enkeltpersoner dere ikke gikk over ens med (som er majoriteten av stammen, kek).

Din liste, dine meninger. Jeg tror dog dette er bare for å provosere de andre spillerene som ikke sto høyt i kurs hos deg/dere, så der ble det full klaff virker det som :). Håper du hadde en fin jul, og godt nyttår, så får vi se hvor lenge det varer. Synd at Hvalen gikk ut, for han fortjente å avslutte som en vinner - ikke taper.
 

DeletedUser

Guest
I såfall skjønner jeg ikke hva du skriver etter. Observasjonene dine er bak mål, og de jeg ler mest av. Selvgod som du er :p. At du er så fornøyd med egen innsats, det kan jeg overhode ikke fatte at er mulig :p. Særlig med tanke på at folk i ODA ikke er så altfor aktive. Det du har opplevd er kun en liten sønnavind. Hva er det å være så fornøyd med?

Ha en fin-fin kveld du og :)


Ha en fin-fin kveld du og :)

Tusen takk (love)

Vel,lille venn,disse uttalelelsene et tuftet direkte på mine faktiske erfaringer mot ODA i krigen (giggle)

Jepp,fornøyd er jeg,for visst ODA hadde vert så dyktige som det fremkommer på forumet til .no,burde jeg vel vert adlet ned leeeeeenge før julefreden satte inn,ikke sant ?

I tillegg v ille jeg vel ikke innehatt 1,plassen på ODT ? (party)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Godt å se at jeg ikke er med i dine betraktninger da, siden jeg ikke kom før like før nyttårsfreden ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha, really? Jeg hater absolutt ingen, rebell, selv om du og Rottenikken gjør et fantastisk forsøk på å få meg irritert. Det funker dog ikke - jeg hever meg simpelthen bare over deres nivå, for jeg anser meg selv som en både mer voksen person, og mye bedre spiller enn hva dere begge er til sammen. Cocky? Ja, kanskje litt, men nå er det jo ikke akkurat TW.no sin elite jeg sammenligner meg selv med heller. Jeg tror ikke jeg trenger å kommentere listen en gang, for den er så malt opp og ned med hat/lite kunnskap mot enkeltpersoner dere ikke gikk over ens med (som er majoriteten av stammen, kek).

Din liste, dine meninger. Jeg tror dog dette er bare for å provosere de andre spillerene som ikke sto høyt i kurs hos deg/dere, så der ble det full klaff virker det som :). Håper du hadde en fin jul, og godt nyttår, så får vi se hvor lenge det varer. Synd at Hvalen gikk ut, for han fortjente å avslutte som en vinner - ikke taper.

-Om noen føler seg provosert,vel,så er vel egentlig det deres egne utfordringer ?
Ikke sant ?

-Joa du,du har da så mang en gang uttryk
kt ditt hat mot meg,0g det er så til de grader patetisk,da du ikke vet hvem jeg er..

Vel,pytt-pytt,før vel ønske deg også en fin-fin kveld,selv om du ikke elsker hvalkjøtt :grin:
 
Topp