Topp 25 - Spillere

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ser ut som at alle retter seg mot Andreas her.

For det første. Han har gjort en bra jobb på Skandyzz. En mye bedre jobb enn mange her på v18 hadde klart.
For det andre. Ja, han har sagt at han ikke skal gi seg osv, men sett dere i hans situasjon. Resten av stammen (med unntak av et fåtall) slutter eller gir opp. Når man da IKKE får hjelp eller støtte, samtidig at motivasjonen er borte - PLUSS at sommeren er her, ser verken jeg eller dere noen grunn til å sitte inne å bruke sommerdagene på å krige i et dataspill. Hvor fristende er det egentlig å sitte inne på rommet når solen er på sitt varmeste ute? Nettopp, fristelsen er lik null.

Jeg er rimelig sikker på at flertallet hadde sluttet om de hadde vært i samme situasjon.

Og her sitter dere å krangler over om han tok 5 eller 20 byer under en aksjon... :hmm:
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
skal ikke si noe på innsatsen hans, den har vært bra. og jeg skjønner han veldig godt hvorfor han gir seg. det heter jo tribal wars av en grunn.. og når stammen faller fra, så er det vanskelig å gjøre noe alene. så da håper jeg bare han bruker tiden irl til noe fornuftig, det har han fortjent etter all jobben han har gjort. god fight, så lenge jeg fikk lov å være med på leken. sees kanskje på en annen verden, en annen gang? ^^
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
skal ikke si noe på innsatsen hans, den har vært bra. og jeg skjønner han veldig godt hvorfor han gir seg. det heter jo tribal wars av en grunn.. og når stammen faller fra, så er det vanskelig å gjøre noe alene. så da håper jeg bare han bruker tiden irl til noe fornuftig, det har han fortjent etter all jobben han har gjort. god fight, så lenge jeg fikk lov å være med på leken. sees kanskje på en annen verden, en annen gang? ^^

Kan jeg også gå ut og leke?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Veldig bra liste Whoopi, og takker for gode ord. (love) Har ikke lest så mye på de andre spillerne, men du husker virkelig godt og har fått frem god informasjon om alle spillerne.

Vurderer å lage en liste også snart, hadde vært kult om flere gjorde det også! (støttes)
 

DeletedUser

Guest
e0a15e4a7f23ad18e60bdd8134a5343a.png



https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?17844-Topp-25-Spillere&p=362054&viewfull=1#post362054

Kan du ikke utdype litt mer hva som gjorde deg kvalm i den kommentaren til Zara?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Tror jeg skal lage en topp 25 liste snart. En ordentlig og utfylt liste. Så ønsk meg lykke til med det :S
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Du har tid til det ja, men ikke til kontoen din som mister byer? :D

Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke har motivasjon ? Skulle likt å se deg i samme situasjon som meg. Da jeg faktisk har et liv :mehe:

Skrive har jeg alltids tid til. Da det er ikke stress.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fin det. Trodde det var positivt at folk gadd å lage en liste.

Men hva er det du prøver på egentlig ? Provosere ? I så fall gjør du en ELENDIG jobb :D Finn på noe bedre, hehe ^^
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Fin det. Trodde det var positivt at folk gadd å lage en liste.

Men hva er det du prøver på egentlig ? Provosere ? I så fall gjør du en ELENDIG jobb :D Finn på noe bedre, hehe ^^

Prøver ikke å provosere :) Mente at den forrige lista de var ikke ordentlig og utfylt
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ikke alle som gidder lage en lang og utfylt liste, men skal nok klare det nå. Allerede godt i gang med Magic dude. Problemet blir resten :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Veldig bra liste Whoopi, og takker for gode ord. (love) Har ikke lest så mye på de andre spillerne, men du husker virkelig godt og har fått frem god informasjon om alle spillerne.

(støttes)
Mange gode ord fra deg. Det varmer (love)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vel, var ikke særlig imponert av Zara da hun angrep meg på Bermuda. Men en god deffer for stammen tviler jeg ikke på:hmm:
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Sist redigert av en moderator:
Topp