dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan du utdype anklagelsen din?




Det stemmer ikke. Det går helt fint an å få grønt eller rødt rykte av forumbrukere som ikke har postet innlegg.

På v24 tok Odd kontakt med meg og spurte for muligheten ved å time prikk likt på adelsfronten 3 ganger på rad med kort msgap (på samme faktisk) og i tillegg forutse det. Jeg sa at det går an, men å forutse akkurat på punkt og prikke hvilken ms det skal lande på er bare bullshit. Så kort oppsummert: Final gjør noen tvilsomme ting, Odd assosierer det med botting.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
På v24 tok Odd kontakt med meg og spurte for muligheten ved å time prikk likt på adelsfronten 3 ganger på rad med kort msgap (på samme faktisk) og i tillegg forutse det. Jeg sa at det går an, men å forutse akkurat på punkt og prikke hvilken ms det skal lande på er bare bullshit. Så kort oppsummert: Final gjør noen tvilsomme ting, Odd assosierer det med botting.

Jeg er 100% sikker på at det er komplett umulig å time på samme ms, 3 ganger på rad på 3 sekunder (slik det ble gjort i mitt eksempel) når ms gap er 100ms. (hadde det vært 1sek hadde det ofc vært noe annet)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det ryktes at de små grå, i alt for stor grad, har begynt å utvikle ekle murer.

Så sier iallefall mine menn som ofte er ute på slang. Selv tror jeg at de rett og slett er litt late og ikke gidder den minste lille klatretur. De roper på verneombudet og klager på at HMS ikke er noe satsingsområde. Men som sagt, jeg tror det er god gammeldags latskap!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at Skyrroz uttalelsen min skapte litt debatt hos Secret Lovers
 
Topp