Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at Troll kommer med en understamme. Som forventet det. Så får vi se om 50 medlemmer blir nok til å vinne denne lille verden.

La meg foreslå "Trollungene", for de under 18. Kun boller og brus tillatt ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at Troll kommer med en understamme. Som forventet det. Så får vi se om 50 medlemmer blir nok til å vinne denne lille verden.

La meg foreslå "Trollungene", for de under 18. Kun boller og brus tillatt ;)

Avkreftes. Det er verken en understamme eller et B-lag. Det er en forlengelse av Troll. Det kommer heller ikke til å bli 50 medlemmer i Troll, det er kvalitet foran kvantitet. Når man ikke finner en egnet alliert, så lager man sin egen. Det kom ikke som noen bombe at hylekoret her skulle mislike dette. Troll med og uten punktum er kommet for å bli, så get over it.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Disproved . It is neither a sub- tribe or a B-team . It is an extension of the Troll . It comes not to be 50 members of the Troll , it's quality before quantity . When you can not find a suitable ally , so stock one 's own. It came as no bomb that howl choir here would resent this. Troll with and without sentence is here to stay , so get over it.
Family tribes are bloody lame, mate.
 
Sist redigert:

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Chavs ate bloods boring mæit, giv me my city black m8. I will male 50 undertriber to fak i ip m8888
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Avkreftes. Det er verken en understamme eller et B-lag. Det er en forlengelse av Troll. Det kommer heller ikke til å bli 50 medlemmer i Troll, det er kvalitet foran kvantitet. Når man ikke finner en egnet alliert, så lager man sin egen. Det kom ikke som noen bombe at hylekoret her skulle mislike dette. Troll med og uten punktum er kommet for å bli, så get over it.

Jeg vil tippe det er dette du forteller stammemedlemmene dine også, men jeg aner at irritasjonen innad i stammen vil spre seg ganske raskt med slik rekruttering når folk forstår at de konstant vil bli sperret inne av nye rekrutteringer. Spillere med ambisjoner og krigerlyst på denne verdenen er vel neppe gira på det.

Vi får se.



Andre rykter sier at deler av HOL og Vaffelpung skal inn i Troll. Så da blir det flere kvalitetsspillere på Troll..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
I Troll er det alltid avstemminger av søknadene, så det er alltid flertallet som bestemmer. Det er en løsning samtlige er fornøyd med (har ihvertfall ikke hørt noe annet) og som vi vil fortsette å praktisere. Er det andre ting dere vil vite om Troll er det bare å spørre.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Members of mass recruitment tribes will always vote "yes" ter anuvver blue dot on the map, won't they?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Om du lærer deg reglene med det norske forumet og klarer å skrive engelsk hadde det vært bra

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Om du lærer deg reglene med det norske forumet og klarer å skrive engelsk hadde det vært bra

-A

Stemmer det.

1.0 - Tillatte språk
Dette er et norsk forum, men dansk og svensk er også tillatt dersom det er lett å forstå. Begrens andre språk til korte sitat eller setninger som passer til innlegget. Engelsk må enten oversettes til norsk eller eventuelt også inneholde en norsk oversettelse.

Dog vil jeg hente frem denne, uansett om det er norsk, engelsk eller dialekt;

Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nå vil jeg si at 1.0 - Tillatte språk burde omskrives. Om man leter litt på forum så finner man engelske uttrykk eller ord flere steder fra norske spillere, inkludert meg. Teamet har gitt en del rom på akkurat den regelen virker det som. Både teamet og andre folk på forum har brukt engelsk ved en eller flere anledninger i et enkelt ord eller noe lignende.

men over til noe annet.

@Reisverket

Liker medlemmene bestemmer politikken, men jeg stusser litt når du sier kvalitet over kvantitet. La meg bare nevne noen navn eller vent må vel nesten regne med alle medlemmene i begge stammene. Er vel noen få som går under nåløyet.

Hva er spillere som Zara, Stor Løve, Marcus0911 osv gode for? For meg virker det som spillere som har fått en god start, som har mye poeng, noe annet er det ikke. Hvordan kan du si at dette er kvalitet? Det er kvantitet på høye nivåer. 90% av de i Troll har ikke engang vært i det som kalles endgame. Så hvordan skal du selge inn at dette er spillere som du anser som "kvalitet"

Jeg bare undrer. Vil gjerne vite hva du tenker om stammene og spillerne hver for seg, for du nevner kvalitet foran kvantitet, men flere vil nok stille de samme spørsmålene som meg. Så gjerne opplys oss hva vi evt overser av disse kvalitetene du snakker om!

-------------------------------------

Ryktes at Troll vil prøve seg på spillere i andre stammer som Chavs, SL og lignende
 
Topp