Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Nei, det er bare tid, lengde, fart, bevegelsemengde og kinetisk energi som er relativt. Alt annet er bare misbruk av det som kom ut av relativitetsteorien.

Rettferdighet er relativt. Å påstå noe annet er uriktig. Hvis du ikke vet hva "relativitet" er, kan du google det.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, og det er relativt enkelt å google det. Men dette har relativt fint lite med rykter å gjøre..
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du har jo den artige situasjonen der en spiller har strategisk brukt enormt mye pp og tid på kontoen sin slik at han fikk en enorm ledelse. Det førte til at noen begynte å beundre han, men enda fler begynte å hate på han når spilleren selv var ekstremt overlegen og klysete.

Så, som lyn fra åpen himmel ble førsteplassen med tre ganger så mange poeng som andre- og tredjeplassen bannet. Det er sannelig litt av et lykketreff.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes Reisverket er veldig populær :)

Søk på reis

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at teamet sin vrede for enkelte sin massive multi-account går ut over flere spillere, og direkte påvirker straffeutmålinger. Rett og slett smålig, dog ikke uforventet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så Jørn har ikke tilgang til Xpertim-kontoen?

Jo han har det. på hp9 hadde Jørn, Chris som dual. Chris var veldig inaktiv og det gikk over til at jeg satt kv for xpertim kontoen resten av hp9(siste mnden) ish, så er ingen andre enn Jørn selv som eier kontoen og som har passordet.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at teamet sin vrede for enkelte sin massive multi-account går ut over flere spillere, og direkte påvirker straffeutmålinger. Rett og slett smålig, dog ikke uforventet.

Hva sikter du til?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ryktes at forum er dødt, og at det flittig deles ut røde ryktepoeng, spesielt av forumbrukere som selv aldri har postet et eneste innlegg.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tror ikke du skal prate høyt om å dele ut røde ryktepoeng ;)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Så fordi jeg gir ut noen få (berettiget sådan) røde ryktepoeng blant de mange mange grønne, så har jeg mistet min rett til å uttale meg om usaklige røde ryktepoeng, med vekt på de som er gitt av forumbrukere uten en eneste post? Diskuter heller sak istedet for å sette munnkurv på de du ikke liker. Munnkurver hjelper meget lite på forumaktivitet.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at Final er i ledelsen i 6th. Lykke til! (giggle)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ryktes at heskey og Final bare har lekt seg litt med titler, og det det er jeg som er leder! (cool)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nei, om de ikke har skrevet en post vil rykte kun være grått, og vil ha 0 påvirkning på ryktepoengene dine.
 
Topp