Spørsmålsrunde

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Kommer noen til å opptre som ordentlig leder i alliansen, eller vil Polarbear fortsette å styre alt på en måte som ikke fungerer?

Oooh. Den hadde faktisk vært litt irriterende... hvis den faktisk hadde vært berettiget.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nesj blitt gjenforent med Roger på .uk <3 og climber på league ._.

Hvordan er tilstanden på v24? ._.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Samme gamle, folk adler byer av hverandre, enda ikke vært noen aksjoner såvidt jeg kan se? + at HiH blir rimmet i vest.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Vi sluttet vell å spille seriøst etter hvert som "vinnersjangsene" minket (ori sin front forsvant fra nærområdet pga. inaktivitet og de få som enda spilte ble adlet vekk).

Selv ble jeg demotivert av hva som skulle til for å få støtte når Marius ødelagte nattesøvnen, derfor spiller jeg vell omtrent like ofte som jeg skriver på forum.
 

DeletedUser

Guest
Vi sluttet vell å spille seriøst etter hvert som "vinnersjangsene" minket (ori sin front forsvant fra nærområdet pga. inaktivitet og de få som enda spilte ble adlet vekk).

Selv ble jeg demotivert av hva som skulle til for å få støtte når Marius ødelagte nattesøvnen, derfor spiller jeg vell omtrent like ofte som jeg skriver på forum.

Blir litt feil å sette skylde på Ori når de har vært og tilbudt dere en god avtale hvor dere kunne vært med og kjempet i krigen. At dere ikke ville komme frem med halen mellom beina er vel ingen overraskelse. Da går det som det går.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Blir feil å skylde på Ori alene ja. Stammen vår kunne bidratt mye hvis flere hadde hatt innstillingen til å gjøre det.
Jeg ønsket å bidra med det jeg kunne i vest, skulle vell delt et forum uten å gå inn i allianse.
Det kunne sikkert vært mulig, synd jeg ikke tenkte på det, men ellers så var ikke resten av stammen villig til å gå inn i diplomatisk samarbeid.

Synd at Bohic og Pilgrim ble inaktive, at dem holdt front mens vi vokste var vell det største håpet.
Søg også at taskmaster ble innadlet av chaosalex som så gikk over til LF/MO/pp-pro/stammenavnbytternemedpeng.

På et tidspunkt hvor jeg hadde 4/5 byer mistet jeg nesten en by til Diggo ettersom 90% av troppene mine stod i Bohic sine og andre spillere sine byer som hadde front mot LF.
Overlevde angrepet fordi et stammemedlem kunne sende støtte med pala som nådde med noen få minutter.
(jeg sug på å snipe - har aldri fått opplæring i spillet og fant vell ut hvordan det snipes på denne verdenen, men har ikke prøvd det enda pga. lite fritid.) (og ja, har fått kv 2 ganger for å snipe, begge gangene overlevde/hadde jeg overlevd bare ved å knuse angrepstroppene)
Så litt hjelp har dem no fått.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Themis, woop woop <3

Neida, gode gamle Moa var min sterkeste nemesis i v24 men ikke nå lenger, nå har jeg ingen <3

Hvorfor kommenterer jeg på v24 topic?

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sikkert en fra MO, de har flest duals så de har flest personer som kan stemme :mehe:

Hvorfor har vi TW-champion så tidlig når vi vet at verdenen kommer til å vare mye lengre? (sun)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mer spennende, mer kontoer som kan nå langt (fordi det er jevnere i poeng, stats osv?)

Har Pål fått sett PH idag enda?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Sikkert en fra MO, de har flest duals så de har flest personer som kan stemme :mehe:

Hvorfor har vi TW-champion så tidlig når vi vet at verdenen kommer til å vare mye lengre? (sun)

Bare som en kommentar, det er fullt mulig å ha en tw-champ tidlig, og en mot end-game! Da får man også sett forskjeller fra "tidlig" til seint :)
 
Topp