Spørsmålsrunde

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg kan, men det vil bli en i overkant lang post.

hvor mange vil slette kontoen sin etter denne kaos-helgen?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mai om folk er effektive. Jato Link skulle jo ta rank 1 i Mai o_O


Når blir Themis rimmet?
 

DeletedUser

Guest
En ting er sikkert og det er at det blir ETTER deg. Mer bryr vi oss ikke om.

Når skal LF begynne å adle av NF?
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Elendig, det er et krigsspill. I krig er det backstabbere, og det har blitt åpenbart vist gang etter gang på .no
Forstår ikke hvorfor folk er fortsatt sjokkert og opprørt over det. Det er deres valg å ta, så la dem. Det går ikke å gjøre en enkel stammeskifte engang før man blir trakassert over alt.

Hvor mange til joine TheFalPax - Agency?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Elendig, det er et krigsspill. I krig er det backstabbere, og det har blitt åpenbart vist gang etter gang på .no
Forstår ikke hvorfor folk er fortsatt sjokkert og opprørt over det. Det er deres valg å ta, så la dem. Det går ikke å gjøre en enkel stammeskifte engang før man blir trakassert over alt.

Hvor mange til joine TheFalPax - Agency?

4 så langt,får håpe det joiner flere så kan det blir spennedes krig:D

Når kommer neste topp 25 liste?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Når noen orker å lage :)

Tid blir det, eller blir det en tw champion tråd i det hele tatt på v24?
 

DeletedUser

Guest
På ingen måte. Med mindre noen tar intiativ å begynner å opptre som en skikkelig leder for alliansen imot LF
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kommer noen til å opptre som ordentlig leder i alliansen, eller vil Polarbear fortsette å styre alt på en måte som ikke fungerer?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ehh.. ja(?) nei(?)

Hvis jeg starter på v24 igjen. Kan jeg bli med i stammen som vinner da? Orker ikke å krige for seieren, så greit å bli med gratis.
 

DeletedUser

Guest
Ehh.. ja(?) nei(?)

Hvis jeg starter på v24 igjen. Kan jeg bli med i stammen som vinner da? Orker ikke å krige for seieren, så greit å bli med gratis.

Det har vi allerede en konto til - Chaosisalex.

Why take the easy crying way?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
På sikt lider vel NF samme skjebne som alle oss andre uansett, da. (Nei bare slapp av, jeg driver ikke med v20-style lobbyvirksomhet)
 
Topp