Spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fin måte å prøve å lede oppmerksomheten over på noen andre, men det at Sondre noenganger overdriver litt er vi vant med alle sammen.

Skal LF ta in themis? Virker som hun har mere enn nok deff til å holde ut iaf.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tviler, hun har noe deff ja :p men tror Ori/Term har mer enn nok off til det.

Tja skal Niko noen gang komme tilbake til sin "former" "lol glory" ? ^^

Selvfølgelig leder jeg oppmerksomheten en annen vei :3 Negativ 2 much
 

DeletedUser

Guest
Nah, har ikke tilstrekkelig med tid. Mulig det er en unnskyldning, men idgaf ^^

Når skal Sondre fjerne kontoer han har spilt på? Da 50% av dem er løgn

I en annen tråd ble dette sagt i går:

I helhet så har jeg ikke aktivitetsproblemer, er bare om morgenen og deler av formiddagen det er et problem. Ellers er jeg tilstede. Jeg dodger nuksa mine på flere verdener, gjerne belys meg der det har skjedd store glipp. Jeg og Robert hadde dårlig kommunikasjon 1 gang og mista 2 nukes av det på v23. Ellers var det vel ingenting.



Så at noen får endrete tidsklemmer fra dag til dag er ikke mye vi andre kan gjøre noe med. Hva sier man? Shit is always shit.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
"Nah, har ikke tilstrekkelig med tid." Står ikke noe spesifikt. Står ikke når jeg har tid og ikke tid, men er vel krystallklart at jeg refererer til morgenen. Jobb, jobb og mer jobb.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
HolyHell, handler ikke om skillsa til de som er der, men heller holdningene. Jato Link står ganske høyt der, litt for mye yolo og styr.
Du och jag, Odd. Du och jag...

Er det ikke litt morsomt at dg44 lister opp en av de mest seriøse og en av de minst seriøse spillerne som svar på ett og samme spørsmål? Hva er moralen her, en gyllen middelvei?
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Frustrasjon

Hvorfor skulle en stamme bestående av spillere som er sparket ut av Ori få skylden for Ori sin undergang?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
De trenger en unnskyldning for sine egne feil.

Kommer de resterende spillerne i Origin merge med Termination?
 
Topp