Faktabørsen

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Carneolt er også drid for å være rettferdig mot resten av BHT, som er drid.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hei, æ veit d er krig og alt d derre men ro ned på drittsleninga... Litt kjedelig å ikke se anna en "Du suger, du er elendig" hele tia, spesielt for de som er nye til TW som ser dette på forumet. Ja d er alltid lov å slenge dritt men når d blir hele tia så ser d ut som dere fokuserer mer på å mokke unna kuruker enn noe anna.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det hører med til historien at det hele begynte som en internvits i Cllect-chatten, hvor jeg konsekvent sa at alle TW-spillerne de andre kom på å nevne var "drid", så ikke ta det personlig. Dere er alle like drid i mine øyne :)
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Fakta er at det er masse snø ute og tiden hvor man bør sitte inne og glo på idiotboksen er her.
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
fakta er at vis du ser på antall byer tatt idag og tropper drept igår så var det kansje meninga? ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Og vipps så var stemninga tilbake i HBT. Gratulerer med nye fine byer, men ikke kom her og si at det var med vilje at alle gårsdagens adlingsforsøk var med vilje. for det var det ikke. Planen var opprinnelig å ta byene i går. Dere lærte fra "gårsdagens feil" og fikk tatt mange byer i dag, helt greit. Men at det var meninga hele tiden, neppe. :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
to be fair så hadde Keiser mer deff enn forventet. og da må vi sende nukes i flere waves, samme med adels riktig nok. Når man opprettholder press over tid, så kommer resultatet til slutt :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Og vipps så var stemninga tilbake i HBT. Gratulerer med nye fine byer, men ikke kom her og si at det var med vilje at alle gårsdagens adlingsforsøk var med vilje. for det var det ikke. Planen var opprinnelig å ta byene i går. Dere lærte fra "gårsdagens feil" og fikk tatt mange byer i dag, helt greit. Men at det var meninga hele tiden, neppe. :)



ZombieFred nov. 11, 01:11
Hei!

Har seg slik at vi har gått på en skikkelig smell da vi har KV sperre mot Keiser!

Vi kan først angripe klokken 18:00. Jeg regner med at alle ønsker at vi får deltatt på adlingen, så jeg må virkelig beklage for denne blemmen. Skammer meg. Huff :(

Så vi kjører som planlagt 3 nukes på hver by vi har tenkt å adle, så gjør vi samme plan med adlingen, bare 24 timer senere.

Vi fortsetter å fake han, og plager han frem til vi kan adle.

Beklager,
Fredrik.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
to be fair så hadde Keiser mer deff enn forventet. og da må vi sende nukes i flere waves, samme med adels riktig nok. Når man opprettholder press over tid, så kommer resultatet til slutt :)
Riktig. Dette er mer troverdig.

@Elimin@tor
Så alle adelsmenne dere sendte i døden var med vilje...? Kan jeg aldri tro. Det at dere hadde tenkt å kjøre en wave nummer to kan jeg tro på, men mer enn det sliter jeg med å tro.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan legge til at meldingen Fredrik la ut faktisk er korrekt, og at det var litt kv kluss, men at Keiser hadde mer deff enn forventet og at vi måtte resende osv, er også sant.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
En aksjon er jo ikke bare første wave, det burde jo alle vite. At adels dør i denne tiden av gamet har jo null og si, da ressurser til nye ikke er et problem. Å bruke de til å fake med nå er ingen problem i mine øyner..

At en spiller som byttet stamme for å få tak i mer deff, overlever første runde av aksjonen er jo bare å forvente.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En aksjon er jo ikke bare første wave, det burde jo alle vite. At adels dør i denne tiden av gamet har jo null og si, da ressurser til nye ikke er et problem. Å bruke de til å fake med nå er ingen problem i mine øyner..

At en spiller som byttet stamme for å få tak i mer deff, overlever første runde av aksjonen er jo bare å forvente.
At en som bytter konto til fiendestammen fordi han ikke klarer adle eller deffe mot de... Overraskende at W90 unnskyldningen og skryting på forumet tar deg så langt
 
Topp