Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at enkelte spillere... kremt Bobilen.... prøver å tale på våres vegne og si vi er i allianse med dem.

En til slik uttalelse på SDS sine vegne og jeg vil ta det som en krigserklæring på lik linje med direkte angrep.
Pass ordene dine HBT og Bobil for dere vil ikke tåle trykket om dere får vår vrede mot dere, sammen med presset dere allerede har på dere....
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Noen forer dere med feil info.

Jeg har og kommer aldri til å si at vi har ally med SDS, fordi vi ikke har det. Vi har verken IAP, ALLY eller Fiende oppført med SDS/SPDS.

-A
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Poe. har fått en melding fra Mr. Bobil der han påstår at dere sammen med Tlou og RSC skal gå imot poe., cllect og IFO. Vi lurer på om dere kan bekrefte eller avkrefte dette.

Ok en av dere prøver da å få SDS md i krigen på en eller annen måte
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Når det er så lett å ta et gyazo/bilde av meldingen, hvorfor bare komme med en slik påstand uten å bevise det?o_O
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Når det er så lett å ta et gyazo/bilde av meldingen, hvorfor bare komme med en slik påstand uten å bevise det?o_O
Vil si at d tyder mer til problemer fra dere hvis d e så lett som dette for oss å ikke bli overraska over at d er dere. Uansett så er dette mer en "Public announcement" enn d er fakta stemplet i et leksikon
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er jo lett å finne opp noe for å skape drama, jeg har hverken hørt noe om en mulig ally/samarbeid med noen stammer eller om en aktuell en.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg siktet vel mer til at sds tydeligvis, ut i fra det jeg forstår ikke har sett noe bevis på denne såkalte "meldingen" som det snakkes om. Burde jo være litt kildekritisk når noen kommer med slik info om sin fiende.. Er jo like naivt som de Nord-Koreanske borgerne som tror på all propagandaen Kim Jong Un sprer uten noen beviser..

Viste dere forresten at Kim Jong Un verken tisser eller bæsjer?
 
Sist redigert:

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg siktet vel mer til at sds tydeligvis, ut i fra det jeg forstår ikke har sett noe bevis på denne såkalte "meldingen" som det snakkes om. Burde jo være litt kildekritisk når noen kommer med slik info om sin fiende.. Er jo like naivt som de Nord-Koreanske borgerne som tror på all propagandaen Kim Jong Un sprer uten noen beviser..

Viste dere forresten at Kim Jong Un verken tisser eller bæsjer?
Så tøff du ble nå som du er i HBT. Humoren er borte da :(
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Beklager at jeg forlot en tafatt "superallianse". Prøvde flere ganger å få alle med på en felles aksjon, men hver gang jeg foreslo det fikk jeg ingen respons. Heldigvis er jeg nå i en stamme som faktisk samarbeider, både offensivt og defensivt som noen helter. At jeg satt å snipa togene fra kontoen jeg gikk til, og heller ikke har deltatt noe mot Bosco eller Keiser sier vel sitt. Jeg bryr meg heldigvis ikke om tullet dere kommer med, og ønsker dere heller lykke til i de fremtidlige kampene, jeg gleder meg i alle fall.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
:):)
Beklager at jeg forlot en tafatt "superallianse". Prøvde flere ganger å få alle med på en felles aksjon, men hver gang jeg foreslo det fikk jeg ingen respons. Heldigvis er jeg nå i en stamme som faktisk samarbeider, både offensivt og defensivt som noen helter. At jeg satt å snipa togene fra kontoen jeg gikk til, og heller ikke har deltatt noe mot Bosco eller Keiser sier vel sitt. Jeg bryr meg heldigvis ikke om tullet dere kommer med, og ønsker dere heller lykke til i de fremtidlige kampene, jeg gleder meg i alle fall.
Jeg kommenterte bare på hvordan holdningen din har forandret seg en del. Bryr meg ikke hvor du spiller :)
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ja så holdningen hans har forandret seg? Eller har han vært HBT fan siden starten?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du støtter stammen du er med i så enkelt er det, du kan trekke avstand fra enkeltes folk uttalelser, men du vil alltid smelle litt mot fiendene stammen din har på forum. Deal with it.
 
Topp