Ryktebørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det går rykter om backstabbing og illojalitet. Og om simple triks og uærlige metoder. Om venner som egentlig er fiender. Og om at det første store drama i v30 starter i dag. Det ryktes saftige avsløringer i kveld. Vi er klare!
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hmm, høres spicy ut! Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg. Spioner er noe jeg personlig tar full avstand fra. Helt feil måte å spille på! Likevel er jo drama alltid litt spennende da... Gleder meg til i kveld ✌
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Dette blir spennende. Mon tro om det handler om en topp 5-spiller som er stammeløs for øyeblikket. Endelig litt action på v30!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg har ikke sagt noe om noen spion. Jeg snakker om en hel stamme som bruker skitne triks.
Følg med i forumet utover dagen, sagaen fortsetter...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at alt ikke alltid er slik det ser ut som det er. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Dette bekreftes. Ser ikke ut som jeg er beste spiller på .no, men jeg er jo det :eek: Kan dette bekreftes?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at jeg hadde misforstått alt, og at det ikke var noen slemminger som forsøkte å lure oss likevel. Kan det være jeg som lurte meg selv?
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Kan verken bekrefte eller avkrefte det dessverre. Men mulig er det absolutt. Jeg lurer meg selv rett som det er, så det vet jeg alt om :D Det jeg iallefall allefall kan si, med den største sikkerhet er at jeg har ikke har lurt deg. ikke så langt i allefall :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at det er mye rykter nå får tiden og lite fakta. Bekreftes eller avkreftes dette?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at MM har spilt skittent, men at vi har blitt med på spillet og latt de smake egen medisin.

De hadde en spion i NICE. Men vi mistenkte det og skrev en liksom-sirk kun til ham. En sirk der vi latet som vi skulle gå mot DK. Vi visste Kreiz ville gjøre alt for å skape splid i alliansen, og ganske riktig: kreiz videresendte den unike PM til Hamilton. Sistnevnte kjente til planen i store trekk, men ikke ordlyden i sirken.

Spionen tatt med the smoking gun, og blir tatt hånd om. Det blir Kreiz også.
 
Topp