Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Bob er for opptatt med å aktivere bonuser han ikke benytter seg av;

2efe65fab93ee941454529b8b46e292a.png
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Beklager, ser at han har aktivert defensiv styrke med sine øksemenn, rapporten er derfor logisk og godt å se at Bob benytter og utnytter de bonusene han har til rådighet!

#Sterkt #Fighter
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fakta er at Groverud endelig fikk litt action imorges!!! Det var jaggu meg på tide! Og shootout til alex som var så vennlig å gi meg det<3 gir meg litt lysten tilbake :D
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at MajorPain har nådd 1 mill, og ingenting tyder på at han gir seg der! Ryktene sier han går for 10 mill :O Virker heller ikke som noen gjør så mye for å prøve å stoppe fremgangen deres o_O

Grattiz, velfortjent <3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at MajorPain har nådd 1 mill, og ingenting tyder på at han gir seg der! Ryktene sier han går for 10 mill :O Virker heller ikke som noen gjør så mye for å prøve å stoppe fremgangen deres o_O

Grattiz, velfortjent <3

1 mill 10 mill han greier for satt ikke å penetrere defet midt vistnok. Selv om jeg får kjeft for å ha for lite def :d
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1 mill 10 mill han greier for satt ikke å penetrere defet midt vistnok. Selv om jeg får kjeft for å ha for lite def :d

lol, selvfølgelig klarer han det hvis han går inn for det med full kraft? Da hadde du blitt filleristet for å si det mildt :p
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Når ble det velfortjent for å ha brukt haugevis med PP og nesten bare adlet barbs? Da skal det ikke mye til å imponere deg.. :rolleyes:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Mp gikk nok ikke inn for det men var 3 nukes som gikk. Noe som forsatt er kjipt.

Og waiting what bare adlet bb byer og brukt pp?

Her har du ikke sjekket tw-stats min gode mann. Har adlet 2 bb-byer av 20 byer jeg har nå. Er vel ikke hva jeg vil kalle insane BB adlinger XD Men okay. Og når det angår pp er det ikke mye brukt der selv. Har regninger husleie osv :( så pp er nok langt nede på listen. Tjente litt på v 36 thomen ikke mer en 4000 pp og har endå 2000 av det igjen :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
En ting til. Mp med 1 mill er over 5 ganger så stor som meg om han ikke hadde greid å ta meg ned sakte men sikkert hadde jeg blitt overrasket. Men tror ikke han hadde greid å pulverisere meg på flekken. :)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Når ble det velfortjent for å ha brukt haugevis med PP og nesten bare adlet barbs? Da skal det ikke mye til å imponere deg.. :rolleyes:

Såklart er det velfortjent?

De har investert mye tid på denne verdenen. Er ikke sånn at man MÅ adle masse spillere og lite barbs for at det skal være imponerende. Gråbyadlinger er strategisk lurt uansett hvordan du vrir og vender på det. I tillegg til at dem har gjort mye "usynelig jobb" som kv for enkelte (alt for mange ganger), og har til og med ofret ting de skulle irl for å redde andre som ikke har hatt muligheten til å være på.

SÅ JO, den førsteplassen og gratulasjonen med 1 mill er så velfjortjent som man kan få det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Såklart er det velfortjent?

De har investert mye tid på denne verdenen. Er ikke sånn at man MÅ adle masse spillere og lite barbs for at det skal være imponerende. Gråbyadlinger er strategisk lurt uansett hvordan du vrir og vender på det. I tillegg til at dem har gjort mye "usynelig jobb" som kv for enkelte (alt for mange ganger), og har til og med ofret ting de skulle irl for å redde andre som ikke har hatt muligheten til å være på.

SÅ JO, den førsteplassen og gratulasjonen med 1 mill er så velfjortjent som man kan få det.

BB er strategisk adling ja. Men det jeg tror IzYaBoi sikter til her er PP forbruket. Og det er vel ''strategisk'' gjort. Men ødlegger jo litt av spillet selv om ingen bryr seg om det lengre :p og har man boostet inn PP som om det ikke fantes en morgen dag kunne til og med min bestemor blitt rank 1.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
BB er strategisk adling ja. Men det jeg tror IzYaBoi sikter til her er PP forbruket. Og det er vel ''strategisk'' gjort. Men ødlegger jo litt av spillet selv om ingen bryr seg om det lengre :p og har man boostet inn PP som om det ikke fantes en morgen dag kunne til og med min bestemor blitt rank 1.

Tjaa. Jeg syns ikke pp forbruket skal definere hva som er fortjent på tw og hva som ikke er fortjent. Det blir for dumt spør du meg. Og pp forbruket er som regel merkbart mest i start up, så jevner det seg som regel ut etterhvert. Men de har nå en solid luke godt inne i mid game, så de har da gjort noe riktig. Sylvan og Benis også har brukt solide mengder pp de også, men de henger da langt bak.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Mp gikk nok ikke inn for det men var 3 nukes som gikk. Noe som forsatt er kjipt.

Og waiting what bare adlet bb byer og brukt pp?

Her har du ikke sjekket tw-stats min gode mann. Har adlet 2 bb-byer av 20 byer jeg har nå. Er vel ikke hva jeg vil kalle insane BB adlinger XD Men okay. Og når det angår pp er det ikke mye brukt der selv. Har regninger husleie osv :( så pp er nok langt nede på listen. Tjente litt på v 36 thomen ikke mer en 4000 pp og har endå 2000 av det igjen :)

jepp huff. det forsvaret ditt er helt utrolig solid :) Tror jeg aldri, om jeg så prøvde ville klare å komme igjennom det!:rolleyes:

Fakta skal sies at det er skuffende hvordan INGEN av fiendene engang gratulerer oss når vi blir første til 1m poeng, men skal heller finne unnskyldninger på hvorfor de ikke klarte det før oss:rolleyes:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jaja, rart dere skal hate så inn i granskauen da, kan dere ikke bare gi et klapp på skulderen? Som mr.Groverud sier, de er nok blant de som bruker mest tid på v35. I tillegg er de på den siden i krigen som foreløpig ligger dårligst ann med mest front, så det at vi har en spiller på 1. plass som ingen har klart å gjøre mye skade på ennå er i seg selv ganske bra jobba. Slutt å klag på alt, gaad, skulle tro dere har blitt Pål sine slaver jo....
 
Topp