Faktabørsen

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Kan ikke kalle det en begravelse, en fest er vell mer riktig ord.:cool:

Jeg har ikke vært fri siden V9 and love it:rolleyes::rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
MP får vokse fritt da vi ikke ser på barbadlingen deres som noen trussel, ey spillerne på kontoen. For min del kan de adle grått, prodde def og sende litt rundt i ny og ne. Kv.spilling fra dem er heller ikke noe jeg frykter

Men gratulerer med 1 mill poeng a, råsterkt!
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Pål, er det virkelig deg? :p
Neida, men fair nok det at dere ikke frykter barb adlinger osv, men slik Pål formulerer seg der viser han både egne syn samt positivitet rundt at de har kommet så langt, slikt vi liker å si ;)

Fakta er at Alex og Pål koser seg med å småflørte litt med Simen en varm sommerdag.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
MP får vokse fritt da vi ikke ser på barbadlingen deres som noen trussel, ey spillerne på kontoen. For min del kan de adle grått, prodde def og sende litt rundt i ny og ne. Kv.spilling fra dem er heller ikke noe jeg frykter

Men gratulerer med 1 mill poeng a, råsterkt!

tsss innrøm det. Du iriterer deg kraftig når adlingene dine blir snipet :)
(akkurat som vi iriterer oss når du blir stacket på våres angrep)
 

Dinki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Litt useriøs kommentar fra min side men hvem bryr seg :)
Synes gutta på majorpain gjør en god jobb. Å utvide terrioriet må vel være lov. Å adle spillerbyer er jo et problem når man har så stor poengforskjell og moral ødelegger alt av nukes. Riktignok til min fordel :p Da må det bli litt gråby adling, og det er imponerende å komme til 1 000 000 poeng uansett.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
tsss innrøm det. Du iriterer deg kraftig når adlingene dine blir snipet :)
(akkurat som vi iriterer oss når du blir stacket på våres angrep)

Tror de fleste foretrekker at alle tog går inn :p

Likevel er det som oftest en stor fryd å angripe, 89k enheter med 5,25 tapte nukes er god utteling og noe jeg tar hver dag, spesielt i lys av dagens situasjon hvor vi er dominerende part.

Dinki; Vi klarer å forstå at 1 mill point er en milepæl, men Nato gutta kritiserer jo oss for å ikke gratulere dem, noe som for meg virker litt rart å skulle kreve. Er det viktig å få frem at man vokser når stammen synker? Moralen til MP er forresten 100% mot meg :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta:

Eksisterende adels: 11
- AM under produksjon: 16

Bobil is back :)

Konrax, watch out bro..

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
OM du tenker på de 7 byene jeg har i øst, rundt 50k/50 i hver av de, så kjør på ;)
Ellers skal jeg nok klare å snipe 24 timers tog om du sender mot hovedclusteret :p
 

Dinki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Tror de fleste foretrekker at alle tog går inn :p

Likevel er det som oftest en stor fryd å angripe, 89k enheter med 5,25 tapte nukes er god utteling og noe jeg tar hver dag, spesielt i lys av dagens situasjon hvor vi er dominerende part.

Dinki; Vi klarer å forstå at 1 mill point er en milepæl, men Nato gutta kritiserer jo oss for å ikke gratulere dem, noe som for meg virker litt rart å skulle kreve. Er det viktig å få frem at man vokser når stammen synker? Moralen til MP er forresten 100% mot meg :)

Annerkjenner at NATO gutta er en landeplage som konstant trenger publisitet, selv om det går rett vestover for dem . Ikke noe nytt der :p. Men jeg er klar over at moral ligger på 100% mot folk som ikke hadde like late-start som meg. Men jeg sikta litt til territorie utvidelse, og hvordan folk som ligger på veien, kan være vanskelige å rydde vekk :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ja, vi taper nok v35, er flere som trolig gir opp innen en uke ellerno. GGEZ
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Er vel ikke lenge før Sindre sitter der alene igjen og pøser ut propaganda om en hvor god leder han er
Neias, jeg synker ned med skipet mitt eller seiler videre.

FYI; Forventa litt bedre angrepsplan av deg egt... skjønte at du gikk for meg typ nesten 1 dag i forveien :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
FYI; Stacksa var svake, du dodget ikke off. Om du skjønte det var du ekstremt dårlig til å forberede deg, nei, uten at du kan se kommandoene mine var det ikke mye til skills.

Legger til at det var denne fyren som angrep deg;

Jeg abfeingwr TM, men jeg drikk og

 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Stacksa var svake ja, er andre steder deffet vårt prioriteres mer. Klarer meg fint uten big stacks som du ser :) Ja, dårlig av meg å ikke dodge offet, delvis fordi jeg sov eller glemte det, whatever.

Var skrevet i VG igår at du skulle samkjøre med Lord A mot meg + dårlig faking av mp, graffyz og justdoit. Er bare konstruktiv krittikk, until next time <3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, med PP er jo ikke behovet for stacks like stort, enig der.

Rater aksjonen av suksess som 8/10 så tar gjerne en repeat om 3-4 dager :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Små stacks gjør ingenting når det er fordelt på 50 deffbyer, da tar det typ 2 timer max å bygge opp det tapte ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Uenig, dere ligger bakpå stort mtp. størrelse. Alt 1:1 forhold er derfor en svekkelse av deres posisjon, uansett om man fordeler.

Ditt argument forutsetter at man alt har fulle byer uten troppekø.
 
Topp