Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Altså angrepsbonuser er vel nyttige uansett om man bruker dem for å angripe i Nattbonus eller ikke? De gir likevel styrke til de angripende troppene, det som derimot ikke virker uansett hvor mye man vrir og vender på det er bonuser til tropper som ikke er i byen!
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
899eba919aa0225a434aab7880522987.png


Kan noen forklare meg hvorfor man aktiverer bonus på alle enheter man ikke forsvarer seg med? :confused::confused:o_O

Kan ikke svare for kv, men bonusene ble vel aktiverte pga byer som var stacked og ellers hadde tropper, hvem hadde vist at dere var så gira på litt king bob ræv
ikke forstår jeg hvorfor dette må bli forklart til deg heller for den saks skyld


Kunne dratt opp masse rapporter jeg, da jeg har ca 2-300 fra dere nå, om deres tabber og artige forsøk, men jeg er ikke her for å svartmale folk da :DDD

/Mk
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
her kan for eksempel være grunnen til at man aktiviserer bonuser, det er lav mur, så bonusene er enda viktigere : D

Du får sende på en melding Pål om du ønsker videre prat om dette, men ikke alle kan sitte på å Dodge, sånn er det bare :D


merk: jeg velger å ikke slenge med hvem som angrep, for jeg trenger ikke legge det på forum av hvilke byer som er hva, deler mine tropper kun
/Mk
 

Vedlegg

  • unknown.png
    unknown.png
    35,9 KB · Sett: 25
  • unknown.png
    unknown.png
    35,9 KB · Sett: 23

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Gjevn og gjevn... Er ikke helt gjevn mtp fordeling av byer og poeng) ihvertfall....
Men jeg alene veier vel opp for det da, regner med det er det du sikter til :p
 
Topp