Er det ikke litt merkelig

DeletedUser

Guest
haha ro deg ned med konspirasjonsteoriene, sondre. Dette blir på grensen til latterlig. :/

Forumet skriker ikke, renegades skriker. Fordi om FrP har velgere, betyr ikke det at de er flere enn resten. Og fordi om FrP politikere gjerne skrikere høyere enn andre, betyr ikke det at oppvakte folk støtter dem ;)

Jeg synes hun fortjener en sjanse, og jeg synes du kan spare deg all dømmingen. Hun har ikke startet en gang enda, og du roper ut om problemer som ikke har oppstått! Så hvor dritlukten du beskriver så flittig i annen hvert innlegg kommer fra, får du spørre seg selv om. Kanskje du burde ta en vaskings i huset? :rolleyes:

Haha, nei tror ikke det, men morsom kommentar og litt fortjent kanskje:D
 

DeletedUser

Guest
Slett denne posten min takk.
Oppdaga ikke at det var masse sider om temaet...:p
 

DeletedUser

Guest
Eyyy benni, fyst begynne lillegutt (xano, elle va det jenta, whatever) å snakka klovnaspråk, å nå bruke du mine kjære frp ere, vet isje om eg ska føla meg beæra elle skuffa......:rolleyes:
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha ro deg ned med konspirasjonsteoriene, sondre. Dette blir på grensen til latterlig. :/

Forumet skriker ikke, renegades skriker. Fordi om FrP har velgere, betyr ikke det at de er flere enn resten. Og fordi om FrP politikere gjerne skrikere høyere enn andre, betyr ikke det at oppvakte folk støtter dem ;)

Jeg synes hun fortjener en sjanse, og jeg synes du kan spare deg all dømmingen. Hun har ikke startet en gang enda, og du roper ut om problemer som ikke har oppstått! Så hvor dritlukten du beskriver så flittig i annen hvert innlegg kommer fra, får du spørre seg selv om. Kanskje du burde ta en vaskings i huset? :rolleyes:

Jeg har vært enig med TMR og i en del ting, men dere klager på "korupte" systemer alerede! Hun har faen meg ikke starta. Det er det samme som om at dem starter og klage på Barack Obama nå for noe som kan skje.

Tenker at TMR gjør ille dårligere. På en måte skyter dere dere selv i foten. Ta og stop med det, fordi dere bare driter dere ut med tanke på at hun ikke har uttalt seg i noe bortsett fra Script saken.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eyyy benni, fyst begynne lillegutt (xano, elle va det jenta, whatever) å snakka klovnaspråk, å nå bruke du mine kjære frp ere, vet isje om eg ska føla meg beæra elle skuffa......:rolleyes:

Norsk ? Fatter ikke TMR språk skjønner du! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Litt enig der ja. Det er vell ikke mange fra TMR som er admin, eller, det er vell ikke mange av deres "allierte" som er admin ?

Og flere ganger har det skjedd at en admin, nevner ikke navn kan være flere :p, har stengt et høyst aktivt topic som diskuterte mot de allierte.

Det er kanskje sånn at de twister reglene slik at de kommer til de alliertes fordel, noe jeg mener er urettferdig, men det er ikke her krigen forgår. Den er på spillet!

Her var du jo plutselig enig med oss i et oppvakt øyeblikk, men det varte ikke særlige lenge ser jeg?

Mr.multiaccount, hvem er du? Og hvem er du mener kommer med dårlige argumenter?
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her var du jo plutselig enig med oss i et oppvakt øyeblikk, men det varte ikke særlige lenge ser jeg?

Mr.multiaccount, hvem er du? Og hvem er du mener kommer med dårlige argumenter?

Sant, jeg var enig i at den forgje adminen kunne tolkes på den måten at hun/han støttet alliansen i høyest mulig grad.

Men denne har ikke prøvd seg ennå, så ikke prøv dere på og stemple henne som forskjells behandler alerede nå!
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg spiller ikke v1, nei. Jeg gjorde det før under et annet nick. Jeg bryr meg om dette fordi dere anklager forum-modder og adminer som gjelder for begge verdene.

De fleste kommer med dårlige argumenter. Jeg sikter for det meste til MiniErik og de fleste argumentene på førstesiden.
Kan finne noen eksempler.
 

DeletedUser

Guest
Stempler ikke henne ennå, bare stiller spørsmål ved utvelgelsen. Og det må da være lov?
 
Reaksjonspoeng
1
Aveng:

1. Neida, nok en gang snakker du uten å ha peil på hva du snakker om iom at du tydeligvis ikke har fått med deg hva vi har. Hvorfor skulle hanse være korrupt? Det er vel svært liten sjangs for ham å klare det.


2. Eller så kunne kanskje adm være nøytral? Fryktelig lurt å ta inn enda en fra de sentrale delene i krigen.


3. Jeg stillte bare spørsmål ;)


Ehm, jeg kom jo ikke med direkte kritik. Jeg bare syntes det var merkelig.
Så "F* F***" er ikke kritikk, bare spørsmål?

Ehm, joda, etter første regel virker det iallfall veldig som om hun aldri hører på hva glitter sier... Celtic: Ja jeg er frustrert, og det med meget god grunn. Dette ødelegger tw-lyst som bare det.

Mest MiniEirik, faktisk.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stempler ikke henne ennå, bare stiller spørsmål ved utvelgelsen. Og det må da være lov?

Hva, jeg vet ikke hvem Bunny er, visste ikke hvem DosX var heller, totalt ukjent for meg fordi jeg spiller på TW ikke her! Oppfør deg nå, fordi dere har alerde stemplet henne.
 

DeletedUser

Guest
Sant, jeg var enig i at den forgje adminen kunne tolkes på den måten at hun/han støttet alliansen i høyest mulig grad.

Men denne har ikke prøvd seg ennå, så ikke prøv dere på og stemple henne som forskjells behandler alerede nå!

Om du ser hva jeg skriver så sier jeg jo at jeg ikke gjør det, men at hun selvfølgelig skal få en sjanse.

Det jeg faktisk lurte på var hvordan man kommer i en sli posisjon til å få en slik stilling. Dette siden jeg ikke har sett noen utlysning på dette. Forøvrig har jeg heller ikke sett noen utlysning på moderator jobber. Men der har vi jo en på spørsmålsforumet,så da kan vi vel ikke klage. Selv om moderatorene ellers har en tung overvekt fra den "andre siden". Men en mod på spørsmålsforumet er en start. :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Heh, frp? Du har snakket for mye med Kempern altså ;) Er forøvrig enig da, men festus alikevell.


Men er enig med Sondre i at som betalende kunder (ja selv jeg, grumf) kunne vi hatt litt mer og si. Ikke demokratiet som du lo av, men at sjefene kansje kunne hørt med noen her hvem de kansje kunne tenkt seg.

Men har full tiltro til Helene, bare så det er sagt, men ikke helt til prosessen.
 
Reaksjonspoeng
1
Heh, frp? Du har snakket for mye med Kempern altså ;) Er forøvrig enig da, men festus alikevell.


Men er enig med Sondre i at som betalende kunder (ja selv jeg, grumf) kunne vi hatt litt mer og si. Ikke demokratiet som du lo av, men at sjefene kansje kunne hørt med noen her hvem de kansje kunne tenkt seg.

Men har full tiltro til Helene, bare så det er sagt, men ikke helt til prosessen.

Demokratiet ville ikke fungere slik. Da tror jeg at det beklageligvis ville bli værre enn nå. Hele renegades ville stemt på én kandidat, og hele BOL ville stemt på én kandidat. Det ville blitt mere rettferdig, ja, men denne diskusjonen ville vært her uansett.
 

DeletedUser

Guest
Demokratiet ville ikke fungere slik. Da tror jeg at det beklageligvis ville bli værre enn nå. Hele renegades ville stemt på én kandidat, og hele BOL ville stemt på én kandidat. Det ville blitt mere rettferdig, ja, men denne diskusjonen ville vært her uansett.

Kan kun snakke for meg selv. Jeg ville ha stemt på en som ikke hadde hatt noe med krigen å gjøre,OM det finnes noen slik. Og joda, det gjør nok det,man måtte bare ha brukt litt tid på å finne det.
 

DeletedUser

Guest
Stempler ikke henne ennå, bare stiller spørsmål ved utvelgelsen. Og det må da være lov?

det er da ingen her som har nokke med det å gjera..

det er fult lov.. men eg trur at ho skal klare seg fint ja..:)
 
Topp