Er det ikke litt merkelig

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Tror egentlig ikke det altså.

Var noen på TMR forumet som pekte på en kar i en eller annen "venner med alle" stamme som fremdeles klarte å ha endel respekt blant spillerne på V1. husker ikke detaljene.

Var flere som mente en slik person hadde vært et godt valg.


Så er jo spørsmålet om lederne skal se på stammer (som tross alt er en flyktig ting) i det hele tatt når de velger admin.

Jaja, samma det. Bare plundrer jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Eyyy benni, fyst begynne lillegutt (xano, elle va det jenta, whatever) å snakka klovnaspråk, å nå bruke du mine kjære frp ere, vet isje om eg ska føla meg beæra elle skuffa......:rolleyes:

det er pedagogikk 1 liksom, snakke et språk publikumet forstår :p
 

DeletedUser

Guest
er andre ting som oxo er "merkelig"..at en forum admin kan komme å gi meg advarsel for at jeg "egler" i trådene..

dette kan jo oppfattes som favorisering..

altså favorisering e det alle plassa.. jobb, skule, og ellers i livet.. blir nok aldri kvitt det:p
 
Reaksjonspoeng
1
Tror egentlig ikke det altså.

Var noen på TMR forumet som pekte på en kar i en eller annen "venner med alle" stamme som fremdeles klarte å ha endel respekt blant spillerne på V1. husker ikke detaljene.

Var flere som mente en slik person hadde vært et godt valg.


Så er jo spørsmålet om lederne skal se på stammer (som tross alt er en flyktig ting) i det hele tatt når de velger admin.

Jaja, samma det. Bare plundrer jeg :)

Tror egentlig ikke stammer blir prioritert i det hele tatt. Tyskerne aner ikke hvem som liker hvem, og hvem som kriger med hvem.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror egentlig ikke stammer blir prioritert i det hele tatt. Tyskerne aner ikke hvem som liker hvem, og hvem som kriger med hvem.

Nei... Men tyskerne vet heller ikke forholdene mellom dem som gir anbefalinger, de vet ikke sammensetningen i denne verden osv.

Jeg visste ikke at jeg kunne henvende meg til tyskland for å gi en anbefaling på noen som kunne kunne være admin. Min anbefaling hadde heller ikke betydd en dritt sikkert, siden de ikke aner hvem jeg er.

"Ingen" vet at admin stillingen er "utlyst".
"Ingen" vet at man kan anbefale noen til å bli admin.

Vips dukket det opp en ny admin ut av det blå.
 

DeletedUser

Guest
Hva, jeg vet ikke hvem Bunny er, visste ikke hvem DosX var heller, totalt ukjent for meg fordi jeg spiller på TW ikke her! Oppfør deg nå, fordi dere har alerde stemplet henne.

Oppfør meg? Hehe.. hvor gammel er du egentlig? Og hva betyr "jeg spiller på TW ikke her"?

Og igjen, stempler ingen, er bare interessert i prossessen rundt utvelgelsen.
 
Reaksjonspoeng
1
Oppfør meg? Hehe.. hvor gammel er du egentlig? Og hva betyr "jeg spiller på TW ikke her"?

Og igjen, stempler ingen, er bare interessert i prossessen rundt utvelgelsen.

Du stempler. Og han er gammel nok til å kunne tenke sjæl. Han går ikke med flokken sånn som alle dere. At han faktisk støtter bunny kom jo som et sjokk på deg?
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis ikke, så jeg krever beviser før du kommer med slike uttalelser.

Og hvis det omså stemte, hva så?
Hvis vi ser for oss et scenario der Glitter og DosX var gode venner eller mer enn det, hva så? Hva ville det ha å si? Bunny er ny admin så hva er det du egentlig preiker om?
For det første var det ikke jeg som sa det og for det andre er det seff umulig å bevise nå som det er over 3 mndr siden det skjedde.


Forumet skriker ikke, renegades skriker. Fordi om FrP har velgere, betyr ikke det at de er flere enn resten. Og fordi om FrP politikere gjerne skrikere høyere enn andre, betyr ikke det at oppvakte folk støtter dem ;)
Vi er ikke politikere.. Vi er demonstrantene som er oppgitt fordi vi ikke blir hørt. På en annen side kan vel knapt frp'ere sammenlignes med politikere.


Savner MiniErik i denne tråden. Gikk han heim tel hu mor?
Orker knapt offorumet lenger og har vel egneltig ikke tid til det heller. Mista matteboka rett før tentamenhurra.


Så "F* F***" er ikke kritikk, bare spørsmål?



Mest MiniEirik, faktisk.
Må innrømme jeg ikke forstod så veldig mye av dette, men to f'er og fire stjerner kan vel ha de utroligste betydninger.
 
Reaksjonspoeng
1
På det øverste;
Hvis det er umulig å komme med beviser, drit i uttalelser.

Copy+paste fra førstetråden, skrevet av deg:
F* f**n

Gir det mere mening?
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oppfør meg? Hehe.. hvor gammel er du egentlig? Og hva betyr "jeg spiller på TW ikke her"?

Og igjen, stempler ingen, er bare interessert i prossessen rundt utvelgelsen.

Hehe, krigen drives ikke på forum din fjott, selv om det føles sånn så aktive dere er her :p

Og, jeg støtter ingen admin, fordi jeg ikke kjenner dem! Men en ting er sikkert, jeg jobber ikke mot dem. De gjør det de mener er best, og de burde ikke være påvirket av andre spillere.
 

DeletedUser

Guest
På det øverste;
Hvis det er umulig å komme med beviser, drit i uttalelser.

Copy+paste fra førstetråden, skrevet av deg:
F* f**n

Gir det mere mening?

Nå skjønner jeg ihvertfall ingenting av hva du vil frem til. Vil du bevise at jeg ikke har spmtegn bak alle settningene mine?
 

DeletedUser

Guest
På det øverste;
Hvis det er umulig å komme med beviser, drit i uttalelser.

Var da veldig som du hisser deg opp. Denne greia med dosx er common knowledge, og kan bekreftes av Grimlock f.eks.


Hehe, krigen drives ikke på forum din fjott, selv om det føles sånn så aktive dere er her :p

Og, jeg støtter ingen admin, fordi jeg ikke kjenner dem! Men en ting er sikkert, jeg jobber ikke mot dem. De gjør det de mener er best, og de burde ikke være påvirket av andre spillere.

Fjott? Krigen drives ikke her? Hva er det egentlig du prater om? Du er jo ekstremt aktiv her selv, spesielt i den -iM-tråden. Tilogmed i tråder som ikke har noe med deg å gjøre, kommer du og blander deg inn.

Og igjen, du leser jo ikke hva jeg skriver. Vil bare få litt info om hvordan admin ble valgt, har ikke jobbet mot noen.

Du svarte heller ikke på hvor gammel du var.
 
Reaksjonspoeng
1
Nå skjønner jeg ihvertfall ingenting av hva du vil frem til. Vil du bevise at jeg ikke har spmtegn bak alle settningene mine?

Det jeg vil fram til er at du mener det ikke skal tas som kritikk, bare spørsmål. Men når førsteposten ender med "Fy faen" så blir det omgjort til en klage.
"Fy faen?" ville ikke hatt noe mening.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nei, det var bare et uttrykk for jeg var kåt. "xxxxxx" skulle det stå, men hanse redigerte det.

Og han er DESVERRE ikke på så han får redigert dette nå. Kan du sensurere deg selv litt mini?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp