Er det ikke litt merkelig

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Slik det ser ut for meg er dette en klage på det nåværende TW-teamet, og dem skal taes opp slik det er beskrevet i reglene over, hvis ikke er det hansemann sin plikt å straffe deg (nei, ikke på den gode måten) for det.

Er fullstendig klar over mine plikter.

Min tanke var at kansje dere kunne holde en høflig tone, og etter en grei diskusjon om saken ende opp med at moderatorene og admin blir stolt litt mer på enn de gjør i dag.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Altså, dette minner mer og mer om en forskrudd heksejakt som er tatt helt ut av sine proporsjoner.

Er litt usikker på den eksakte datoen hvor Bunnymon trådte inn i denne stillingen, men la nå kvinnfolket få litt arbeidsro, slik at hun kan få gjort jobben sin! Virker på meg som hun er blitt forhåndsdømt fra dag én, bare fordi hun har sin TW-karriere på .no i stammer utenfor The Renegades.

Hun søkte på jobben fordi Ole gikk av/fikk sparken. Lederne av Tribal Wars, som har sitt hovedsete nede i Tyskland godtok søknaden hennes, og "ansatte" henne. Nå vet ikke jeg kriteriene for en slik admin-jobb, men jeg vedder ræva mi på at du må ha en bedre søknad enn "Pliiiizzz.. La meg få jobben a'!!"

Jeg sier, la Bunny få sjansen til å vise hva hun er god for, før dere henger henne på en stolpe og skjeller ut kvinnemennesket! Helt ufattelig hvor urettferdig folk kan være til tider, når det kommer til forandringer. Hva i hellsikke vet dere om hun er nøytral eller ikke? Om det eneste argumentet er at hun har vært inaktivt medlem i Bol-D og Core i noen måneder.. Meeh, ikke verdt bryet.

Vær så snill og tenk dere om i to sekunder før alle tankene som surrer rundt i hue blir skrevet ned. Forhåndsdømming og heksejakt er noe som aldri fører noe bra med seg, aldri!

Gi henne en sjanse, og tid. Hun er for fader ikke verdens frelser...

*Puts on the O so cozy TMR-FlameSuit*
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Altså, dette minner mer og mer om en forskrudd heksejakt som er tatt helt ut av sine proporsjoner.

Er litt usikker på den eksakte datoen hvor Bunnymon trådte inn i denne stillingen, men la nå kvinnfolket få litt arbeidsro, slik at hun kan få gjort jobben sin! Virker på meg som hun er blitt forhåndsdømt fra dag én, bare fordi hun har sin TW-karriere på .no i stammer utenfor The Renegades.

Hun søkte på jobben fordi Ole gikk av/fikk sparken. Lederne av Tribal Wars, som har sitt hovedsete nede i Tyskland godtok søknaden hennes, og "ansatte" henne. Nå vet ikke jeg kriteriene for en slik admin-jobb, men jeg vedder ræva mi på at du må ha en bedre søknad enn "Pliiiizzz.. La meg få jobben a'!!"

Jeg sier, la Bunny få sjansen til å vise hva hun er god for, før dere henger henne på en stolpe og skjeller ut kvinnemennesket! Helt ufattelig hvor urettferdig folk kan være til tider, når det kommer til forandringer. Hva i hellsikke vet dere om hun er nøytral eller ikke? Om det eneste argumentet er at hun har vært inaktivt medlem i Bol-D og Core i noen måneder.. Meeh, ikke verdt bryet.

Vær så snill og tenk dere om i to sekunder før alle tankene som surrer rundt i hue blir skrevet ned. Forhåndsdømming og heksejakt er noe som aldri fører noe bra med seg, aldri!

Gi henne en sjanse, og tid. Hun er for fader ikke verdens frelser...

*Puts on the O so cozy TMR-FlameSuit*

GO fizzy :D
 
Reaksjonspoeng
1
Denne tråden er helt meningsløs. Dette har blitt tatt opp en million ganger før, og denne tråden ender slik som alle de andre gjør; Grimlock bryter inn med det magiske ordet "Geschlossen".

Trådstarter klager på at admin(ene) er fra én side av krigen, så hvor i all verden får han Glitter fra?

At adm konstant merkelig nok endrer på reglene etter det glitter klager på?
Eksempler takk! Jeg tror ikke du har oversikt over meldingene Glitter har sendt til DosX/Bunny.

Lengter etter Grimlock, jeg.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Altså, dette minner mer og mer om en forskrudd heksejakt som er tatt helt ut av sine proporsjoner.

Er litt usikker på den eksakte datoen hvor Bunnymon trådte inn i denne stillingen, men la nå kvinnfolket få litt arbeidsro, slik at hun kan få gjort jobben sin! Virker på meg som hun er blitt forhåndsdømt fra dag én, bare fordi hun har sin TW-karriere på .no i stammer utenfor The Renegades.

Hun søkte på jobben fordi Ole gikk av/fikk sparken. Lederne av Tribal Wars, som har sitt hovedsete nede i Tyskland godtok søknaden hennes, og "ansatte" henne. Nå vet ikke jeg kriteriene for en slik admin-jobb, men jeg vedder ræva mi på at du må ha en bedre søknad enn "Pliiiizzz.. La meg få jobben a'!!"

Jeg sier, la Bunny få sjansen til å vise hva hun er god for, før dere henger henne på en stolpe og skjeller ut kvinnemennesket! Helt ufattelig hvor urettferdig folk kan være til tider, når det kommer til forandringer. Hva i hellsikke vet dere om hun er nøytral eller ikke? Om det eneste argumentet er at hun har vært inaktivt medlem i Bol-D og Core i noen måneder.. Meeh, ikke verdt bryet.

Vær så snill og tenk dere om i to sekunder før alle tankene som surrer rundt i hue blir skrevet ned. Forhåndsdømming og heksejakt er noe som aldri fører noe bra med seg, aldri!

Gi henne en sjanse, og tid. Hun er for fader ikke verdens frelser...

*Puts on the O so cozy TMR-FlameSuit*


Bra innlegg, kanskje, bare kanskje minierik kan få det med seg??!!

Han er jo som en liten drittunge som må få utløp for sin frustrasjon, og lar det gå utover en stakkars admin som er både nyansatt, og helt sikkert upartisk. Regner med de (sjefene i Tyskland) har forhørt seg og vurdert flere søkere, så kan du nå stappe en sokk i det hullet der MiniErik, og la dette temaet ligge til dama har fått tid og mulighet å vise hva hun er god for eller?!!!
 

DeletedUser

Guest
Litt off-topic:

Hvor ble det avertert etter ny admin?

Edit: Den var jo on-topic. Sorry. Litt trøtt.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Altså, dette minner mer og mer om en forskrudd heksejakt som er tatt helt ut av sine proporsjoner.

Er litt usikker på den eksakte datoen hvor Bunnymon trådte inn i denne stillingen, men la nå kvinnfolket få litt arbeidsro, slik at hun kan få gjort jobben sin! Virker på meg som hun er blitt forhåndsdømt fra dag én, bare fordi hun har sin TW-karriere på .no i stammer utenfor The Renegades.

Hun søkte på jobben fordi Ole gikk av/fikk sparken. Lederne av Tribal Wars, som har sitt hovedsete nede i Tyskland godtok søknaden hennes, og "ansatte" henne. Nå vet ikke jeg kriteriene for en slik admin-jobb, men jeg vedder ræva mi på at du må ha en bedre søknad enn "Pliiiizzz.. La meg få jobben a'!!"

Jeg sier, la Bunny få sjansen til å vise hva hun er god for, før dere henger henne på en stolpe og skjeller ut kvinnemennesket! Helt ufattelig hvor urettferdig folk kan være til tider, når det kommer til forandringer. Hva i hellsikke vet dere om hun er nøytral eller ikke? Om det eneste argumentet er at hun har vært inaktivt medlem i Bol-D og Core i noen måneder.. Meeh, ikke verdt bryet.

Vær så snill og tenk dere om i to sekunder før alle tankene som surrer rundt i hue blir skrevet ned. Forhåndsdømming og heksejakt er noe som aldri fører noe bra med seg, aldri!

Gi henne en sjanse, og tid. Hun er for fader ikke verdens frelser...

*Puts on the O so cozy TMR-FlameSuit*

Ehm, joda, etter første regel virker det iallfall veldig som om hun aldri hører på hva glitter sier... Celtic: Ja jeg er frustrert, og det med meget god grunn. Dette ødelegger tw-lyst som bare det.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingen som lengter etter meg? :(

Vel. Kan det tenkes. At siden denne nye admin er fra Bol og hun derfor automatisk får halve verden imot seg. Ja, for gud forby at man gir henne en fair sjanse til å vise hvordan hun håndterer denne jobben. At hun derfor gjør en ekstra innsats for faktisk å være nøytral og ikke lar seg påvirke av tidligere bol medlemmer og folk innad i alliansen?

Nei, la henne ikke få sjansen. La oss forhåndsdømme i øst og i vest.

Og mini, Aveng sa intet om at Hansemann er korrupt. Les innlegget hennes en gang til.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Altså, dette minner mer og mer om en forskrudd heksejakt som er tatt helt ut av sine proporsjoner.

Er litt usikker på den eksakte datoen hvor Bunnymon trådte inn i denne stillingen, men la nå kvinnfolket få litt arbeidsro, slik at hun kan få gjort jobben sin! Virker på meg som hun er blitt forhåndsdømt fra dag én, bare fordi hun har sin TW-karriere på .no i stammer utenfor The Renegades.

Hun tiltrår 8 desember hvis jeg husker riktig.

Hun er åpenlyst forhåndsdømt fra dag en. Hun har vært medlem i "blod"fiendestammen da, så skjønner at mange er skeptiske. Særlig når de har følt seg svært urettferdig behandlet i lengre tid.

Men er ingen grunn til å klage, da hun ikke har gjort noe som fortjener kritikk i noen grad, syns jeg da hvertfall. Og jeg hvertfall har full tiltro til hennes nøytralitet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skulle også likt at noen svarte på det. Godt spørsmål i grunn...

Ja jeg synes det hvertfall. Greit om det skulle dukke opp ledige stillinger som jeg kunne tenkt meg å søke på. :) Og at jeg da vet hvor det blir annonsert. :)
 

DeletedUser

Guest
haha, kanskje det stod under nyheter på forsida :rolleyes:

Hmmmmm muligvis, men tror ikke det. Er ingen som jeg har snakka med som har sett det der hvertfall. Men kanskje det er et sted der slike stillinger utlyses?
 

DeletedUser

Guest
hmmmmmmmmmm, kanskje på nav.no eller finn.no? :p

Neij, jeg vet rett og slett ikke :(
 

DeletedUser

Guest
Ble nok aldri utlyst. Tror bare tyskerne kontakte henne direkte :)
 

DeletedUser

Guest
Jaha...det skjønner jeg ikke helt. Trodde en måtte søke og greier jeg. En må jo søke når en skal bli mod. eller?

Pga omstendighetene tror jeg de bare valgte en som hadde erfaring med programmene og hadde vært aktiv i bruk av dem, slik at vedkommende kunne ta over fort. For å bli mod kan man søke, det gjorde jeg, men pleier å gå fortere om man får en anbefaling :)
 

DeletedUser

Guest
Vel. Kan det tenkes. At siden denne nye admin er fra Bol og hun derfor automatisk får halve verden imot seg. Ja, for gud forby at man gir henne en fair sjanse til å vise hvordan hun håndterer denne jobben. At hun derfor gjør en ekstra innsats for faktisk å være nøytral og ikke lar seg påvirke av tidligere bol medlemmer og folk innad i alliansen?

Hun har jo allerede lagt til en ny regel...


Og mini, Aveng sa intet om at Hansemann er korrupt. Les innlegget hennes en gang til.


Om jeg skal skrike ut om at Hansemann er korrupt, hva slags bilder tror dere folk får da.

Jeg svarte på dette, jeg er fullt klar over at han ikke sa at han var det.
 
Topp