Flere intervju?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ja, det hadde faktisk vært veldig artig. Hvis du melder deg frivillig til å hjelpe til hadde jeg ikke sagt nei takk ;)

Å hjelpe deg er jeg jo prinsipiellt imot.. ;)

Men siden det er jul, jeg kan jo sikkert gjøre noe, men det må isåfall bli etter tentamnene.
 

DeletedUser

Guest
og flere skal på den når jeg får satt meg ned og faktisk finne alle folka. :p

zarazel
Dominus Caligo (nåværende og tidligere eier)
grimlock
Stiche
Aveng
hellspawn
Razgon
VolRath
BeoRuben

JAAA! Jeg er blitt nevnt.. :)
 

DeletedUser

Guest
Definitivt flere intervju Glitter, da jeg synes dette er noe av det mest interessane som faktisk er verdt å lese på det norske forumet for tida.

Når det kommer til intervjuobjekt er det jo egentlig en haug med folk å velge i, da det etterhvert har kommet til flere og flere profiler.
 

DeletedUser

Guest
hva med Billy Yard`? grunnlegger av AKDM :)
vil vite litt mer om han siden han sluttet like før jeg joina AKDM...:(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Intervju hele TW ?
Funker dårlig, men mindre det står 10pers som vil gjøre det.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
His mine :D



Vetsje om dagger vil jeg, men kan se om jeg får tak i han så kan du intervjue han glitter ;)

For min liste vil være ehhh:


Vegarado <---- WTF?
Daggerheart
nomine
frejaco1
glitter
Xano
Alexandros
LeoN2010 (der jeg vil ha hans egne versjon av hans exit)
Bunnpris
Falk3n
Harald Blåtand
Midgard
Otard
MiniEirik
ravencraft
Lino
Hansemann
Canza
dettsh
Skinny
zcztig
Payton
thoret
sasacar
slavko
Hartval
Anteros
Borso
Terhals (Ikke den nåværende eieren, men orginalen)
Killerbe
Magic Dude
Balle Klorin
Uglefisk
Harald III
Theodoric
jarlharald
lowenan
ArchDevil85
MrDestructive
corleone2501
Liverbird (nåværende)

Det dær fatter jeg ikke.. Altså jeg spillte på V1 for ca 1 år siden, og da kunne bananetende bavianer med alt for mange hermorider og utlagt tarm eid endetarmen av meg..! O.O
Eller er det dær combo mella V1 og V2?
 

DeletedUser

Guest
Min liste:


Thoret
Razgon
Mini erik
xano
alexandros
Bunnpris
ravencraft
Lino
Hansemann
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
DarkMoon (a)
Xano
Hansemann
Bunnpris
Brann2006
FortNoxer
Doinky
Anonine
MissKathy
Ravencraft
Ex-con

De jeg kommer på :)

Woohoo jeg ble nevnt :D

Men uansett jeg ekke noe intervju materiale, for jeg tviler på at folk er intr i å lese om en så ukjent person som mæ :p
 

DeletedUser

Guest
Min liste:

Brann fortell om WC og alt annet før jeg starta spillet spillet:) Samt alltid viktig å få et intervju av propagandakongen nuber 1 :D
Lady Ibex fortell om alt fra AKDM til krangler med meg, til AKDM går etter iM, hvorfor du trappa ned nå i det siste osvosv:D
Glitter Bol-E holdt stand i lang tid mye takket henne her har jeg forstått. Gjerne fortelle litt om hvorfor du prioriterer verden 2 osv!
Balle Klorin mest interissert i dine spillingsfilosofier samt lære litt mer om IB suksessen:)
Billy Yard!!!! Jeg vil høre hans utspill på at jeg gikk fra AKDM, samt generelt litt mer om hvorfor han sluttet samt hvordan han har det nå
Oddybear eneste jeg kjenner godt fra HVE, greit med litt info rundt den stammen også, litt spent på hvordan de har bygd seg opp på en respektiv stamme rank
Paaasan kjernekar som har mye godt å si på hjerte:) Kunne nevnt flere fra iM men får holde med en. Moro å høre litt med konflikten rundt lady ibex og han når han starta spille igjen og ble stemplet som flykning av AKDM
Holograma - Forklare alt hatet mot IB, samt generelt stammebytter, hvilken stamme har du feks likt best? Hvorfor vurderer du slutte osvosv
Navadji hvordan han trives i WC trenger litt hemmelig info fra det holdet selv om jeg vet han ikke røper slikt. Generelt åssen det går mitt i klynga av alle stammer sammen med de store andre i WC. Hva er greia med at ingen tørr gå etter WC?

og en random til fra rengade om hvordan de har klart samle så mange:)

Det her er de jeg vil ha intervju fra, da jeg ikke var med på den gamle CORE tiden, eller bryr meg så mye om hva som skjedde før jeg starta spillet. Ellers har jeg sikkert glemt et par, men har fokusert på folk jeg generelt bryr meg litt om i spillet.
 

DeletedUser

Guest
glitter har blitt intervjuet, leser nå, så du kan styrke hun admin eller hvem som godkjenner det som skrives.
 

DeletedUser

Guest
Når er det Xano sin tur? :eek:

Never mabye :S Seems kinda pointless, because what's the point in Glitter, Thore and Xano doing one? :S



Approve it Glitter. ;)

Bah, killer edit.:p
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp