misskathy

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Når er det jeg skriver feilaktig informasjon? Vennligst copy paste det til meg, så jeg kan motbevise det.
    For at du skal skjlnne noe må man hvis mate det inn med teskje.

    Les gjennom det jeg har skrevet et par ganger til, og tenk litt :) Mmmk?
    Som jeg sa. Jeg kommer til å tenke på dere som MB fordi jeg vil og fordi jeg kan. At jeg og mange andre har en negativ holdning mot dere kan du takke dine stammefrender for.
    Huff, da :/

    Ikke bra når det går nedover. Men du finner meg på Skype hvis du føler for å prate vet du :)
    hmm.. du får se om du finner ut hvem jeg er da ^^ Trokke jeg har skrevet post til deg faktisk :p

    Men natt natt..
    Ja du får la meg gjøre det :)

    hehe sounds good, sound good :D

    nei nei sant nok, men jeg finner nok ut av hvem du er skal du se... Har fått en del dristige poster, rekner med den ene er ifra deg ;) Men du får ha en fortreffelig natt, jeg legger meg.
    Hehe ja jeg er vell ikke så fint lite innpå jeg heller :| :p

    haha, prøv deg, må tro jeg merker at du ble litt mer tilbaketrukken og ydmyk i svara dine :) Bildet gjorde jobben sin, og det er ikke diskutabelt :D

    Det problemet har heldigvis ikke jeg :) Går umuligt til dunders ^^,
    Ja man gjør jo det, men veldig mye har å si på hvor mye tid du gidder å legge i det :p

    Det funka altså!? :D Du blei litt sånn: Han der holde eg meg borte ifra han ser skummel og psyko ut? :)

    Ja blir lett for at ting som har skjedd i andre verdena henge med deg i ein ny verden :p Blir spennande å sjå om da e nåken som har lagt meg for hat fra verden 2 :D
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp