Krigsstatisikker TW, WH og -rome- VS Yamato, DISA E og ~SW~

Status
Stengt for ytterligere svar.

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
forandret det ikke var utløsende at raven bush gutta angrep folk i stammen vår i noen dager uten at ledelsen hos dere gjorde noe.

p.s kan vel si at dette skjedde ETTER forsknings greia, så jeg fastholder på mitt synspunkt. Jeg har hatt det synet hele veien. Vi i stammen har vel lov å ha forskjellige meninger og standpunkt til hvorfor vi går til krig mot en stamme, jeg har mitt. Poseidon og Sorn har sine konklusjoner om hva de hadde som grense.
Felles for alle i ledelsen hos oss var at grensen var nådd.
Demokrati og samlet vurdering fra flere av oss gjorde at vi gikk til dette skritt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
og stigert, han sendte noen elendige adelstog på meg før vi begynte ta byer fra disa
 

DeletedUser

Guest
og stigert, han sendte noen elendige adelstog på meg før vi begynte ta byer fra disa


Har sett ett par av adelstogene dine også og det var ikke noe å sette kryss i taket for:)
Igjen så må jeg påpeke for de som husker tydeligvis veldig dårlig, alt dette skjedde etter at dere tok by fra oss.
 

DeletedUser

Guest
De første byene hadde ingenting med gråbyadling og må jo si at det er vel en grunn til at det ikke er en gråby i nærheten av dere, dere har nok tatt endel der dere også:)

I K56 er det masse gråbyer rundt oss, fordi vi nesten ikke har tatt noen..

Og i K65 så vi oss nødt til å åpne for gråbyadling fordi f.eks. DISA E adlet alle gråbyene så vi kunne ikke farme dem uansett..
Det var i hovedsak DISA E og WH som drev oss til å begynne å ta gråbyer midt mellom våre egne byer for å hindre at spesiellt DISA E skulle adle gråbyer midt i clusteret vårt..
 

DeletedUser

Guest
I K56 er det masse gråbyer rundt oss, fordi vi nesten ikke har tatt noen..

Og i K65 så vi oss nødt til å åpne for gråbyadling fordi f.eks. DISA E adlet alle gråbyene så vi kunne ikke farme dem uansett..
Det var i hovedsak DISA E og WH som drev oss til å begynne å ta gråbyer midt mellom våre egne byer for å hindre at spesiellt DISA E skulle adle gråbyer midt i clusteret vårt..


Den var tynn :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi stoppe denne diskusjonen nå?
Lage en ny tråd hvis det skal være nødvendig.
I følge trådstarter skal dette være en tråd om statistikker.


Aldri lyves det så meget som før et valg, under en krig og etter en jakt
- Otto von Bismarck
 

DeletedUser

Guest
forandret det ikke var utløsende at raven bush gutta angrep folk i stammen vår i noen dager uten at ledelsen hos dere gjorde noe.

p.s kan vel si at dette skjedde ETTER forsknings greia, så jeg fastholder på mitt synspunkt. Jeg har hatt det synet hele veien. Vi i stammen har vel lov å ha forskjellige meninger og standpunkt til hvorfor vi går til krig mot en stamme, jeg har mitt. Poseidon og Sorn har sine konklusjoner om hva de hadde som grense.
Felles for alle i ledelsen hos oss var at grensen var nådd.
Demokrati og samlet vurdering fra flere av oss gjorde at vi gikk til dette skritt.


Hvis du har hatt det synet hele tiden så søk optiker, de hjelper deg :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi stoppe denne diskusjonen nå?
Lage en ny tråd hvis det skal være nødvendig.
I følge trådstarter skal dette være en tråd om statistikker.


Aldri lyves det så meget som før et valg, under en krig og etter en jakt
- Otto von Bismarck


Enig i det, prøvde å si det i stad.
 

DeletedUser

Guest
Har sett ett par av adelstogene dine også og det var ikke noe å sette kryss i taket for:)
Igjen så må jeg påpeke for de som husker tydeligvis veldig dårlig, alt dette skjedde etter at dere tok by fra oss.


Gidder jo ikke sitte å time det perfekt om jeg vet jeg får byen, og den er tom og milevis unna støtte, når jeg får noe skikkelig motstand skal du heller få se noen fine adelstog :)

Og du skal ikke snakke du sendte jo angrep på meg med bare 1 ram i, hva var liksom planen med den, du trenger 219 for å rive ned muren...
 

DeletedUser

Guest
Gidder jo ikke sitte å time det perfekt om jeg vet jeg får byen, og den er tom og milevis unna støtte, når jeg får noe skikkelig motstand skal du heller få se noen fine adelstog :)

Og du skal ikke snakke du sendte jo angrep på meg med bare 1 ram i, hva var liksom planen med den, du trenger 219 for å rive ned muren...

hehe ja, men sende 3 adelsmenn har ikke noe med timing såfremt ikke ditt syn på adelstog er 24 timer mellom første til siste adels:) Hvor du også skrev dagen etter at du glemte bort den siste.
Hvis du ikke forstår den med 1 ram så har du litt å tenke på :)
Antall ram for å rive muren kommer ann på hvor mye tropper det er i byen.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Mulig du må snakke om synet mitt, for å ro deg bort.
Men til orientering synet på en sak har ingen ting med om man ser godt eller ikke.
Forstår du ikke det så vet jeg ikke om noen leger som kan hjelpe deg heller, vill gjerne hjelpe deg med skavanker som du er så snill å prøver å gjøre for meg.

Mulig vi skal leggeut noen nye statistikker igjen????
 

DeletedUser

Guest
Mulig du må snakke om synet mitt, for å ro deg bort.
Men til orientering synet på en sak har ingen ting med om man ser godt eller ikke.
Forstår du ikke det så vet jeg ikke om noen leger som kan hjelpe deg heller, vill gjerne hjelpe deg med skavanker som du er så snill å prøver å gjøre for meg.

Mulig vi skal leggeut noen nye statistikker igjen????

Hehe hadde ingenting med å ro meg bort og en spøk er du tydeligvis ikke med på :), men har sagt det før at den flisespikkinga dere driver med er for meg litt uintresant.
Hvis du har ett problem med å skille fakta og dine synspunkter så svarer jeg slik jeg gjorde.
Hadde vært fint som jeg nå sier for tredje gang at vi slutter med diskusjonen i denne tråden og for min del på hele forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mer statistikker

Side 1: TW -Rome-

Side 2: DISA E Yamato ~SW~

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 837
Side 2: 1,616
Forskjell: 779

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 192
Side 2: 322
Forskjell: 130

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,706,999
Side 2: 11,442,293
Forskjell: 6,735,294

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,386,018
Side 2: 2,595,481
Forskjell: 1,209,463

image.php





Hmm...
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det, men spurte ettersom du sa han skulle prøve med og uten forskjellige stammer :eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp