Tilbud om amnesti

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
du har tatt 3 grå byer...


BOS har alene tatt over 40 grå byer...
BOS BOD og K44 har tilsammen tatt over 100 grå byer...
vi i BBN har tatt 10 grå byer totalt...

det er kun pingler som tar grå byer...
de som ikke har OFF TROPPER NÅKK TIL OG TA ANDRE SINE BYER...
vis BBN hadde tatt grå byer hadde vi vært 4 ganger så store som BOS...


Jøss..... Peiling. :p
 

DeletedUser

Guest
Hansemann.

Ref tidl. samtaler:

Det over skulle bare vært en gang da det ble redigert.
Er det flere som har merket bugs på hovedforumet i det siste?
 

DeletedUser

Guest
Det er helt klart en stor forskjell mellom å spille taktisk smart enn å være en pingle. Det er en større fordel hvis man regner med kirkebonusen.

selvakt er det er forsjell mellom taktsik og feig...
men det med kirkeradus har ingen ting med om man skal ta grå byer eller ikke...
du kan bygge flere kirker eller ta røde byer på kartet...
eller rett og slett ta lyserøde byer på kartet...
 

DeletedUser

Guest
Lytt til Banewolf og det han fornuftig sier. Akkurat det samme som jeg nevnte for deg på PM unntatt at det noen forsvarsplaner i det.

Du sikter til byen jeg tok i natt i min kirkesirkel på over 10000 poeng, og max utbygging av alt, og som i tillegg var rød når jeg startet med den.

Snakk om n00b og sjalusi ;)

Der ser du..
Du må ikke sende angrep på slike gråbyer. Du tapte jo masse. (alt.)
Disse grå biter skikelig fra seg. Bli heller med å utrydd de du også. Vi kan jo ta de sammen? :rolleyes:

Der skjer det igjen! :eek:
Slutt å poste 2 forskjellige svar på samme posten, tenk på miljøet Nofjon!
Also, minuscredz for 4 poster på rad...:eek:

Anyways, liker ikke gråbykrangelen jeg heller, men på den andre sida er det jo fint å bli kvitt potensielle fiender enn å adle en fredelig gråby :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hansemann.

Ref tidl. samtaler:

Det over skulle bare vært en gang da det ble redigert.
Er det flere som har merket bugs på hovedforumet i det siste?

Hum, lag en ny post i "spørsmål" og hør om flere har samme problemet. Ellers må det være noe med browseren din.
 

DeletedUser

Guest
selvakt er det er forsjell mellom taktsik og feig...
men det med kirkeradus har ingen ting med om man skal ta grå byer eller ikke...
du kan bygge flere kirker eller ta røde byer på kartet...
eller rett og slett ta lyserøde byer på kartet...

Lol.

Husk at desto flere byer man har innenfor kirkeradiusen, desto bedre for troen innenfor byene. Jeg vet godt at man kan bygge flere kirker, men de opptar en del av gården og derfor bortkastet.
 

DeletedUser

Guest
Random spørsmål Noffe/Reis:

Er O.G.R en del av U S? De reklamerer seg selv om akademistammen til BoD, er de automatisk med i U S da?

Hentet fra profilen deres;
O.G.R ble stiftet av HelenePia.

dette vil bli akademi stammen til
Bod gamle SFI og O.R

Vi har derfor en del allierte selv om vi er en liten stamme.
 
Reaksjonspoeng
1
Ikke den gråby diskusjonen igjen. Det er ikke noe galt med å ta gråbyer. Det er bare fordeler. Lite tap av tropper, sterkere clustere, flere byer og større muligheter for rask ekspansjon. Hva er ulempene med det?

Nei. Det tyder heller på at de gjør seg klare til å forsvare seg.

Dette svarer på alt. Slutt den diskusjonen i denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Random spørsmål Noffe/Reis:

Er O.G.R en del av U S? De reklamerer seg selv om akademistammen til BoD, er de automatisk med i U S da?

Hentet fra profilen deres;

Nei, de har IKKE noe med oss å gjøre.. (Det var bortkastet å sende PM til de, Yakyza:))

Dette er tidligere spillere fra alliansen ja, men det foreligger ingen IAP, allianse, eller andre skjulte agendaer.
 

DeletedUser

Guest
Nei, de har IKKE noe med oss å gjøre.. (Det var bortkastet å sende PM til de, Yakyza:))

Dette er tidligere spillere fra alliansen ja, men det foreligger ingen IAP, allianse, eller andre skjulte agendaer.

Hvorfor blander du Yakuza inn i dette? Det var jeg som spurte.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De gidder ikkje lese kem som sendte posten...

pluss at de er så redde for yakuza nå at de må nevne dem i ver eneste post.
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke flere diskusjoner angående gråbyer, men kan si at jeg selv hadde tatt en så stor gråby så kjapt som fy hvis jeg hadde hatt muligheten(så tidlig i spillet altså).
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke flere diskusjoner angående gråbyer, men kan si at jeg selv hadde tatt en så stor gråby så kjapt som fy hvis jeg hadde hatt muligheten(så tidlig i spillet altså).


Alle hadde jo det. 3 x 30 lvl ressurser, 30 gård, 25 brakke og 20 stall? Man er jo idiot om man lar andre ta den. Men den var rød når jeg startet og måtte ta ut tropper :)
Virker som noen V1 nykker fortsatt sitter igjen. Ikke alle som har fått med seg at spillet er endret her. :)
 

DeletedUser

Guest
Alle hadde jo det. 3 x 30 lvl ressurser, 30 gård, 25 brakke og 20 stall? Man er jo idiot om man lar andre ta den. Men den var rød når jeg startet og måtte ta ut tropper :)
Virker som noen V1 nykker fortsatt sitter igjen. Ikke alle som har fått med seg at spillet er endret her. :)
Hvis du ikke fikk det med deg så var jeg enig med deg. :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp