Tilbud om amnesti

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det morsomste synes jeg er jo at de avslutterm med

Selv om de vil at vi skal kalle de U S :)

++ for miljøvennlige hester, men synes at medlemmene kunne fint ha skrevet selv ;)

Det er mest miljøvennlig at en skriver. Sparer masse kladdepapir.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Må si det florerer med misforståelser hos enkelte spillere når det gjelder alliansen K44 er inn i sammen med BoS og BoD, for å ta det i den rekkefølgen. Den misforstålelsen blir grundig bekrefta i denne spørreundersøkelsen.

Hei,

Uten at du behøver å røpe for mye informasjon fra stammen din ønsker jeg at du svarer på et par kjappe spørsmål angående din stamme og dens ”familie”.

1. Hvordan er situasjonen i US om dagen, og hvordan er situasjonen i US i forhold til situasjonen i US i forhold til din stamme i US?
2. Er du fornøyd med at det brøyt ut krig mellom US og flere andre stammer?
3. Vet du mye av historien for denne krigen?
4. Er du fornøyd med avgjørelser dine ledere og lederne i US tar om dagen.
5. Vet du om resten av stammen familien er enig med deg angående det siste spørsmålet?
6. Hvilke side av krigen ville du ha valgt å kjempe på hvis du skulle ha valgt akkurat nå, US siden eller Yakuza / BBN siden?
7. Hvilken stamme mener du at stiller svakest i US om dagen(husk at det er opptil deg om du har lyst til å svare)?

Mvh,
Zhine

Det første spørsmålet må jeg innrømme at jeg ble litt svimmel av, men hvis det er min opplevelse av US det henvises til her så må svaret bli; det går seg til og samspillet fungerer bedre og bedre.

Når det gjelder spørsmål 2 så var det vel ikke US som erklærte krig, men at spillestilen til enkelte spillere i US var en utløsende faktor kan vi ikke se bort ifra, men hvilket svar som forventes av meg som selvstendig spiller i K44, vet ikke jeg. For skrivet ble jo sendt til meg som enkeltspiller, men at dere velger å gå til krig kan jeg vel ikke bli så fornøyd med, men det er nå et spill, og det var deres valg ut ifra hvordan dere opplevde situasjonen. Sikkert en fair avgjørelse fra deres side.

I spørsmål 3 så vil dere vite om jeg kjenner historien til det som forårsaket krigen, og den historien mener jeg at jeg har kjenskap til, ja. Men jeg ser også andre grunner til hvorfor dere valgte krig som løsning, noe lofotlam var inne på i krigserklæringen her inne;

Vi må erklære krig mot mørket som omslutter oss i kontinentet, og truer med svelge hele verden.

Faller kontinent 44, for disse, vil de andre kontinentene falle som dominobrikker tilslutt

I spørsmål 4 blir jeg spurt om jeg er fornøyd med ledelsen i K44. Som jeg har vært inne på tidligere, så er jeg meget fornøyd med ledelsen vår. Ellers har jeg aldri gått inn i stammen igjen. Når det gjelder avgjørelsen om å samarbeide imot våre fiender som en del av US, så er det godt og vite at man har sterke allierte i eget kontinent.

Spørsmål 5 handler om hva andre mener, men jeg kan nesten ikke svare for alle. Av de jeg snakker og skriver med, så virker det som om jeg kanskje er den som er minst fornøyd av alle, men jeg er vel kanskje av den typen som aldri blir helt fornøyd, men jeg har full tillitt til vår ledelse. Hvis ikke hadde jeg vel bare gått ut av stammen. Det er helt lov for oss i K44 og trenger derfor ingen amnesti for å gjøre nettopp det. Da har dere også fått svar fra oss i K44 på det tilbudet.

Når det gjelder spørsmål 6, så ville jeg nok ha vært på BBN sin side for 3-6 uker siden, men når man ser oppførselen til enkelte spillere her inne i forumet, så kan jeg ikke si at noen har fordeler på så måte. Eplekjekke kommentarer er lite verd for meg. Propaganda kalles det visst. Men uansett, valget er egentlig ganske enkelt. Jeg lar våre ledere i K44 ta seg av den saken. Det har oftest vist seg og være lurt.

Når det gjelder spørsmål 7 så har det rett og slett ikke vært noe tema. Vi i K44 lider i alle fall ingen nød. Om de andre stammene føler det på en annen måte kan jeg ikke uttale meg om.


mvh
0liverPop
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Saint Nanco?!?
Hva har skjedd, du som var så kul før :s

Har jeg vært cool :)
Takker for at du mente det før i alle fall :p Jeg har vel ikke forandra meg. Skriver bare det jeg mener, som vanlig :rolleyes:

Da jeg fikk denne spørreundersøkelsen så skjønte jeg at det var en del inntrykk og oppfattelser som ikke kunne stå ubesvart ;)
 

DeletedUser

Guest
Synes det er herlig at selv om jeg har forklart i denne tråden hvorfor jeg forlot US, så ser enkelte stadig sitt snitt til å tillegge meg andre holdninger og grunner enn jeg faktisk hadde. Jaja, dere vet sikkert bedre enn meg hva jeg selv mener.

Forøvrig er det jo artig at dette er en amnestitråd, og det første dere konkluderte med er at dere fortsatt er i krig med FUTN, selv om vi forlot US. Så mye for amnestiet, gitt.... Det burde jo sende signaler om hvor mye deres ord egentlig er verdt.

Ikke at det bryr meg, ikke i det hele tatt. Krig, fred, religion, politikk og sånn er bare mas.

Forøvrig er hele dette forumet her en forbanna søppeldynge, makan til samling med totalt uinteressant fjas skal du jaggu lete lenge etter! Og det gjelder begge sider. Seriøst, nivået på innleggene fra både Yakuza, BoS, BoD, BBN og alle andre på dette forumet her er på et historisk lavmål. Den eneste grunnen til at jeg har lest, og nå postet her inne 2 ganger, er fordi jeg ble mailet om at jeg var omtalt i denne tråden. Så slapp av, dere kan slakte innlegget mitt i fred og ro etterpå, jeg kommer ikke til å lese det. Å sitte å irritere seg over hva dere spyr opp neste gang greier jeg bare ikke, beklager.

Nå skal FUTN gå tilbake til det vi liker å gjøre.

*** up thy neighbour!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forøvrig er hele dette forumet her en forbanna søppeldynge, makan til samling med totalt uinteressant fjas skal du jaggu lete lenge etter!

Dette er et internettforum, hva hadde du forventet?;)
Forøvrig er jeg enig i at det er EKSTREMT mye søppel her, men de som liker å drive med slike ting får drive med det mener nå jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fint dette.. Men søppel kan dere diskutere et helt anna sted.

Kanskje poste en tråd om hvordan man kan gjøre propegandaen bedre på .no, siden det er så mange som mener at .no har så ille dårlig PnP.

Ta initiativ til at ting skal bli bedre..
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du kan jo starte med å gi infractions til de som da faktisk forsøpler forumet :D

å ikke gi infraction til vi oss som alltid kommer med: velgjennomtenkte, høffelige, fornuftige og ikke minst sakelige kommentarer:)

On topic:

Godt tilbud :cool:
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Saueflokken holder på med en plan for å slakte lammeflokken, derfor er det greit at de slipper å bruke tid på å forfatte genuine svar på en dustete henvendelse fra desperate fiender. :D

Ingen smarte sauer dreper lammene sine:( Eg er bonde gutt og vet hva jeg snakker om:rolleyes:


Stå på yakuza og BBN!!
 

DeletedUser

Guest
vis dere er så gode hvorfor tar dere da over grå byer?

ja det stemmer - det er fordi dere har så lite tropper...

Ikke den gråby diskusjonen igjen. Det er ikke noe galt med å ta gråbyer. Det er bare fordeler. Lite tap av tropper, sterkere clustere, flere byer og større muligheter for rask ekspansjon. Hva er ulempene med det?

Nei. Det tyder heller på at de gjør seg klare til å forsvare seg.
 

DeletedUser

Guest
vis dere er så gode hvorfor tar dere da over grå byer?

ja det stemmer - det er fordi dere har så lite tropper...

Lytt til Banewolf og det han fornuftig sier. Akkurat det samme som jeg nevnte for deg på PM unntatt at det noen forsvarsplaner i det.

Du sikter til byen jeg tok i natt i min kirkesirkel på over 10000 poeng, og max utbygging av alt, og som i tillegg var rød når jeg startet med den.

Snakk om n00b og sjalusi ;)
 

DeletedUser

Guest
vis dere er så gode hvorfor tar dere da over grå byer?

ja det stemmer - det er fordi dere har så lite tropper...


Der ser du..
Du må ikke sende angrep på slike gråbyer. Du tapte jo masse. (alt.)
Disse grå biter skikelig fra seg. Bli heller med å utrydd de du også. Vi kan jo ta de sammen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lytt til Banewolf og det han fornuftig sier. Akkurat det samme som jeg nevnte for deg på PM unntatt at det noen forsvarsplaner i det.

Du sikter til byen jeg tok i natt i min kirkesirkel på over 10000 poeng, og max utbygging av alt, og som i tillegg var rød når jeg startet med den.

Snakk om n00b og sjalusi ;)

du har tatt 3 grå byer...


BOS har alene tatt over 40 grå byer...
BOS BOD og K44 har tilsammen tatt over 100 grå byer...
vi i BBN har tatt 10 grå byer totalt...

det er kun pingler som tar grå byer...
de som ikke har OFF TROPPER NÅKK TIL OG TA ANDRE SINE BYER...
vis BBN hadde tatt grå byer hadde vi vært 4 ganger så store som BOS...
 

DeletedUser

Guest
Stakkars.. Du har enda ikke forstått dette du. Synd.
Husk. Dette er ikke V1 og V2

Dessuten var to av mine røde ved angrepsstart, og hvis det er noen trøst kommer vi til å ta mange flere. ;)
 

DeletedUser

Guest
Stakkars.. Du har enda ikke forstått dette du. Synd.
Husk. Dette er ikke V1 og V2

Dessuten var to av mine røde ved angrepsstart, og hvis det er noen trøst kommer vi til å ta mange flere. ;)

Er det ikke dere som har forbud mot å adle alt bortsett fra mørkerøde byer i stammen? Vel, regner med at det ikke gjelder ledelsen, selvfølgelig:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke dere som har forbud mot å adle alt bortsett fra mørkerøde byer i stammen? Vel, regner med at det ikke gjelder ledelsen, selvfølgelig:rolleyes:


Dere er nok ikke helt oppdatert, dessverre :)
Tror du virkelig vi er så teite, at vi forer spionen din med korrekt mat..:confused:
 

DeletedUser

Guest
du har tatt 3 grå byer...


BOS har alene tatt over 40 grå byer...
BOS BOD og K44 har tilsammen tatt over 100 grå byer...
vi i BBN har tatt 10 grå byer totalt...

det er kun pingler som tar grå byer...
de som ikke har OFF TROPPER NÅKK TIL OG TA ANDRE SINE BYER...
vis BBN hadde tatt grå byer hadde vi vært 4 ganger så store som BOS...

Det er helt klart en stor forskjell mellom å spille taktisk smart enn å være en pingle. Det er en større fordel hvis man regner med kirkebonusen.
 

DeletedUser

Guest
Det er helt klart en stor forskjell mellom å spille taktisk smart enn å være en pingle. Det er en større fordel hvis man regner med kirkebonusen.

Det er jo en selvfølge. Grått gir jo heller ikke mye OD, så vidt meg bekjent ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp