Tilbud om amnesti

Status
Stengt for ytterligere svar.

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Lol.

Husk at desto flere byer man har innenfor kirkeradiusen, desto bedre for troen innenfor byene. Jeg vet godt at man kan bygge flere kirker, men de opptar en del av gården og derfor bortkastet.

Hysj! De fleste elitespillerne har jo visst dette siden v3 startet, men du trenger jo ikke opplyse alle. Selv a m a vil tidsnok finne ut dette selv. Bruker bare litt lengre tid enn oss andre ;)
 

DeletedUser

Guest
Hysj! De fleste elitespillerne har jo visst dette siden v3 startet, men du trenger jo ikke opplyse alle. Selv a m a vil tidsnok finne ut dette selv. Bruker bare litt lengre tid enn oss andre ;)

Det er bedre å opplyse alle, slik at alle får den samme fordelen. :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg svarte deg, og ser ingen grunn til at du bryr deg når jeg snakker med Yakuza også.

Du har fått svar, har du ikke? Noe mer du lurer på?

Vennligst bruk en egen post til å svare Yakuza, og en til å svare meg. Blir for mye tullball når du henvender deg til Yakuza og quoter min post...

Hmf:p
 

DeletedUser

Guest
Vennligst bruk en egen post til å svare Yakuza, og en til å svare meg. Blir for mye tullball når du henvender deg til Yakuza og quoter min post...

Hmf:p

Ble litt vanskelig for deg ja, selvom det var et apropos i parantes? Jaja..:rolleyes:
Merker meg dette
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Minner om at denne tråden handler om et tilbud om amnesti fra yakuza sin side til medlemmene hos BOS og deres allierte..

Gråbyer og andre ting kan dere diskutere et annet sted..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ah, stemmer det. [ironi]Denne tråden handler om den særdeles vellykkede planen for å få våre medlemmer til å forlate sine stammer.[/ironi] :D
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til opplysning så er jeg moderator på både v2 og v3. Så nå vet dere det..

Og ja fortsett den opprinnelige diskusjonen..
 

DeletedUser

Guest
Moderatorer : Hansemann, misskathy

Står skrevet svart på hvitt:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp