En liten godbit 2

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Må innrømme at dere har lagt et godt press på oss det siste døgnet, men tviler sterkt på at dere klarer å opprettholde det særlig lenge.

Tro hva du vil, du vil erfare noe annet. Pussig signatur du har, hvor henter du din informasjon fra? Ihvertfall ikke TWStats! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Mamma fortalte meg det.

En ting er sikkert, dere er store med ordene.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvorfor tar du med USENS-A? Har aldri snakket med folka der, noen gang...

Denne diskusjonen her fører nok ingen vei. For min del, legger jeg ballen død nå;)

Bløffmaker. De Yakuzabyene vi har tatt idag har hatt innkommende støtte fra USENS, USEN-A, TLMS og TD-E som var ment som støtte for dere. Jeg tipper det er flere stammer som støtter dere også. Vi burde derfor egentlig lagt flere til på den lista.

Men nå er vi altså underdogs, og biter fra oss. :p
 

DeletedUser

Guest
Da er det enkeltpersonen som har tatt kontakt med de som har sendt selv. motivet for at folk sender er vel at de rett og slett ikke liker dere.

Ikke underdogs, men masserekrutt og tribalhugging...

-Peace
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Da er det enkeltpersonen som har tatt kontakt med de som har sendt selv. motivet for at folk sender er vel at de rett og slett ikke liker dere.

Ikke underdogs, men masserekrutt og tribalhugging...

-Peace

Nope, det er forespørsel fra Yakuzaledelsen til sine allierte. Jeg kan gjerne poste den her, men det er litt slitsomt å redigere vekk alle navnene i disse endeløse trådene. XACRIA er forresten også ivrige i å støtte dere. Men nå har snart ikke deres allierte def. tropper igjen heller. De har brukt opp alt på dere, og kommer til å slite når deres tur snart kommer.
 

DeletedUser

Guest
Nok en gang...store ord.
Hva med å komme med ordene etter handlingen for en gangs skyld?
 

DeletedUser

Guest
Synes det blir feil å sammenligne min signatur med alt dere lover og sier.

Men hvis statsen forteller alt om situasjonen nå burde vel vi smile?


Side 1:
Tribes: BBN
Players:

Side 2:
Tribes: BoS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 279
Side 2: 367
Forskjell: 88

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 6
Forskjell: 4

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 947,943
Side 2: 1,153,313
Forskjell: 205,370

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 45,973
Side 2: 25,480
Forskjell: 20,493

image.php
 

DeletedUser

Guest
bhaaa... Prøver bare å spille som en liten gruppe. Orker da ikke stort verdens diplomati;)

Vel,hvis det stemmer så blir jo disse postene og deres krigsærklæring litt feil?

Krigserklæring

Vi starter vår krig til verdens slutt!

Som stamme bestemte vi oss i Yakuza, for at vi sammen skulle vandre i verden 3, til verden 3 ikke eksisterte mer. Men vår beliggenhet i et kontinent dominert av en mørkets allianse, gjør at vi står uten valg. Vi må erklære krig mot mørket som omslutter oss i kontinentet, og truer med svelge hele verden.

Etter at de 3 største stammene i verden 3 over lengre tid har angrepet oss, velger vi å gi et hellig løfte. Vi, de få 22, nekte å vike! Vi vil aldri hvile og aldri gi oss, før hyper-alliansen, har stupt maktesløse til marken, og kun huskes som en svak dunst av en fordums fjert. Vi nekter å la oss undertrykke og bølle med bare for at de er 150 spillere flere enn oss..

Faller kontinent 44, for disse, vil de andre kontinentene falle som dominobrikker tilslutt, så bli med oss på vårt hellige oppdrag, for verden 3s eksistens. Bli med oss på vårt hellige korstog påvegne av oss alle! La de stammer og de spillere som er tapre nok, stille seg sammen med oss, som frie stammer, og frie spillere og kjemp dem tilbake til avgrunnen.

Det er vårt hellige løfte og erklæring. Bli med oss i vårt korstog!

Herved erklærer Yakuza krig mot BoS, BoD og k44.

Krigen fortsettes, ingen i Yakuza gir opp. Alle spillerne til BoS og BoD er ført opp på en liste så de aldri kan flykte. Krigen er ikke over før de er rimmet alle mann.

Derretter tilbyr dere K44 og BoS medlemmer amnesti som dere poster i forumet her. Er ikke dette stordiplomati?
Nei du får nok ikke gått tilbake til "vil bare spille for oss selv" Shaman Matozan =)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvorfor tar du med USENS-A? Har aldri snakket med folka der, noen gang...

Denne diskusjonen her fører nok ingen vei. For min del, legger jeg ballen død nå;)

usens-a er akademistammen til usens. men blir for meg feil å¨trekke med de da gjennomsnittspoengene til medlemene der er 1000 eller no, om bos ønsker og krige med de så forteller deg meg litt om hvor feige de egentlig er
 

DeletedUser

Guest
usens-a er akademistammen til usens. men blir for meg feil å¨trekke med de da gjennomsnittspoengene til medlemene der er 1000 eller no, om bos ønsker og krige med de så forteller deg meg litt om hvor feige de egentlig er

Øhhh?

De er en del av USENS, så da er det vel naturlig å krige mot dem når de kriger mot dere? Det er ikke feigt, det er bare åpenbart.
 

DeletedUser

Guest
Øhhh?

De er en del av USENS, så da er det vel naturlig å krige mot dem når de kriger mot dere? Det er ikke feigt, det er bare åpenbart.

ja jøsses for å få raske poeng og krige mot amatører så jaaaah.... medlemenne i akademistammen er jo ferske i tw det er spillere vi rekruterer til tw og de burde få være litt i fred.
 

DeletedUser

Guest
usens-a er akademistammen til usens. men blir for meg feil å¨trekke med de da gjennomsnittspoengene til medlemene der er 1000 eller no, om bos ønsker og krige med de så forteller deg meg litt om hvor feige de egentlig er


du får meg alltid til å dra på smilebåndet, du...

ser du ikke noe galt i det du akkurat skrev? de er AKADEMISTAMMEN deres, hvorfor i alle gudanes dager skulle vi latt de være dà? nå sitter jeg og småler litt for meg selv her.
 

DeletedUser

Guest
du får meg alltid til å dra på smilebåndet, du...

ser du ikke noe galt i det du akkurat skrev? de er AKADEMISTAMMEN deres, hvorfor i alle gudanes dager skulle vi latt de være dà? nå sitter jeg og småler litt for meg selv her.

ok la oss si det slik, mitt møte med tw var en hard kamp om å få bygd opp min by, da jeg endelig nådde 1000 poeng så kom det en knøl som begynnte og angripe meg for han skulle ha byen, for jeg var med i en feil stamme...

jeg sendte vedkommende en post der jeg ba han innstendig om å slutte og angripe meg for jeg var helt fersk i spillet og tapte jeg den byen der så kom jeg til å slutte..... spillere i en rekrutt stamme er rekrutter stort sett. de kan være ferske som kan bidra mye i tw spillet ved en senere annledning. dette gjelder ikke kun i usens-a men jeg mener det skal gjelde i alle akademistammer som har relativt lav poengscore....

de som viser seg verdige til å rykke opp i hovedstammen skal jo selvfølgelig få lov til det så raskt det lar seg gjøre, og da er de fritt vilt som hvilken som helst annen i spillet.

om jeg ikke kan få noe amnesti fra "fiendene"på disse ferske , så kommer jeg til å endre på navnet på stammen og holde det skjult at vi har en akademistamme.


dette handler om rekkrutering av spillere i tw som alle drar nytte av uansett hvilke stammer man er medlem i.....



amen


men godt uansett borriss at du smiler litt av meg.... men den som ler sist ler best :cool:
 

DeletedUser

Guest
Synes det blir feil å sammenligne min signatur med alt dere lover og sier.

Men hvis statsen forteller alt om situasjonen nå burde vel vi smile?

Haha, prøver du å gjøre narr av BBN? 4 byer på så lang tid? Jada, dere er skikkelig gode.
 

DeletedUser

Guest
Gått litt tilbake for å spille som en liten gruppe igjen. Erklæringen kom for 3 måneder siden, det er lenge det:p
 
Sist redigert av en moderator:
Topp