En liten godbit 2

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
ok la oss si det slik, mitt møte med tw var en hard kamp om å få bygd opp min by, da jeg endelig nådde 1000 poeng så kom det en knøl som begynnte og angripe meg for han skulle ha byen, for jeg var med i en feil stamme...

jeg sendte vedkommende en post der jeg ba han innstendig om å slutte og angripe meg for jeg var helt fersk i spillet og tapte jeg den byen der så kom jeg til å slutte..... spillere i en rekrutt stamme er rekrutter stort sett. de kan være ferske som kan bidra mye i tw spillet ved en senere annledning. dette gjelder ikke kun i usens-a men jeg mener det skal gjelde i alle akademistammer som har relativt lav poengscore....

de som viser seg verdige til å rykke opp i hovedstammen skal jo selvfølgelig få lov til det så raskt det lar seg gjøre, og da er de fritt vilt som hvilken som helst annen i spillet.

om jeg ikke kan få noe amnesti fra "fiendene"på disse ferske , så kommer jeg til å endre på navnet på stammen og holde det skjult at vi har en akademistamme.


dette handler om rekkrutering av spillere i tw som alle drar nytte av uansett hvilke stammer man er medlem i.....



amen


men godt uansett borriss at du smiler litt av meg.... men den som ler sist ler best :cool:


Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Om nybegynnere velger seg en stamme som er en del av en storkrig, så må de selvsagt forvente samme behandling som moderstammen. Nybegynnere som ønsker å få være i fred bør spille stammeløse, finne seg en fredlig stamme eller spille Sim City. :p

Ble litt sugen på å rette fokus mot akademistammen til USENS etter disse dustete innleggene. Lykke til med å endre navnet på den stammen, det er neppe noen av oss som klarer å finne ut hvilken stamme det er snakk om etter det! :D

Dette var forresten en høydare:

dette handler om rekruttering av spillere i tw som alle drar nytte av uansett hvilke stammer man er medlem i..
 

DeletedUser

Guest
Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Om nybegynnere velger seg en stamme som er en del av en storkrig, så må de selvsagt forvente samme behandling som moderstammen. Nybegynnere som ønsker å få være i fred bør spille stammeløse, finne seg en fredlig stamme eller spille Sim City. :p

Ble litt sugen på å rette fokus mot akademistammen til USENS etter disse dustete innleggene. Lykke til med å endre navnet på den stammen, det er neppe noen av oss som klarer å finne ut hvilken stamme det er snakk om etter det! :D

Dette var forresten en høydare:

dette handler om rekruttering av spillere i tw som alle drar nytte av uansett hvilke stammer man er medlem i..

er vel ikke noe problem for dere og vite hva nytt navn evt vil bli, for vår akademistamme er jo full av spioner fra nettop bos og action...... jeg tror jeg vil påstå at ca 10% av brukerne i akademiet er spioner....


og hvem har sagt at usens er med i en storkrig? :eek:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
og hvem har sagt at usens er med i en storkrig? :eek:

Det sier jeg. Man kan ikke støtte en part i en krig samtidig forvente at motparten ikke anser deg som en del av krigen. Alle som aktivt støtter de som har erklært oss krig, er selvsagt med i krigen.
 

DeletedUser

Guest
Shaman:
At dere nå kjører med egne tropper, er det reneste sludder. Direkte løgn. Dere sørger for å få inn massivt med støtte fra slavestammene deres og utnytter disse. Dette har vi masse bevis på. Det kommer stadig nye tilskudd til, og dette forteller oss om en storstillet satsing.

Som det riktig påpekes så må du ikke prøve å fremstille deg som om dere Yak`ene står helt alene her. Fakta er at dere er i en allianse som har/hadde til hensikt å utrydde BoS. Alliertlisten din er nå lengre enn de fleste andre her på V3.

Zhine:
Må jo bare le av deg også. Tror ikke vi skal snakke om store ord her lengre nå. På tide at du setter handling bak ordene på siggen din og ikke bare prater.

Mobiliser de 8-10 stammene i den fryktede allyen deres nå og kjør på litt.
 

DeletedUser

Guest
Shaman:


Som det riktig påpekes så må du ikke prøve å fremstille deg som om dere Yak`ene står helt alene her. Fakta er at dere er i en allianse som har/hadde til hensikt å utrydde BoS. Alliertlisten din er nå lengre enn de fleste andre her på V3.



hmmmmmmmm og hvor lang er deres iap liste?????? " ja jeg spør bos"
 

DeletedUser

Guest
Det sier jeg. Man kan ikke støtte en part i en krig samtidig forvente at motparten ikke anser deg som en del av krigen. Alle som aktivt støtter de som har erklært oss krig, er selvsagt med i krigen.

så det er kanskje på tide for oss og begynne å ta bosbyer da? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe ^^

IAP listen til BoS er så og si tom.
Den inneholder ikke flere stammer en du kan telle dem med beina.

Det er da ikke en så veldig lang list det da, eller er det kanskje det for deg?:cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe ^^

IAP listen til BoS er så og si tom.
Den inneholder ikke flere stammer en du kan telle dem med beina.

Det er da ikke en så veldig lang list det da, eller er det kanskje det for deg?:cool:

ahhhhh var en i går som ville ha allianse med oss, men en ting var i veien, de hadde iap med bos :cool:
 

DeletedUser

Guest
ahhhhh var en i går som ville ha allianse med oss, men en ting var i veien, de hadde iap med bos :cool:

Det er mange som setter oss opp med en IAP selvom de egentlig kanskje ikke har det. Dette er fordi vi er "den" ledene stammen og har nå gjennom en tidsperiode blitt forhat av mange. Men endelig begynt og få litt respekt igjen fordi at vi faktisk holder oss i live og vel så det selv om fleste parten i den nordre del av verdenen kriger mot oss.

Ikke alle avtaler er sanne, noen gjør det bare for og få medlemmene til og føle seg trygge.
 

DeletedUser

Guest
Shaman:


Som det riktig påpekes så må du ikke prøve å fremstille deg som om dere Yak`ene står helt alene her. Fakta er at dere er i en allianse som har/hadde til hensikt å utrydde BoS. Alliertlisten din er nå lengre enn de fleste andre her på V3.



hmmmmmmmm og hvor lang er deres iap liste?????? " ja jeg spør bos"

lol - du sitter jo hver dag å skryter av hvor mange spioner bos og k44 har, du burde vel vite sjæl hvor mange iap's vi/de har? herrefred mann, du snakker om deg selv i annenhver setning.
 

DeletedUser

Guest
Haha, prøver du å gjøre narr av BBN? 4 byer på så lang tid? Jada, dere er skikkelig gode.
Det jeg prøver å si er at statsen BoS/US legger fram ikke er så grusomt god at de burde komme her og si det som er blitt sagt.
 

DeletedUser

Guest
Ja, hvorfor ikke?

BoS - Nofjon1 i dag klokken 12:20 Siter Yeah.. Knallbra :)


BoS - Reisverket i dag klokken 12:26 Siter Da er det på tide å avlegge Nemesis noen besøk også :)


BoS - Nofjon1 i dag klokken 12:30 Siter Good luck :)


BoS - Reisverket i dag klokken 13:01 Siter Jeg skal ikke dit, har nok med kokopelli, josef stalin og Baru jeg.
Jeg bare kommenterte at nemesis nå mistet mye støtte, og at noen bør ta turen.

legger inn litt gammalnytt jeg ;-P
 
Reaksjonspoeng
3
Å legge ut spionerings-sitat og speiderrapporter bare for å vise at "jeg har mye informasjon" er bare patetisk, og jeg håper at de fleste holder seg for god til sånt med mindre de har en god grunn til det(PnP eller noe)

EDIT: I en sånn premade-verden som v3, er du rett og slett helt utenfor hvis du ikke har spioner i minst tre av stammene i kontinentet ditt. Bare slutt med den tullete spion-show-offingen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Å legge ut spionerings-sitat og speiderrapporter bare for å vise at "jeg har mye informasjon" er bare patetisk, og jeg håper at de fleste holder seg for god til sånt med mindre de har en god grunn til det(PnP eller noe)

EDIT: I en sånn premade-verden som v3, er du rett og slett helt utenfor hvis du ikke har spioner i minst tre av stammene i kontinentet ditt. Bare slutt med den tullete spion-show-offingen.

vet at action stiller med spion i vår stamme.....
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
BoS - Nofjon1 i dag klokken 12:20 Siter Yeah.. Knallbra :)


BoS - Reisverket i dag klokken 12:26 Siter Da er det på tide å avlegge Nemesis noen besøk også :)


BoS - Nofjon1 i dag klokken 12:30 Siter Good luck :)


BoS - Reisverket i dag klokken 13:01 Siter Jeg skal ikke dit, har nok med kokopelli, josef stalin og Baru jeg.
Jeg bare kommenterte at nemesis nå mistet mye støtte, og at noen bør ta turen.

legger inn litt gammalnytt jeg ;-P


Takker og bukker, dette var akkurat hva jeg trengte å vite. Vi har vært frie for spioner etter Guan, og nå har vi fått de tilbake. Men kun i vårt delte forum. Du må lære deg at selv den minste info kan være gull verd for andre, nisse! :rolleyes:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg deltar på en av sidene i denne krigen, men når jeg ser denne "konkuransen" om hvem som har fått flest til å spionere for seg, en sier at har man ikke spioner i minst 3 av de andre stammene så er man utenfor osv.
Mister lysten til å spille, trodde dette var et strategispill hvor man kunne måle stammens strategiske evner mot en annen. Synes dette begynner å ligne mere på en syklubb :D
 
Topp