En liten godbit 2

DeletedUser

Guest
Siden dette med spioner og info er sånn i skuddet for tiden, så har jeg en liten go`bit til dere også, og særlig til denne dyktige BBN spionen som ikke har fått med seg dette, av den enkle grunn til at det ikke sto på vårt forum. Merkelig? :rolleyes:

K44 og BoS er selvsagt fortsatt allierte, og vi har ledd mye av BBN`s heftige diskusjoner med disse den siste tiden for å ta ut BoS sammen med K44. Dette er "alliansen" som det har vært snakket så mye om i det siste og et fullstendig skivebom fra BBN

Fakta er at alliansen fortsatt består av K44, BoD og BoS, og som BBN spionen sikkert nå plutselig har oppdaget, angriper vi felles i kveld. Hyggelig at flere har meldt seg på. :)

Var ikke det like artig som forumet vårt da? ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Liten arti vri.. det liker me :D hehe.. eller igrunn eg like alt som har litt fart og spenning i seg, og det er sånn TW e.. Komme med småoveraskelser, og vise forskjellige måter å spille på;)
 

DeletedUser

Guest
Smalt ikke noe stor bombe der. Har hele tiden hatt mine misstanker. En gang tribalhugger, alltid tribalhugger...
 

DeletedUser

Guest
Joa, kjempeartig^^ :p Var vel egentlig ganske åpenbart at alliansen ikke var opphevet til tider.. Den godbiten der er spist på lenge :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi hadde mistanker hele veien, men når sjangsen først var der så måtte vi jo nesten prøve?
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen grunn til det, selvom K44 kanskje har litt tropper å vise fram etter en hvilepause så har ikke dere vist oss noe noen gang.
 

DeletedUser

Guest
Det er det som er med BBN, det er liksom... Noe jeg ikke helt liker med dem.
Slike allierte er ikke så mye å samle på, Yakuza er gode, resten er ræl!

BBN har ikke et optimalt diplomati, for å si det sånn.

Zhine... Hvorfor har dere et slikt diplomati?
Kunne vel funnet SÅ mye bedre stammer som er i mot BoS?
 

DeletedUser

Guest
Det er det som er med BBN, det er liksom... Noe jeg ikke helt liker med dem.
Slike allierte er ikke så mye å samle på, Yakuza er gode, resten er ræl!

BBN har ikke et optimalt diplomati, for å si det sånn.

Zhine... Hvorfor har dere et slikt diplomati?
Kunne vel funnet SÅ mye bedre stammer som er i mot BoS?
Ligger en tanke bak alle allierte, og alle har spilt en rolle som er viktig for oss.

Dessuten så er ikke alle alliansene varige, bare midlertidige under krigen.
 

DeletedUser

Guest
Ligger en tanke bak alle allierte, og alle har spilt en rolle som er viktig for oss.

Dessuten så er ikke alle alliansene varige, bare midlertidige under krigen.

Tja, midlertidige blir fort bestandige.
Jeg ville nok heller ikke likt og bare være "midlertidig" alliert, det skjønner jeg ikke at noen gidder.

Jaja, det er Usens og XACRIA da, de tenker vel ikke som meg:cool:
 

DeletedUser

Guest
Akkurat som deres interne diskusjoner om å knuse K44, mens dere forhandlet med de om å ta oss? Jaja
 

DeletedUser

Guest
Tja, midlertidige blir fort bestandige.
Jeg ville nok heller ikke likt og bare være "midlertidig" alliert, det skjønner jeg ikke at noen gidder.

Jaja, det er Usens og XACRIA da, de tenker vel ikke som meg:cool:
Når de først er i krig mot samme stamme som oss så ser jeg ikke logikken i å ikke sammarbeide med dem.
 

DeletedUser

Guest
Når de først er i krig mot samme stamme som oss så ser jeg ikke logikken i å ikke sammarbeide med dem.
Men vi får se BoS, dere snakker som om alt går deres vei og lover enveiskjøring her.
Vi venter i spenning, men dere har ennå å overbevise oss om at dere har kvalitetene som trengs.
 
Topp