Brus er godt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Om han jobber for HZ, og har mulighet til å oppløse stammen, så hvorfor i all verden skal han ikke gjøre det? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja men hvilket nivå ligger det på? Siden han ville tydelig påpeke hvor voksen han var. Hvis folk ikke skjønner at action spillerere blir irriterte over dette så vil man bare ikke skjønne. Taktisk kjekt for HZ. Sett fra mitt side; lavmål. Men det er min mening og har ingen problemer med at andre er av en helt annen oppfatning.
 

DeletedUser

Guest
jeg skjønner jo at de andre fra Action er irriterte, selvsagt, hadde jo blitt det selv også..
men han har jo sagt tidligere her, at han vet han gikk for langt?
 
Sist redigert av en moderator:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Men han vil ikke be om unnskyldning ... "sigh" Jeg orker ikke denne diskusjonen mer. Vi kommer ingen vei.
 
Reaksjonspoeng
1
Du har ingen rett til å uttale deg om den saken her i det hele tatt MaM.

Hvor gammel du er mentalt reflekteres jo av signaturen din hvor du bevisst prøver å sverte meg som mod uten å ta med hele samtalen. :)

Er det bare jeg som ikke forstår hvorfor i guds navn denne posten fortsatt er her?

Signaturen var ikke tatt ut av kontekst. Han fortsatte å snakke etterpå, men den setningen han skrev der var ment som svar til den setningen Zarazel skrev.

Og vennligst hold deg fra å publisere navnet mitt offentlig, takk.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er det bare jeg som ikke forstår hvorfor i guds navn denne posten fortsatt er her?

Signaturen var ikke tatt ut av kontekst. Han fortsatte å snakke etterpå, men den setningen han skrev der var ment som svar til den setningen Zarazel skrev.

Og vennligst hold deg fra å publisere navnet mitt offentlig, takk.
Du er en av de mest dobbeltmoralske personene jeg vet om. Du forsøkte å henge meg ut på siggen din med fullt nick, men du klager over at jeg poster ditt?

EDIT: Og nei, den var ikke ment som svar til det Zarazel skrev, og hvordan vet jeg det? Det var jeg som skrev det.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
Du er en av de mest dobbeltmoralske personene jeg vet om. Du forsøkte å henge meg ut på siggen din med fullt nick, men du klager over at jeg poster ditt?

EDIT: Og nei, den var ikke ment som svar til det Zarazel skrev, og hvordan vet jeg det? Det var jeg som skrev det.

Nick og navn er to veldig forskjellige ting. Du tror ikke jeg heter Min andre Multiaccount i virkeligheten, gjør du?

Det var ment som svar til noe annet? Hva da tør jeg spørre?
[SPOIL]
[09.06.2009 18:36:22] Torquemada/Kongen sier : Fordi det er respektløst å rapportere en IAP og deretter bryte den ved å utføre en aggressiv handling som å ta gråbyen vedkommende mistet - og atpåtil stacke den.
[09.06.2009 18:36:36] Zarazel sier : Hva
[09.06.2009 18:36:37] Fuzz sier : og HVEM gjorde det?
[09.06.2009 18:36:41] Torquemada/Kongen sier : Larsal.
[09.06.2009 18:36:46] Fuzz sier : aw
[09.06.2009 18:36:47] Zarazel sier : Rapportere? Du mener at man ikke bør rapportere folk som jukser?
[09.06.2009 18:36:54] Min andre multiaccount sier : Ja, det mener han.
[09.06.2009 18:36:56] Torquemada/Kongen sier : Det er mine venner det er snakk om. :)
[/SPOIL]
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nick og navn er to veldig forskjellige ting. Du tror ikke jeg heter Min andre Multiaccount i virkeligheten, gjør du?

Det var ment som svar til noe annet? Hva da tør jeg spørre?
[SPOIL][/SPOIL]
Jeg postet fornavnet ditt på forumet, ikke ditt fulle navn. Hvem vet, kanskje det var en annen Aril? :)
 

DeletedUser

Guest
Nick og navn er to veldig forskjellige ting. Du tror ikke jeg heter Min andre Multiaccount i virkeligheten, gjør du?

Det var ment som svar til noe annet? Hva da tør jeg spørre?
[SPOIL][/SPOIL]

Ahryll!

Ikke post samtaler involverende meg, det viser jo at jeg fortsatt bryr meg om v3 :(
 

DeletedUser

Guest
Sharpy slutter... igjen? Det varer sikkert lenge denne gangen også... :eek:



Jeg også! ...altså, ikke 28, men Transformers <3 Spesielt G1.

Kanskje noe off-toic det her men..

G1 er klart best.. har alle episodene på DVD. :D Din fav. er tydeligvis Grimlock.. som er helt rå. Ikke den smarteste kniven i skuffen, men helt rå. Selv liker jeg Omega Supreme... :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje noe off-toic det her men..

G1 er klart best.. har alle episodene på DVD. :D Din fav. er tydeligvis Grimlock.. som er helt rå. Ikke den smarteste kniven i skuffen, men helt rå. Selv liker jeg Omega Supreme... :)

Foretrekker helt klart Grimlock sånn som han blir framstilt i de gamle Marvel tegneseriene i US. Der er han litt... mer oppvakt?:eek:

Omega er kult Har du lest noen av de aller nyeste tegneseriene? Omega har en ganske mer spennende rolle der, delvis, selv om han fortsatt er ca samme gamle!

On-topic: MaM er kul!
 

DeletedUser

Guest
Helt greit at vennene mine jukser og Stefan er ikke en barnslig dritt for å fucke opp helt for gjengen han har spilt med i et halvt år!

Eller ikke...mtp at Stefan garantert hadde vært rimmet/sluttet uten byene jeg/Action clearet for han er det rett og slett helt fucked up å ødelegge sånn. Det går faktisk an å skifte lag uten å oppføre seg som en tolvåring selv om stammen din ikke lenger er den stammen du likte å henge rundt i...
 

DeletedUser

Guest
Helt greit at vennene mine jukser og Stefan er ikke en barnslig dritt for å fucke opp helt for gjengen han har spilt med i et halvt år!

Eller ikke...mtp at Stefan garantert hadde vært rimmet/sluttet uten byene jeg/Action clearet for han er det rett og slett helt fucked up å ødelegge sånn. Det går faktisk an å skifte lag uten å oppføre seg som en tolvåring selv om stammen din ikke lenger er den stammen du likte å henge rundt i...

Takk, Zarazel :)
Endelig en som skjønte det, som er utenforstående i denne saken :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy ba meg poste dette:

Zarazel skrev:
Helt greit at vennene mine jukser og Stefan er ikke en barnslig dritt for å fucke opp helt for gjengen han har spilt med i et halvt år!

Eller ikke...mtp at Stefan garantert hadde vært rimmet/sluttet uten byene jeg/Action clearet for han er det rett og slett helt fucked up å ødelegge sånn. Det går faktisk an å skifte lag uten å oppføre seg som en tolvåring selv om stammen din ikke lenger er den stammen du likte å henge rundt i...

Stefan er meg for dem som ikke viste det.:D.

Logisk sett har jeg ikke spilt med dem i et halvt år. Alle i action bortsett fra Tore og Multipoke er erstattet av nye folk. Tore har jeg hatt seriøse problemer med i over lengere tid. Respekterer han ikke i hele tatt. Som spiller ja som menneske nei. Dette er et spill, bli irritert men herregud ikke klikk helt.

Mhm uten dere hadde jeg aldri etblert en base i k45. Men jeg rimmet? Hadde greid meg helt fint i k54 også;). Jeg var forbanna på action og gikk litt langt ja. Men ser virkelig ikke problemet i at jeg byttet navn på en stamme, og småtullet med tore. Dem ente med og forlate stammen og når bare jeg var igjen nesten slettet jeg stammen. Hadde jeg skulle ødelagt for dem hadde jeg kunne gjort det med en gang jeg fikk duketittelen som jeg ikke engang ville ha. Men jeg er faktisk glad for de går etter meg nå og ikke torq så alt løste seg for det beste.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
Dem ente med og forlate stammen og når bare jeg var igjen nesten slettet jeg stammen. Hadde jeg skulle ødelagt for dem hadde jeg kunne gjort det med en gang jeg fikk duketittelen som jeg ikke engang ville ha. Men jeg er faktisk glad for de går etter meg nå og ikke torq så alt løste seg for det beste.

Tror du hadde duketittelen i sikkert ti minutter før du fucket opp alt. Du kan ikke si at vi bare "stakk" uten noe grunn, du forandret tross alt navnet til HIGHJACKED og fjernet rettighetene til de andre i stammen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Helt greit at vennene mine jukser og Stefan er ikke en barnslig dritt for å fucke opp helt for gjengen han har spilt med i et halvt år!

Eller ikke...mtp at Stefan garantert hadde vært rimmet/sluttet uten byene jeg/Action clearet for han er det rett og slett helt fucked up å ødelegge sånn. Det går faktisk an å skifte lag uten å oppføre seg som en tolvåring selv om stammen din ikke lenger er den stammen du likte å henge rundt i...
Jeg må nok si meg helt enig i at det var feil av han å reagere slik han gjorde, og atpåtil oppløse stammen.
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg tok ikke med hele sammenhengen i den ene setningen, det er en chat på Skype for guds skyld. Du må ta med noen linjer til for å få med helheten. ;)

Ja, og akkurat det gjorde jeg I SPOILER. som jeg faktisk BA DEG OM Å LESE før du svarte.. Sheez..

Nå, fortell meg. Hva var det du svarte "Det er mine venner det er snakk om" til? Hvilken sammenheng?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ja, og akkurat det gjorde jeg I SPOILER. som jeg faktisk BA DEG OM Å LESE før du svarte.. Sheez..

Nå, fortell meg. Hva var det du svarte "Det er mine venner det er snakk om" til? Hvilken sammenheng?
Du tok ikke med hele chatten i spoileren nei. Skal poste den for deg jeg. :)

[SPOIL][09.06.2009 18:36:26] Torquemada/Kongen: Fordi det er respektløst å rapportere en IAP og deretter bryte den ved å utføre en aggressiv handling som å ta gråbyen vedkommende mistet - og atpåtil stacke den.
[09.06.2009 18:36:40] Bastianboi: Hva faen
[09.06.2009 18:36:41] Fuzz: og HVEM gjorde det?
[09.06.2009 18:36:45] Torquemada/Kongen: Larsal.
[09.06.2009 18:36:50] Fuzz: aw
[09.06.2009 18:36:51] Bastianboi: Rapportere? Du mener at man ikke bør rapportere folk som jukser?
[09.06.2009 18:36:58] Min andre multiaccount: Ja, det mener han.
[09.06.2009 18:37:00] Torquemada/Kongen: Det er mine venner det er snakk om. :)
[09.06.2009 18:37:05] Min andre multiaccount: Hva så?
[09.06.2009 18:37:05] Bastianboi: Du
[09.06.2009 18:37:08] Min andre multiaccount: Det var ikke VÅRE venner
[09.06.2009 18:37:10] Bastianboi: Du mener at det er rett at noen jukser?
[09.06.2009 18:37:20] Min andre multiaccount: Vi kan faen ikke ta hensyn til at alle IRLvennene dine jukser
[09.06.2009 18:37:27] Torquemada/Kongen: Det er ikke poenget, de kunne ha rapportert og deretter latt det ligge.[/SPOIL]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp