Brus er godt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er min tid på verden 3 endelig over. Har en siste ting jeg skal gjøre på v3 før jeg gir meg tough. Verden 3 er rett og slett for kjedelig, kvaliteten på norske spillere er langt unna så spennende som på .net eller v1.no. For og ikke snakke om kor mye kjedeligere det ble når Zarazel, noffe og gamle The Cookie Monster og flere sluttet.

Tidlig i verdenen var jeg inactiv i nesten en måned der jeg bare logget inn for og unngå at kontoen ble slettet. Så måtte jeg forflytte meg fra k54 til k45. Og i tross kor mye settback dette ga meg kom jeg meg likevel til pallplass. V3 blir for enkelt for meg, og føler det ikke er vits og forsette i ogmed jeg har blitt fryktelig inactiv igjen. Som kansje dere har sett de siste dagene:).

Vil takke alle i action for en glimrende tid sammen, å håper dere ikke småfurter over ka som kommer til og skje nærmeste dagene:). (Ohh?)

Kommer tilbake i v4 tenker jeg, og skal starte en helt ny premade-stamme. Med et helt nytt stammesystem som ikke har blitt prøvd ut tidligere.:)

Sharpy ba meg poste dette på forumet :(
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
edit:
okå skal være litt mer hyggelig.

Synd at du slutter, har hatt det skikkelig morsomt med deg. Gleder meg til v4
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hva med å slutte med suttringen og ønske ham velkommen over i varmen!!
 

DeletedUser

Guest
Jaja , det kunne ikke vare så lebge. V3 har mistet en god spiller.

PS Overskriften er kanskje ikke den mest treffende jeg har sett.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Der var de borte ja. Det er jo litt synd det, igrunn men, sånt skjer.
Blir spennende å høre hva selve grunnen til dette var.
 

DeletedUser

Guest
dere sier farvel for at han slutter.. og han er i hz nå.. ?

sier ikke farvel til en som kommer på besøk vel? :p
 

DeletedUser

Guest
Når ble dette en "Si velkommen til nye medlemmer av HZ" tråd? Topic, takk?

Tråden heter brus er godt, jeg for min del syntes brus er kjempe godt, så godt at jeg blir i godt humør og føler for å ønske vår nye venn inn i stammen....det er du som er off topic med de kommentarene dine som helt klart ikke er påvirket av brusens godhet!
:confused:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Må si jeg mista all respekt jeg hadde for Sharpy nå. Du er fortsatt en grei kar, men måten du gjorde ting på nå var barnslig.
 

DeletedUser

Guest
regner med du har fått høre historien fra folk i action, skal du høre den riktige historien kan du kontakte meg.....jeg har ingenting å vinne eller tape på å fortelle den oppriktig!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp