Brus er godt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Poster dette for Sharpy igjen :)

MaM skrev:
Sharpy1 skrev:
Dem ente med og forlate stammen og når bare jeg var igjen nesten slettet jeg stammen. Hadde jeg skulle ødelagt for dem hadde jeg kunne gjort det med en gang jeg fikk duketittelen som jeg ikke engang ville ha. Men jeg er faktisk glad for de går etter meg nå og ikke torq så alt løste seg for det beste.
Tror du hadde duketittelen i sikkert ti minutter før du fucket opp alt. Du kan ikke si at vi bare "stakk" uten noe grunn, du forandret tross alt navnet til HIGHJACKED og fjernet rettighetene til de andre i stammen.

Hadde duketittelen i 1-3 timer. Om du tenker etter så forsatte og krangle i laaang tid etter jeg fikk duketittelen. Nei dere hadde en god grunn men hvorfor sende en mail først?, ikke som en viss person som trodde alt var greit etter noen fikk leder status.

Jaja, jeg har fått sagt mitt så trenger egentlig ikke og kommentere mer. Min side er nå lagt ut:)
 
Reaksjonspoeng
1
Du tok ikke med hele chatten i spoileren nei. Skal poste den for deg jeg. :)

[SPOIL][09.06.2009 18:36:26] Torquemada/Kongen: Fordi det er respektløst å rapportere en IAP og deretter bryte den ved å utføre en aggressiv handling som å ta gråbyen vedkommende mistet - og atpåtil stacke den.
[09.06.2009 18:36:40] Bastianboi: Hva faen
[09.06.2009 18:36:41] Fuzz: og HVEM gjorde det?
[09.06.2009 18:36:45] Torquemada/Kongen: Larsal.
[09.06.2009 18:36:50] Fuzz: aw
[09.06.2009 18:36:51] Bastianboi: Rapportere? Du mener at man ikke bør rapportere folk som jukser?
[09.06.2009 18:36:58] Min andre multiaccount: Ja, det mener han.
[09.06.2009 18:37:00] Torquemada/Kongen: Det er mine venner det er snakk om. :)
[09.06.2009 18:37:05] Min andre multiaccount: Hva så?
[09.06.2009 18:37:05] Bastianboi: Du
[09.06.2009 18:37:08] Min andre multiaccount: Det var ikke VÅRE venner
[09.06.2009 18:37:10] Bastianboi: Du mener at det er rett at noen jukser?
[09.06.2009 18:37:20] Min andre multiaccount: Vi kan faen ikke ta hensyn til at alle IRLvennene dine jukser
[09.06.2009 18:37:27] Torquemada/Kongen: Det er ikke poenget, de kunne ha rapportert og deretter latt det ligge.[/SPOIL]

Det forklarer ikke hvorfor du sa
[09.06.2009 18:37:00] Torquemada/Kongen: Det er mine venner det er snakk om.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det forklarer ikke hvorfor du sa
[09.06.2009 18:37:00] Torquemada/Kongen: Det er mine venner det er snakk om.
Det dere gjorde var direkte respektløst.

Å rapportere dem er greit nok, men å snappe en av byene som han mistet etter rapporteringen for så å blodstacke den? Den var i TDH's områder for pokker, det var helt unødvendig.

Jeg støtter ikke folk som behandler vennene mine slik.

Hvis du ikke har forstått det nå kan du ta deg en bolle.

EDIT: Jeg forstår at det kan være vanskelig for noen å begripe sammenhengen i en ellers meget usammenhengende Skype-chat, så du er unnskyldt. ;)
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
Det dere gjorde var direkte respektløst.

Å rapportere dem er greit nok, men å snappe en av byene som han mistet etter rapporteringen for så å blodstacke den? Den var i TDH's områder for pokker, det var helt unødvendig.

Jeg støtter ikke folk som behandler vennene mine slik.

Hvis du ikke har forstått det nå kan du ta deg en bolle.

"Dere"? Du var like stor del av stammen som resten av oss var da. Hvis tiden i Actionpatruljen for deg har vært "oss" og "dere" så fatter jeg ikke hvorfor du i det hele tatt ble med oss først.

Du gjør meg kvalm Torquemada. Først lurer du Tore Hund til å tro at du liker han på v2 samt på v3, kun for å få ferdig oppbygde kontoer fra han, fordi du er for lat til å gjøre det selv. Stammen går til krig, og du gjør INGEN VERDENS TING for å stoppe det, selv om du er mot at vi går til krig. Istedet skaffer du deg selv en IAP med stammen, og sitter og ser på at resten av oss ofrer tropper som bare det mot hverandre. Og du lurer til og med motparten til å tro at du gjorde dette klart for oss, men istedet sitter du der med et ondt glis og helt plutselig "NEI LOL DERE SUGER JEG STIKKER". Jeg gjentar meg selv. Du gjør meg kvalm, Torquemada.
 

DeletedUser

Guest
Han heter da ikke Torquemada heller...har faktisk glemt hva han egentlig heter. Dark Neo? Han kom iallefall med på flyttelasset som diplomat når KoWL merget inn med Domini, og jeg skjønte vi hadde fått en "mental case" som diplomat.
Jeg strippet derfor vekk hans rettigheter til å se skjult forum, og det er da soleklart at han siden den gang har hatt meg i vrangstrupen. Jeg er ikke overrasket i det hele tatt...det var en avstemning blant ledelsen som gjorde at han fikk overta min konto der, samt en bedømning av aktivitet.
Kontoen hadde EN klausul, og det var at den var bundet til Domini, da Torquemada ER Domini, som han også var i den virkelige verden som leder av Inkvisisjonen i Dominikanerordenen. Vel, han gikk da over til EIite, og med det døde da også Domini...det overrasket heller ikke meg, kun at han ventet med å gjøre det så lenge. Han kom inn i Action da han fortsatt ledet Domini, og da hadde han 1000 poeng.

Han VILLE inn til oss, men var LANGT unna, og eneste muligheten var at vi måtte ta en "Sharpy" dvs. fore han opp, og adle ned en by som han så flytter inn i på første forsøk 58 timer unna. Hvorfor i himmelens navn ville han inn til oss, når han kunne velge og vrake da han uansett måtte ha flyttet dit han ville være??? Det gir ingen mening...

Det som gjør at jeg nå er dritlei alt som har bokstavene TW i seg, er nettopp at det da også skulle være spioner som backstabber sine egne innad i ACTION. Dette fordi man spiller med 13 åringer tipper jeg, og Torq virker da å være i den alderen han også. Jeg føler meg forbannet lite voksen ved å spille dette her, og kommer således til å gi vekk min konto nok en gang, og denne gang for godt. Det blir ikke noe V4 på meg.

Jeg blir her til erstatteren er klar til å ta over.
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg skjønner ikke hvordan dere kan forsvare det han gjorde på noen som helst måte jeg. Slik jeg ser det er det bare Tore Hund og MaM som har rett her. Selv om en kun leser det som kommer fra den andre siden, så ser en at det var helt på trynet å gjøre det Sharpy1 gjorde. Han burde sette seg i et mørkt hjørne å skjemme seg den karen.
 

DeletedUser

Guest
Foretrekker helt klart Grimlock sånn som han blir framstilt i de gamle Marvel tegneseriene i US. Der er han litt... mer oppvakt?:eek:

Omega er kult Har du lest noen av de aller nyeste tegneseriene? Omega har en ganske mer spennende rolle der, delvis, selv om han fortsatt er ca samme gamle!

On-topic: MaM er kul!

Har ikke fått med meg så mye av det nye... så på noen episoder av "transformers-armade eller noe sånt, men likte ikke det.. holder meg til det gamle.. :)

On-Topic: MaM er tøff! Dere andre som rakker ned på fyren.. mmMm skeptisk!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For meg virker det som om Action har vært en eneste stor intrige o_O
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ok jeg har valgt å holde meg unna denne tråden intill nå og det nettopp
pga den har ingenting med meg å gjøre, men derimot denne kranglingen
og dets unyttige resultat burde vi forsøke å få en stopp på.

Etter det jeg har oversett som en utenforstående observant så har Sharpy1
forlatt gamle Action pga han mener deres spillestil ikke var likedan det han
ønsket. Og Torquemada (kongen av verden 3) har valgt å stikke over til HZ
sammen med Sharpy1.

Tore Hund og Min Andre Multiaccount er de mest regelmessige representantene
fra Action (nåværende "Trust") og beskrive saken som svik og
angriper selve spillestilen til Torquemada og Sharpy1.

Her kommer min personlige mening om saken og personene,
men jeg er ikke innblandet/påvirket i/av noen av sidene:


Sharpy1: Du er ikke bedre enn alle av .no eller v3's spillere, på langt
nær ikke så utrolig som du mener det. Du er god, ja. Mye bedre enn meg selv
bl.a. Det å arrangere en avskjedstråd i din egen ære som ikke inkluderer
skikkelige begrunnelser utenom å si "jeg er bedre enn dere" er i mine øyner
latterlig. Jeg snakket mer med deg før enn nå (personlig fraværende fra skype
og msn i det siste så det er min feil) og jeg hadde ikke trodd dette om deg.

Torquemada: Du er litt av det Tore Hund kaller en "oppertunist" og
"slimål", men det han mangler å forlette er at du faktisk er bedre enn
gjennomsnittet av .no's spillere, på lik linje med at alle medlemmer i Action
var over og langt over gjennomsnittet.

Tore Hund: Du er flink til å glorifisere deg selv opp og som oftest på en
rimelig arrogant måte (snakker ikke bare om nåværende sak), men du skal ha
at du er over gjennomsnittet av spillere på v3 og .no. Valg tatt tidligere i TW
som f.eks å gi kontoer videre til spillere kan ikke endres, og som du sier "var
ikke ditt valg å gi Torquemada kontoen på v2". Jeg ønsker selv å se deg mer
på TW, men hvis valget ditt er å slutte pga denne (ene) saken, så er ikke
du så mer "voksen" enn enten meg, sharpy1 og Torquemada.

Min Andre Multiaccount: Lille forumtrollet =D mange av poengene dine
er bra, men du må huske å holde deg saklig og ikke minst vise begge sider av
saken. Du er veldig flink til å overreagere i postene dine, men uansett å god
du er så kan dette medføre til negativ oppmerksomhet (ikke at du bryr deg).


Saken ovenfor er blitt omtalt som Sharpy1's svik mot Action og jeg etter hva
jeg har forstått er den aktuelle sannheten. Diverse kommentarer fra begge
sidene har gjort saken til mer personlig krangel og hat mot hverandre. HZ's og
Action's tidligere balanserte forhold er gått skeivt pga dette. Alle respekt
dem hadde virker nedlagt pga 1 persons valg.

At Sharpy1's plot var en negativ ting er det ikke tvil om og at det er et svik
er heller ei i tvil. Derimot at noen gjør slik er en selvfølge innenfor TW og kan
ikke endres. Spioner kommer og går, men selvfølgelig føles det som svik av
dem som stolte på vedkommende. Alle stammer sliter med slikt, personlig fant
jeg ut at i AKitty hadde vi spionering via at et medlem delte kontoen med
annen spiller som planla angrep og medlemmet ble kicket før skadeomfanget ble for stort.

Jeg forstår Action (nå Trust) sine medlemmer føler nag mot Sharpy1, og at HZ
brukte situasjonen til sin fordel er det ikke tvil om, men vennligst forhold dere
til den "respekten" eller "statusen" dere hadde tidligere ved å være en av v3's
beste stammer og gjenvinne det tapte ved å spille bedre enn noen gang.


vel som sagt var dette personlig synspunkt og forståelse av saken og har
ikke snakket med noen av sidene mens dette har skjedd eller blitt diskutert.
Beklager hvis noen føler jeg tar mer side enn den andre men det gjør jeg ikke,
jeg bare kommenterer det jeg har observert og håper det kan gjøre at
spillerene klarer å la dette ligge fra nå (ihvertfall på forum) slik at spillet kan
gå videre. Beklager også for kommentarene jeg gir til de mest inkluderte
spillerne, men jeg tror dere har godt av å se hvordan andre spillere får
synspunkt av dere.

anyhow, håper dette hjelper dere evt får dere til å diskutere anne :p
~Jazcan~
 

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei å nei, hva er det som skjer med mitt arme navn!!!

Heldigvis har noen nevnt at jeg (den orginale) Larsal ikke har vært med på denne smørja ;)

Leit å høre folkens. Det var artig så lenge det varte
 

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er jo rene Hotell Cæsar... Sikkert underholdende for noen, men jeg fatter ikke denne persondyrkelsen som foregår her inne...
 

DeletedUser

Guest
Jeg fatter heller ikke hva som skjer :confused: Uansett , så ser det mørkt ut for sharpy1.
 

DeletedUser

Guest
Der tok du dem på kornet panda bjørn! Er det noen som vinner det her, så tror jeg det enten er sharpy, eller panda-san. Hun har jo også tidenes kontovakt. No joke, peace
 
Reaksjonspoeng
1
Utrolig flott innlegg Jazcan, men det er en liten ting jeg vil fikse på.

Grunnen til at jeg i denne tråden har gått litt mer personlig ut på de andre enn jeg pleier er samme grunnen til at det du mener om at Trust og HZ skal gå tilbake til det forholdet de pleide å ha er helt umulig. Det er det jeg kaller trakassering. Skinny skrev et langt innlegg om hvorfor jeg er en dust og hvorfor jeg er fail som liker pokémon og hvorfor han er mye bedre enn meg, midt inni dette. DERFOR kommer jeg aldri mer til å like HZ :) Mye lignende diskusjonen om (o_O), men siden dette faktisk kom fra en av grunnleggerne er det ikke mulig å unnskylde seg for.

Tore Hund slutter ikke p.g.a denne hendelsen, men fordi TW er preget av ting som dette. Svik o.l. kombinert av at det tar tid fra hjemmen.

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan forsvare det han gjorde på noen som helst måte jeg. Slik jeg ser det er det bare Tore Hund og MaM som har rett her. Selv om en kun leser det som kommer fra den andre siden, så ser en at det var helt på trynet å gjøre det Sharpy1 gjorde. Han burde sette seg i et mørkt hjørne å skjemme seg den karen.

Snakker sannheten. Ikke fordi det står at jeg har rett der, men fordi han sier det alle tenker, men HZ nekter å innrømme; Jeg skjønner ikke hvordan dere kan forsvare det han gjorde på noen som helst måte jeg.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Sharpy ba meg poste dette:



Mhm uten dere hadde jeg aldri etblert en base i k45. Men jeg rimmet? Hadde greid meg helt fint i k54 også;).

Du poenghora, og trengte hjelp til å cleare byer i starten. Du hadde latterlig med tropper, og hadde ikke noen av oss i Action forsvart deg ville du blitt kicket og rimmet.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Torquemada goes bold.

Du gjør meg kvalm Torquemada. Først lurer du Tore Hund til å tro at du liker han på v2 samt på v3, kun for å få ferdig oppbygde kontoer fra han, fordi du er for lat til å gjøre det selv.

Jeg likte han jeg, veldig hyggelig fyr det der - HELT til han klikket mongo på forumet i Action uten å se min side av saken. Du har sagt bra mange ting i raseriutbrudd du også MaM, så du burde forstå hvorfor jeg sa det jeg sa. Og det med at jeg forsøkte å lure han for oppbygde kontoer må du lenger ut på landet med, det er jo bare en tvers gjennom tåpelig påstand. Det er mulig jeg er lat IRL, men ikke IG - da hadde jeg aldri vært over gjennomsnittet av spillerene her.

Stammen går til krig, og du gjør INGEN VERDENS TING for å stoppe det, selv om du er mot at vi går til krig. Istedet skaffer du deg selv en IAP med stammen, og sitter og ser på at resten av oss ofrer tropper som bare det mot hverandre.

Jeg gjorde ingen verdens ting for å stoppe det nei, vet du hvorfor? Dere startet det, og dere må derfor også godta konsekvensene som er resultatet av deres handlinger.

Og du lurer til og med motparten til å tro at du gjorde dette klart for oss, men istedet sitter du der med et ondt glis og helt plutselig "NEI LOL DERE SUGER JEG STIKKER".

Jeg har ikke lurt hverken dere eller motparten til å tro noe som helst. Jeg sa på forumet til Action at jeg har sagt til TDH at jeg ikke kommer til å delta i krigen - og ikke mer en det. Din respons var: "Det er greit siden du skal være borte i en periode, men når du kommer tilbake håper jeg virkelig at du kjører på du også."

Jeg gjentar meg selv. Du gjør meg kvalm, Torquemada.

Ta en bøtte, legg deg i senga, og spill litt Pokemon du - så går det nok bedre etterhvert.

Han heter da ikke Torquemada heller...har faktisk glemt hva han egentlig heter. Dark Neo? Han kom iallefall med på flyttelasset som diplomat når KoWL merget inn med Domini, og jeg skjønte vi hadde fått en "mental case" som diplomat.

Jeg vet ikke om du er den rette personen til å kalle andre for "mental cases". Det var tross alt du som drev stammen på en fanatisk vei der vi skulle lage en haug med familiestammer og omringe verden 2 som en smultring. Omtrent alle som var i stammen hadde jo oppfattelsen at du var en gal mann, og Wemonster var livredd deg.

Jeg strippet derfor vekk hans rettigheter til å se skjult forum, og det er da soleklart at han siden den gang har hatt meg i vrangstrupen.

Der tar du helt feil, jeg kan ikke engang huske at du tok fra meg rettighetene. Det har vel heller vært slik at du aldri gikk på personlig plan med noen i stammen, så på det tidspunktet verken likte eller mislikte jeg deg. På verden 3 snakket vi litt over PM, og jeg oppdaget at du egentlig var en grei fyr.

Jeg er ikke overrasket i det hele tatt...det var en avstemning blant ledelsen som gjorde at han fikk overta min konto der, samt en bedømning av aktivitet.
Kontoen hadde EN klausul, og det var at den var bundet til Domini, da Torquemada ER Domini, som han også var i den virkelige verden som leder av Inkvisisjonen i Dominikanerordenen.

Vet du hva, du har helt rett - Torquemada ER Domini. Men vet du hvor du tar feil? Du tar feil på det punktet at selve kontoen er Domini. I den perioden jeg gikk av som leder for Domini vurderte jeg å slutte helt, men jeg roet meg i stedet ned, lot de andre ta over styringen i stammen mens jeg gikk til Elite for å få fred. Det er ikke kontoen som er Domini, det er JEG som er Domini. Alt jeg fikk høre etter at jeg gikk av som leder var at Domini ikke var det samme uten meg som leder, og at alt bare gikk nedover. Tror du hvem som helst kunne sittet bak kontoen "Torquemada" og dratt Domini så langt opp på rangeringen, samt skape trivsel i stammen? Folk jeg rekrutterte til stammen, som Solmåne, følte seg hjemme bare etter noen dager - og hadde funnet stammen de skulle tilbringe resten av karrieren sin i. Hvis du hadde oppført deg mer som en venn kunne jeg gjerne ha gitt deg en bedre forklaring for hvorfor jeg gikk av som leder i Domini, men du har en mer fiendlig tone mot meg nå - så jeg vet ikke om det er nødvendig.

Vel, han gikk da over til EIite, og med det døde da også Domini...det overrasket heller ikke meg, kun at han ventet med å gjøre det så lenge. Han kom inn i Action da han fortsatt ledet Domini, og da hadde han 1000 poeng.

Så du trodde at jeg var hvilken som helst dritt som hadde latt stammen min i stikken? For ikke å gå ut med for grove uttalelser på forum ber jeg deg å GÅ OG TA EN BOLLE for å være så ignorant som du er.

Han VILLE inn til oss, men var LANGT unna, og eneste muligheten var at vi måtte ta en "Sharpy" dvs. fore han opp, og adle ned en by som han så flytter inn i på første forsøk 58 timer unna. Hvorfor i himmelens navn ville han inn til oss, når han kunne velge og vrake da han uansett måtte ha flyttet dit han ville være??? Det gir ingen mening...

Jeg ville inn i stammen da jeg kjente MaM fra før av, og at jeg hadde fått et godt inntrykk av både deg og stammen din over PM - det er ikke noe enklere en det.

Det som gjør at jeg nå er dritlei alt som har bokstavene TW i seg, er nettopp at det da også skulle være spioner som backstabber sine egne innad i ACTION. Dette fordi man spiller med 13 åringer tipper jeg, og Torq virker da å være i den alderen han også. Jeg føler meg forbannet lite voksen ved å spille dette her, og kommer således til å gi vekk min konto nok en gang, og denne gang for godt. Det blir ikke noe V4 på meg.

Vel, først må jeg si tusen takk for at du kaller meg en backstabber. Jeg forlot stammen da Sharpy ødela den, og etter at MaM forsøkte å henge meg ut på offentlig forum kan du drømme om at jeg kommer tilbake. Grunnet min respekt for deg velger jeg likevel å holde meg utenfor den krigen dere er i nå - i stedet for å bruke all min tid på å knuse MaM for å være en grenseløst irriterende manipulerende løgner.

Jeg blir her til erstatteren er klar til å ta over.

Det er synd at du slutter over noe sånt, og jeg beklager på det sterkeste om jeg var medvirkende til å forårsake dette.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Skriver i bold.
Torquemada skrev:
Jeg likte han jeg, j*vlig hyggelig fyr det der - HELT til han klikket mongo på forumet i Action uten å se min side av saken.
Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å bringe opp skype-samtaler, men du sa ganske klart selv [09.06.2009 18:40:36] Torquemada/Kongen sier : Tore er en idiot, det har jeg visst helt siden v2.Du har sagt bra mange ting i raseriutbrudd du også MaM, så du burde forstå hvorfor jeg sa det jeg sa. Du må fortsatt stå for det du sa, uansett hvor sint du var.Og det med at jeg forsøkte å lure han for oppbygde kontoer må du lenger ut på landet med, det er jo bare en tvers gjennom tåpelig påstand. Det er mulig jeg er lat IRL, men ikke IG - da hadde jeg aldri vært over gjennomsnittet av spillerene her...Over gjennomsnittet av spillerne her? Med kontoer du ikke har bygd opp selv. Ser du hva jeg mener?

Jeg gjorde ingen verdens ting for å stoppe det nei, vet du hvorfor? Dere startet det, og dere må derfor også godta konsekvensene som er resultatet av deres handlinger. Actionpatruljen var ikke noe "oss" og "dere". Du hindret oss ikke, og var derfor like mye med på det som vi var.

Jeg har ikke lurt hverken dere eller motparten til å tro noe som helst. Jeg sa på forumet til Action at jeg har sagt til TDH at jeg ikke kommer til å delta i krigen - og ikke mer en det. Din respons var: "Det er greit siden du skal være borte i en periode, men når du kommer tilbake håper jeg virkelig at du kjører på du også."

Ta en bøtte, legg deg i senga, og spill litt Pokemon du - så går det nok bedre etterhvert.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp