Brus er godt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
dårlig timing å dra på hyttetur på. har ikke fått med meg denne saken, max tiltak å lese gjennom hele tråden :eek:

jeje starter nå
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Torquemada goes bold.

Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å bringe opp skype-samtaler, men du sa ganske klart selv [09.06.2009 18:40:36] Torquemada/Kongen sier : Tore er en idiot, det har jeg visst helt siden v2.

Helt riktig, jeg sa det i et raseriutbrudd etter at Tore hadde sitt raseriutbrudd på forumet i Action, men jeg er ferdig med det nå.

Du må fortsatt stå for det du sa, uansett hvor sint du var.

Omtrent noe av det eneste fornuftige og korrekte jeg har sett deg skrive så langt, og ja, jeg sa det - men jeg mente det ikke. Sinne kan gjøre så mangt med folk, har selv opplevd å si til bestekompisen min over flere år at jeg hater han under et raseriutbrudd.

...Over gjennomsnittet av spillerne her? Med kontoer du ikke har bygd opp selv. Ser du hva jeg mener?

Jeg ser ikke hva du mener nei, hvem bygde opp Torquemada? Tore?

Du lille venn, Tore står knapt for 230k av de poengene, trodde du de byene som har blitt tatt etterpå var adlet av en kontovakt?


Actionpatruljen var ikke noe "oss" og "dere". Du hindret oss ikke, og var derfor like mye med på det som vi var.

Actionpatruljen var "oss" helt til dere begynte å oppføre dere som drittsekker mot stammer vi hadde et diplomatisk forhold til. Jeg stiller meg ikke bak slik oppførsel.
 

DeletedUser

Guest
Kom igjen nå! Vi vil ha mer sånn her!

Kan ikke alle bare bli uvenner, så blir det en alle mot alle verdens krig ? :eek:
 
Reaksjonspoeng
1
Torquemada står i bold.

Actionpatruljen var ikke noe "oss" og "dere". Du hindret oss ikke, og var derfor like mye med på det som vi var.

Actionpatruljen var "oss" helt til dere begynte å oppføre dere som drittsekker mot stammer vi hadde et diplomatisk forhold til. Jeg stiller meg ikke bak slik oppførsel.

...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Utrolig flott innlegg Jazcan, men det er en liten ting jeg vil fikse på.

Grunnen til at jeg i denne tråden har gått litt mer personlig ut på de andre enn jeg pleier er samme grunnen til at det du mener om at Trust og HZ skal gå tilbake til det forholdet de pleide å ha er helt umulig. Det er det jeg kaller trakassering. Skinny skrev et langt innlegg om hvorfor jeg er en dust og hvorfor jeg er fail som liker pokémon og hvorfor han er mye bedre enn meg, midt inni dette. DERFOR kommer jeg aldri mer til å like HZ :) Mye lignende diskusjonen om (o_O), men siden dette faktisk kom fra en av grunnleggerne er det ikke mulig å unnskylde seg for.

Tore Hund slutter ikke p.g.a denne hendelsen, men fordi TW er preget av ting som dette. Svik o.l. kombinert av at det tar tid fra hjemmen.

Jeg sier ikke Trust og HZ skal gå tilbake til det forholdet de hadde, men ihvertfall la denne saken ligge på forum. Den er bare negativ iforhold til alle spillere. Spesielt når begge stammen faktisk imponerer alle nykommerne og er eksempler på hvordan stammer med få "gode spillere" og "aktivitet" kan overkomme "store stammer" med "inaktivitet" (iforhold til aktiviteten)

Det å personangripe la jeg til at begge stammene gjorde, men jeg
kommenterte de 4 mest involverte spillerne. Beklager også at jeg leste feil
vedrørende Tore Hund's avskjed, men virket så det var hovedgrunnen.

vel hvis begge siden forsette å krangle får det bli slik, men jeg gidder ikke å
prøve å forbedre dette i det uendelige og det virker som det ikke er ønsket x)

~Jazcan~
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det Sharpy skrev på Skype til meg nå, gjør meg nesten kvalm. Det kom som et svar på min post tidligere i tråden. http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=94168&postcount=157
--------

Sharpy
9:57 PM

"men du glemmer en viktig ting"

Lars!
9:57 PM
"Ja?"

Sharpy
9:57 PM
"vent min tur på heroes"
9:59 PM

ok back
9:59 PM

"Ja, kor mye av det kan du faktisk bevise er sant?"
9:59 PM

"Har dere noen gang KV'a meg?:)"
9:59 PM

"synes du aldri det er rart kor mange gang jeg har "tom hær" og noen clearer for meg"
10:00 PM

"Byene i k54 har vært fulle siden jeg joina action nesten"
10:00 PM

"så fulle de kunne bli på den tiden iallefall"

----

Han jaug altså om hvor mange tropper han hadde, for å få oss til å cleare byer for han. Hvor lavt går det ann å synke, Sharpy? Vi måtte cleare byer for hans innflytng i K45(?. Husker ikke helt) , mens hans egne byer som han sa var "tomme", i følge han selv var bredfulle av tropper.

At noen kan juge på den måten for å gjøre det lettere for seg selv skjønner jeg ikke. Han dolka altså stammefrender i ryggen flere ganger.

Dette skjedde altså tidlig i V3, og ikke mot slutten. En gang en idiot, alltid en idiot?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det dere gjorde var direkte respektløst.

Å rapportere dem er greit nok, men å snappe en av byene som han mistet etter rapporteringen for så å blodstacke den? Den var i TDH's områder for pokker, det var helt unødvendig.

Jeg støtter ikke folk som behandler vennene mine slik.

Hvis du ikke har forstått det nå kan du ta deg en bolle.

EDIT: Jeg forstår at det kan være vanskelig for noen å begripe sammenhengen i en ellers meget usammenhengende Skype-chat, så du er unnskyldt. ;)

Hm. Skjønner hva du mener og sier meg enig i det selv jeg synes alle som jukser bør få permaban og det derfor ikke skulle ha vært noe å tenke på meeen med tanke på hvordan teamet gjør ting nå for tiden (kan ikke nevne hva, men er vel ganske opplagt for de som følger med) så er det vel egentlig greit nok at det ikke er sånn.

Sharpy: Du har rett i at du ikke hadde spilt i et halvt år med alle i nå/daværende Action, men herregud. Alle i Action har måttet takle dine ukentlige mannsenutbrudd og har ofret mye for deg, må da uansett gå an å tenke LITT før du gjør noe selv om det ikke akkurat er det du har pleid å gjøre.

Tore: Du har ikke lyst til å begynne å spille wow med meg Sarsi og Kasper da? :D Krever mye mindre tid :) Uansett hva du velger å gjøre, GL HF!:cool:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tore: Du har ikke lyst til å begynne å spille wow med meg Sarsi og Kasper da? :D Krever mye mindre tid :) Uansett hva du velger å gjøre, GL HF!:cool:


Realm? Holder meg på nelf priest kalt Donima på "emerald dream"(realm)
eventuelt min gamle main i TBC var Tauren drood Fishy på "Turalyon"(realm)

Menne min favorittbrus må være cola x)
 

DeletedUser

Guest


Realm? Holder meg på nelf priest kalt Donima på "emerald dream"(realm)
eventuelt min gamle main i TBC var Tauren drood Fishy på "Turalyon"(realm)

Menne min favorittbrus må være cola x)

Spiller på Saurfang :) Nye charsene har knapt nok dinget 20 så du er velkommen til å bli med på instance lvling. Vi har riktignok linket accountene med RAF da, så kan bli litt vanskelig å henge med når vi går opp i lvl for hver instance. (Vi trenger dps btw) Men modsene blir vel sure for dette så du får vel heller PMe meg om wow :p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Spiller på Saurfang :) Nye charsene har knapt nok dinget 20 så du er velkommen til å bli med på instance lvling. Vi har riktignok linket accountene med RAF da, så kan bli litt vanskelig å henge med når vi går opp i lvl for hver instance. (Vi trenger dps btw) Men modsene blir vel sure for dette så du får vel heller PMe meg om wow :p

Du glemte lvl 80 priesten min! :mad:

Og den uviktige lvl 79 paladinen hans.
 

DeletedUser

Guest
Hm. Skjønner hva du mener og sier meg enig i det selv jeg synes alle som jukser bør få permaban og det derfor ikke skulle ha vært noe å tenke på meeen med tanke på hvordan teamet gjør ting nå for tiden (kan ikke nevne hva, men er vel ganske opplagt for de som følger med) så er det vel egentlig greit nok at det ikke er sånn.

Sharpy: Du har rett i at du ikke hadde spilt i et halvt år med alle i nå/daværende Action, men herregud. Alle i Action har måttet takle dine ukentlige mannsenutbrudd og har ofret mye for deg, må da uansett gå an å tenke LITT før du gjør noe selv om det ikke akkurat er det du har pleid å gjøre.

Tore: Du har ikke lyst til å begynne å spille wow med meg Sarsi og Kasper da? :D Krever mye mindre tid :) Uansett hva du velger å gjøre, GL HF!:cool:

De jeg kjenner som spiller WoW, bruker veldig mye tid på det spillet faktisk. Naboen har bortimot presset meg til å begynne, og kjøpte sågar et spill til meg, men jeg har ikke engang turt å innstallere det; -WoW spillere går visst aldri lei, og de spiller fortsatt etter alle disse årene, så skumlere spill eksisterer ikke på denne kloden :)
 

DeletedUser

Guest
De jeg kjenner som spiller WoW, bruker veldig mye tid på det spillet faktisk. Naboen har bortimot presset meg til å begynne, og kjøpte sågar et spill til meg, men jeg har ikke engang turt å innstallere det; -WoW spillere går visst aldri lei, og de spiller fortsatt etter alle disse årene, så skumlere spill eksisterer ikke på denne kloden :)

Det gjelder for en stor del av tw-spillerene også det da :p

anyhow.. begynner ikke denne tråden å gå litt oftopic? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De jeg kjenner som spiller WoW, bruker veldig mye tid på det spillet faktisk. Naboen har bortimot presset meg til å begynne, og kjøpte sågar et spill til meg, men jeg har ikke engang turt å innstallere det; -WoW spillere går visst aldri lei, og de spiller fortsatt etter alle disse årene, så skumlere spill eksisterer ikke på denne kloden :)

Ikke si det, jeg ble tvunget av Sarsi og Zara til å begynne trialen, og den fullførte jeg, men jeg spilte ikke videre.
Så, det går an å ikke bli avhengig på det spillet også;)

Forøvrig synes jeg det er dumt at Action er oppløst, buuu.
 

DeletedUser

Guest
De jeg kjenner som spiller WoW, bruker veldig mye tid på det spillet faktisk. Naboen har bortimot presset meg til å begynne, og kjøpte sågar et spill til meg, men jeg har ikke engang turt å innstallere det; -WoW spillere går visst aldri lei, og de spiller fortsatt etter alle disse årene, så skumlere spill eksisterer ikke på denne kloden :)

Vel jeg spillte wow før.

Har 80 pala
76 Lock
og 72 warrior på Chromaggus (realm)

Desverre måtte jeg slutte pga kjæresten sa jeg måtte velge. (ikke henne eller wow alså;) ) Uanset så har jeg vurdert å starte igjen:) Men ikke alle er som han naboen din som bruker hele tiden på wow. Jeg kan si jeg var en aktiv wow spiller men jeg prioriterte alltid venner og sosialt fremfor wow.
(Fikk 4-6 av vennene mine til å starte å spille men det er en annen historie;) )

Uanset... ikke vær redd for å prøve;) Er verdt å prøve viss du kan kontrollere deg og se at det finnes mer i verden enn World of Warcraft;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hm. Skjønner hva du mener og sier meg enig i det selv jeg synes alle som jukser bør få permaban og det derfor ikke skulle ha vært noe å tenke på meeen med tanke på hvordan teamet gjør ting nå for tiden (kan ikke nevne hva, men er vel ganske opplagt for de som følger med) så er det vel egentlig greit nok at det ikke er sånn.

Sharpy: Du har rett i at du ikke hadde spilt i et halvt år med alle i nå/daværende Action, men herregud. Alle i Action har måttet takle dine ukentlige mannsenutbrudd og har ofret mye for deg, må da uansett gå an å tenke LITT før du gjør noe selv om det ikke akkurat er det du har pleid å gjøre.

Tore: Du har ikke lyst til å begynne å spille wow med meg Sarsi og Kasper da? :D Krever mye mindre tid :) Uansett hva du velger å gjøre, GL HF!:cool:
Forsøker du å hinte til at vi ikke gjør jobben vår?
 

DeletedUser

Guest
De jeg kjenner som spiller WoW, bruker veldig mye tid på det spillet faktisk. Naboen har bortimot presset meg til å begynne, og kjøpte sågar et spill til meg, men jeg har ikke engang turt å innstallere det; -WoW spillere går visst aldri lei, og de spiller fortsatt etter alle disse årene, så skumlere spill eksisterer ikke på denne kloden :)

Er fullt mulig å kombinere RL med WoW imo, men vil du ikke så vil du ikke. Spiller gjerne et par timer (en dungeon) før jeg bruker resten av dagen på pissprat med Sarsi og co sånn som før. TW derimot kjørte altfor mye pga at det var noe drit å bli angrepet uten å være online :(

Fuzzy: Pff, ikke lyg. Du hadde bare ikke råd :) Og så ville du ha sykkel isteden:confused:
 

DeletedUser

Guest
Fuzzy: Pff, ikke lyg. Du hadde bare ikke råd :) Og så ville du ha sykkel isteden:confused:

... Jeg har allerede en sykkel, trenger ikke nr 2. True true, jeg er litt short på money for tiden, men fikk nettopp 500kr for å klippe gresset til nabon i sommer. Men still, jeg ha'kke tenkt å kjøpe spillet allikevel :)

Forøvrig, v3 er mye mer kjedeligere nå siden Action er borte. Og ja, brus er godt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp