Min andre Multiaccount 26. Jun 2009 Hvorfor står det Sist endret av forskningsprosjekt 001 : i dag kl 19:37 Årsak: jeg er så kul under omtrent ALLE postene dine? Til og med en post som ble skrevet før klokken 19:37 :S
Hvorfor står det Sist endret av forskningsprosjekt 001 : i dag kl 19:37 Årsak: jeg er så kul under omtrent ALLE postene dine? Til og med en post som ble skrevet før klokken 19:37 :S
forskningsprosjekt 001 18. Jun 2009 Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har jeg blitt dreti ut Morsomt Full på en torsdag? Og er ikke du 14 eller noe
Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har jeg blitt dreti ut Morsomt Full på en torsdag? Og er ikke du 14 eller noe
Hunter 18. Jun 2009 Va ik deg jeg mente men ja er nok litt full ja... mente jovihj eller kordan det skrives...
Hunter 18. Jun 2009 Neh huff, er så lei han assa... først backstabbing meg, og så drite seg ut på forumet
amandrillo 17. Jun 2009 Jeg vet ikke hvor gammel du er,men som sakt så vil jeg ha meg frabedt slike slengbemerkninger fra noen som ikke vet en dritt om meg.
Jeg vet ikke hvor gammel du er,men som sakt så vil jeg ha meg frabedt slike slengbemerkninger fra noen som ikke vet en dritt om meg.
Rolfusbragikus 17. Mai 2009 Lært det gjennom flere timer med anime, jeg kan ikke mange ord, bare de som kommer litt alene i en setning og som komer ofte nok
Lært det gjennom flere timer med anime, jeg kan ikke mange ord, bare de som kommer litt alene i en setning og som komer ofte nok
forskningsprosjekt 001 15. Mai 2009 Jeg vet ikke helt om jeg kan tilgi deg med det første, men med tid kommer tilgivelse. Hvor har du lært kinesisk eller japansk eller hve det er?
Jeg vet ikke helt om jeg kan tilgi deg med det første, men med tid kommer tilgivelse. Hvor har du lært kinesisk eller japansk eller hve det er?
Rolfusbragikus 15. Mai 2009 RiktigxD Du er ikke den eneste som har komentert det der:/ Hvis du syntes den ble litt dramatisk skal jeg si gomenasai til deg Gomenasai
RiktigxD Du er ikke den eneste som har komentert det der:/ Hvis du syntes den ble litt dramatisk skal jeg si gomenasai til deg Gomenasai