Nylig innhold av misskathy

  1. misskathy

    The Top10 "UnderDogs!"

    Vel, artig å fortsatt bli sett på som en av underdogsa selvom æ må understreke at (o.O) ikke bare er den nedtrykte MB stammen som du fint kaller det. De merget faktisk med DAoD ;) En fin fin handling fra begge sider.. OG tusen takk Jaz for at du lagde en slik fin liste, jeg forventer at vi...
  2. misskathy

    Da er det på tide å ta hatten sin å gå.

    Vært artig og spennende å spille med deg JP!! :) Takk for en herlig opplevelse! og ja speed sammen forover! :)
  3. misskathy

    Soke stammer

    Vel, stengt..
  4. misskathy

    Flytte hurtigbar linker

    denne likte jeg.. er et ork og trykke på pilene, også bommer man osv..
  5. misskathy

    Hvordan uttaller man ordet Steak ? (engelsk)

    oi, nå følte jeg at jeg gikk på en bommert.. :S "stejk" gav veldig mening når æ leste det.. men trykke visst "steek".. *pugge engelsk uttale*
  6. misskathy

    Bai bai...

    Iz søøøta! :D Uffattelig glad for at vi har skype! :D Jeg har jo på en måte slutta v1 waaay tilbake i tid.. Men savner tiden hvor vi hadde det fryktelig gøy sammen på v1.. :D Også er jeg utrolig glad for at æ har møtt deg IRL også..! God jenta! Kos dæ med den gode avgjørelsen :rolleyes:
  7. misskathy

    Takk for Mæ

    Åja, vel Fizzyboooy.. Japp æ holdt lenge på den herre 17 års bommen din.. liten drittunge :eek: jaja, jeg kan kanskje være det til tider :rolleyes: Men ja forresten det var faktisk 3 mnd du satt kontovakt og ikke 2 ;) Fra juli til Oktober :cool: Takk for æ har fått møtt dæ!! <3
  8. misskathy

    Testes Sortere Inkommende

    Vi har prøvd å bytte ut noen av tingene, men aner ikke om jeg bytta på alt som skulle byttes.
  9. misskathy

    Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

    1-BBN - tja 2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^ 3-K44 - samme som bos(set) 4--=SR=- - ? 5-BoD - samme ulla som over igjen. 6-XACRIA - ? 7-Ghetto - ? 8-HZ - flinke kærer ;) 9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang ;) 10-LnD - ? 11-DISA E - spar mæ.. 12-Yakuza -...
  10. misskathy

    Hårsårt

    Det beste man kan gjøre for å unngå advarsler og infractions er faktisk å lese forum reglene.. Da hadde kanskje ikke mange blitt så overrasket om de fikk en advarsel for å bare poste ordet "lol" ;)
  11. misskathy

    Testes Sortere Inkommende

    Så får jeg si: Spiller ingen rolle hvem av modsa på denne delen av forumet som poster om det blir godkjent eller ikke..
  12. misskathy

    Testes Sortere Inkommende

    Hvis du leser hadde du sluppet og kverrulere. ppvest er bossen, brann og hansi er medansvarlige her inne.
  13. misskathy

    Testes Sortere Inkommende

    Lone: Ingen fornærmelse nei ;) M2M: Altså han er trossalt medansvarlig på denne delen av forumet.
  14. misskathy

    Testes Sortere Inkommende

    Stopp litt nå.. Vi har egne mods på denne delen av forumet. Og ppvest er den som sjekker ut disse scriptene og ser hva slags belastning et script har på visse ting. Som glitter sier, hun bruker ikke script derfor er dette noe hun lar de som har script delen som ansvar få diskutere og...
  15. misskathy

    Hårsårt

    Jeg får svare her da siden du fikk den advarselen av meg ;) Greit å skrive litt mer utfyllende svar når man poster her på forumet. Men som mange sier oppi her, vi har våre glemsel- og tabbekvoter vi også.. Likeså har dere. Dvs. en advarsel gir deg bare en pekepinn. En advarsel setter deg...
Topp