Nylig innhold av Mr. Muto

  1. En ny kar i huset.

    rtig d da :O Liker spam, noen bli me?
  2. Splitter nye SPAMMEtråden!

    SA jo æi kjeda mæi:O Har ikke så mye bedre og gjøre :)
  3. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Bare drittn Du sku ha hadd smekk på pongen me en frossen auår (uer) Du skulle hatt juling med øks Faan i hælvette! Faen fitte Faen skjæra! Forpulte møkk! Førbainnæ fettsjit! Hælvettes dritt Hælvettes skallfettapæ! Satans Fettlørvæ! Se til hælvete og fløtte deg ditt jævla...
  4. BNP vs RA

    Sondre, Jeg undervurderer ikke dere i BNP, har selv vært en del av den stammen;) Og jeg vet hva RA er gode for, om de vil så går det. Det at BNP er 300 mill større er ett faktum, men for og bli d måtte dere jo også merge med EASY da;) Hadde dere ikke merga med EASY, hvordan hadde...
  5. Statestikk over krigen

    Hell Yeah :) Skal kicke assen til RNG no (y)
  6. BNP vs RA

    Eneste grunnen til at dere eier oss i stats er at jeg er i stammen ;) hadde ikke spaz vært i RA så hadde dere ikke ledet med 50 byer ;) Jeg har mistet mye byer, men er stopp på det no skal du se :)
  7. 20/20 klubben

    Kevlar er i 20-20 klubben xD
  8. WIC/RNG/BOL/VIKING/H.F.O tråden

    Heh. D at jeg ble kicka fra BOL gjør meg ikke noe ;) Hadde forlatt BOL uansett når denne diskusjonen mellom dere og "alliansen" deres brøt ut :)
  9. WIC/RNG/BOL/VIKING/H.F.O tråden

    WIC FTW (h)
  10. Dine verste fiender!

    1. Mamma 2. broren min 3. Bolle 4. Ingen på TW :) 5. potetgull.
  11. UnReal - GNI

    Flott intervju (y) UnReal er en flott leder og god kompis han ass, glad jeg er på din side :)
  12. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    no synes jeg dere kan slutte, gjort er gjort. Det at Op92 gikk fra BOL til RNG er skjedd, og er enig i det narne og RNG sier, BOL kan sikkert få de byene som klart ligger i BOL territorie. resten av Op92 synes jeg de kan la være, så RNG kan finne ny eier til Op92 eller noe. hørte også at Op...
  13. Ryktebørs

    Æi viste om alle i ledelsen ;) vet ikke om d e flere der no da:P (bryr meg egentlig ikke) Men uansett, orke ikkje diskutere mere no:O det med at jeg ble kicka fra deeef og hvorfor er vi ferdig med, gjort er gjort.
  14. Ryktebørs

    jah, d kan æi vettu :) Samme me deg :O
  15. Ryktebørs

    Ryktes at RNG har en liten ledelse :)
Topp