Ryktebørs

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Er jo lov til å tro på julenissen Narne, men jeg personlig ville ha satset pengene mine på Euro.
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg og satser på Euro.


Og bunny, ikke allt du skriver der er rett ;)

Du støttet eller nuket ikke for stammen
Dette er ikke helt rett, jeg synes og huske jeg sendte flere nukes på MD;) og litt på theo. Det med Theo var vel rett før jeg fikk over 1k inc, da ikke KV greide og redde byene.

jeg hadde også flere deffbyer hos blandt annet BOS, Super Lol og sikkert flere jeg ikke husker.
Jeg deltok faktisk på flere av stammekampanjene deres også jeg, fikk bare ikke adlet så mye.

Så ikke kom her og si at jeg ikke gjorde en dritt for stammen.

Og en ting til: Det kom opp tidligere her at jeg hadde laget kvalme overfor medlemmer i stammen og vil gjerne vite hvem det var!

Mvh
- Mr. Muto
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg og satser på Euro.


Og bunny, ikke allt du skriver der er rett ;)


Dette er ikke helt rett, jeg synes og huske jeg sendte flere nukes på MD;) og litt på theo. Det med Theo var vel rett før jeg fikk over 1k inc, da ikke KV greide og redde byene.

jeg hadde også flere deffbyer hos blandt annet BOS, Super Lol og sikkert flere jeg ikke husker.
Jeg deltok faktisk på flere av stammekampanjene deres også jeg, fikk bare ikke adlet så mye.

Så ikke kom her og si at jeg ikke gjorde en dritt for stammen.

Og en ting til: Det kom opp tidligere her at jeg hadde laget kvalme overfor medlemmer i stammen og vil gjerne vite hvem det var!

Mvh
- Mr. Muto

Jeg har fullt referat liggende på lederforumets arkiver..og jeg kan bare si at bunny holder seg til sannheten. I tillegg kan nevnes at du plapret rundt omkring at du ønsket deg både til BOL og WIC. Du var ikke til å stole på. Støtte sto hos fienden - noe jeg selv så ved KV. Du gjorde ingenting på kontoen, og gav f... rett og slett. Mange logger på skype, hvor vi diskuterte din inaktivitet. Ikke lag engleglorie på deg sjøl, den kler deg ikke.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg og satser på Euro.


Og bunny, ikke allt du skriver der er rett ;)


Dette er ikke helt rett, jeg synes og huske jeg sendte flere nukes på MD;) og litt på theo. Det med Theo var vel rett før jeg fikk over 1k inc, da ikke KV greide og redde byene.

jeg hadde også flere deffbyer hos blandt annet BOS, Super Lol og sikkert flere jeg ikke husker.
Jeg deltok faktisk på flere av stammekampanjene deres også jeg, fikk bare ikke adlet så mye.

Så ikke kom her og si at jeg ikke gjorde en dritt for stammen.

Og en ting til: Det kom opp tidligere her at jeg hadde laget kvalme overfor medlemmer i stammen og vil gjerne vite hvem det var!

Mvh
- Mr. Muto

Kan ikke si jeg ble glad når jeg fikk høre at min venn ville til WIC/IB... :(
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Når i svarteste natta har jeg sakt jeg ville til IB/WIC???

Det at jeg ville til bol er ikke galt da jeg alikavel er på samme siden dere;)

Det jeg sa om WIC er at da Capitan22 sa at jeg heller kunne gå til IB sa jeg d kunne skje, ser ut til at d skjedde også :O
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Når i svarteste natta har jeg sakt jeg ville til IB/WIC???

Det at jeg ville til bol er ikke galt da jeg alikavel er på samme siden dere;)

Det jeg sa om WIC er at da Capitan22 sa at jeg heller kunne gå til IB sa jeg d kunne skje, ser ut til at d skjedde også :O

Muto, du er min venn fortsatt.. Men skjønner ikke hvorfor du dro til WIC.. Jeg visste du skulle dra dit enten med deeef eller uten.. BOL ville du ikke likt.. Du vil vel ikke bli styrt av diktatorer ? C22 er mye mer åpne for forslag enn BOL lederne
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
D der tror jeg ikke noe på Narne, d at jeg er i WIC er ikke sikkert vettu;)

Men det at RNG ledelsen er mere åpen for forslag en BOL ledelsen er ikke sant. jeg har vært i BOL, ble kicka derfra etter samtaler med WIC, og endte etter hvert opp i WIC ser d ut til.

Men BOL ledelsen er ikke like diktator som det RNG ledelsen er, jeg tror alle som gikk til BOL untatt thomas likte BOL mye bedre.


Det gjorde i hvertfall jeg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fullt referat liggende på lederforumets arkiver..og jeg kan bare si at bunny holder seg til sannheten. I tillegg kan nevnes at du plapret rundt omkring at du ønsket deg både til BOL og WIC. Du var ikke til å stole på. Støtte sto hos fienden - noe jeg selv så ved KV. Du gjorde ingenting på kontoen, og gav f... rett og slett. Mange logger på skype, hvor vi diskuterte din inaktivitet. Ikke lag engleglorie på deg sjøl, den kler deg ikke.

Nå er det ikke uvanlig for RNG medlemmer å ha støtte hos oss. Det skjer ofte at dere sender støtte 200 timer unna og innen det har kommet fram, er byen adlet... Folk glemmer å trekke den tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har 150 støtte inc fra RNG.
Og at jeg bekjempet 2,8 mill enheter som angriper i går :D

Går også rykter om at det ikke er så stor interesse om å rette opp i feilene som BOL har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Muto, du er min venn fortsatt.. Men skjønner ikke hvorfor du dro til WIC.. Jeg visste du skulle dra dit enten med deeef eller uten.. BOL ville du ikke likt.. Du vil vel ikke bli styrt av diktatorer ? C22 er mye mer åpne for forslag enn BOL lederne

HAHAHAAAA Nå datt jeg nesten av stolen her... RNG ledes av C22, og BOL har et styre.... hvem var det som var diktator her sa du... :D

Vedrørende denne saken med OP92, så er jo denne også hysterisk morsom.
OP92 hadde en avtale med ledelsen i RNG (C22), om at når han skulle slutte, så skulle denne kontoen tilbake til RNG.
Problemet derimot er at hverken C22 eller Op92 har nevnt denne avtalen for noen av lederne i BOL, så når Op92 bare forlater BOL uten å si noe er det vel ikke så merkelig at han blir sett på som en flyktning.
For alt det vi andre vet, så kan dene avtalen som C22 referer til være noe hun plutselig fant på, fordi hun ville ha denne kontoen for seg selv.
Måten hun prøver å løse dette på er ved rein musteins diplomati på offentlig forum, og det virker som hun innbiller seg at hun har WIC i ryggen, uten at hun helt evner å se hva slags proppaganda WIC fører i denne saken... :p

Anbefaler C22 å tenke seg om noen runder, og ta kontakt med ledelsen i BOL for å prøve å finne en mere inteligent og fornuftilg løsning på dette problemet. ;)
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
HAHAHAAAA Nå datt jeg nesten av stolen her... RNG ledes av C22, og BOL har et styre.... hvem var det som var diktator her sa du... :D

Vedrørende denne saken med OP92, så er jo denne også hysterisk morsom.
OP92 hadde en avtale med ledelsen i RNG (C22), om at når han skulle slutte, så skulle denne kontoen tilbake til RNG.
Problemet derimot er at hverken C22 eller Op92 har nevnt denne avtalen for noen av lederne i BOL, så når Op92 bare forlater BOL uten å si noe er det vel ikke så merkelig at han blir sett på som en flyktning.
For alt det vi andre vet, så kan dene avtalen som C22 referer til være noe hun plutselig fant på, fordi hun ville ha denne kontoen for seg selv.
Måten hun prøver å løse dette på er ved rein musteins diplomati på offentlig forum, og det virker som hun innbiller seg at hun har WIC i ryggen, uten at hun helt evner å se hva slags proppaganda WIC fører i denne saken... :p

Anbefaler C22 å tenke seg om noen runder, og ta kontakt med ledelsen i BOL for å prøve å finne en mere inteligent og fornuftilg løsning på dette problemet. ;)

Han mente selv at den skulle til RNG.. Ikke noen avtale:)
 

DeletedUser

Guest
Han mente selv at den skulle til RNG.. Ikke noen avtale:)

Så hvis en hvilken som helst spiller i RNG finner ut at han skal slutte, så kan han bare gi bort kontoen sin til BOL eller WIC om han vil, uten at Derre reagerer på dette?????

BULLSHIT!!!!
 

DeletedUser

Guest
Så hvis en hvilken som helst spiller i RNG finner ut at han skal slutte, så kan han bare gi bort kontoen sin til BOL eller WIC om han vil, uten at Derre reagerer på dette?????

BULLSHIT!!!!

Velkommen tilbake til forumet, Pio. Du har vært... savnet.

Morsomt innlegg du har. Det spørsmålet du egentlig prøver å stille er dersom en konto som har tilbrakt mesteparten av tiden sin i BOL var noen måneder i RNG, om RNG da ville protestert dersom eieren av kontoen ønsket at kontoen skulle tilbake til BOL etter de månedene? Ja, det kan hende de ville protestert. Men med tanke på at de ikke sørget for at alliansen gikk ad undas når Op92 gikk til BOL i utgangspunktet så vil jeg tro svaret der er et rungende nei.

Når det gjelder om den gikk til WIC så blir det en helt annen problemstilling - hvorfor skulle de ikke angripe en konto som går til en fiende?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
HAHAHAAAA Nå datt jeg nesten av stolen her... RNG ledes av C22, og BOL har et styre.... hvem var det som var diktator her sa du... :D

Vedrørende denne saken med OP92, så er jo denne også hysterisk morsom.
OP92 hadde en avtale med ledelsen i RNG (C22), om at når han skulle slutte, så skulle denne kontoen tilbake til RNG.
Problemet derimot er at hverken C22 eller Op92 har nevnt denne avtalen for noen av lederne i BOL, så når Op92 bare forlater BOL uten å si noe er det vel ikke så merkelig at han blir sett på som en flyktning.
For alt det vi andre vet, så kan dene avtalen som C22 referer til være noe hun plutselig fant på, fordi hun ville ha denne kontoen for seg selv.
Måten hun prøver å løse dette på er ved rein musteins diplomati på offentlig forum, og det virker som hun innbiller seg at hun har WIC i ryggen, uten at hun helt evner å se hva slags proppaganda WIC fører i denne saken... :p

Anbefaler C22 å tenke seg om noen runder, og ta kontakt med ledelsen i BOL for å prøve å finne en mere inteligent og fornuftilg løsning på dette problemet. ;)

Syns at det er mer BOL & H.F.O diskusjoner på forumet enn hva det er RNG / WIC..

Alikevel så ønsker jeg og poengtere at det er litt "sjokk" at folk faktisk støtter nedadling av en alliert i stedenfor og benytte adelsmenna/nukes på fienden.. Det er uforsvarlig, rett og slett. BOL har vist seg fra sin maktsyke side, noe dere ikke har sjangs til og legge skjul på.. Når man benytter nuksa sine på en alliert (iap i dette tilfellet) i stedenfor fienden, så er det jo noe som ikke står i samsvar imellom øran. Du og de unge, uerfarne lederene i BOL bør takke C22 for at hun viser såpass mye respekt og toleranse for alt det tullballet som nå har blitt satt på bord av bollene i sør. Way to go!

Beklager, men jeg klarer dessverre ikke se logikken fra BOL sin side.. Det er eneste HFO /m BGM som har kommet med et skikkelig pnp innlegg så langt i denne diskusjonen. Creds for ærligheten der :).
 

DeletedUser

Guest
Du driter deg ut her pio, komme å ler av saken når du ikke en gang har lest skikkelig på forumet.. :(
1* op92 ble ikke invitert av capitan22 og hun viste ikke selv om det før hu logget på noen timer senere..
2* Det var ALDRI noen avtale om at han skulle tilbake om han ville slutte? Dette var noe han selv valgte uavhengi av alle andre.. På grunn av at op92 har hvert en RNG konto siden oppstart.
3* Tydelig at du har et mere negatift syn på cap eller RNG slik du tolker alt i hytt og givær, uten å ha en eneste celle i kroppen som prøver å se saken fra to sider:confused:

Len deg tilbake og observer ;P
 
Topp