Sarsi9

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • WTF? Jeg skjønner ikke helt greia di.. Er det sånn at du kunne SÅÅ ønske vi var en del av MB hele tiden fordi du har hatt lyst til å rakke ned på oss??

    Du høres ut som en 3 åring som ikke får vilja si, for siden du ikke får den så SKAL du gjøre akkurat det du vil.. Jahaja..

    Vi har vært vår egen stamme uavhengig av MB frem til i dag.. SÅ Kall meg MB for jeg er stolt av dem.. Whatever!
    Jeg vet det. Kommer alikevel til å omtale dere som MB, fordi jeg kan og fordi jeg har lyst.

    Du må ta meg for en helsikkes idiot hvis du tror jeg ikke skjønner at det var en merge mellom to inaktive stammer, som nå skal spleise inaktiviteten sin og bli en større inaktiv stamme.

    Men, men. Dere kan sikker gjøre det greit hvis dere får has på den hersens inaktiviteten.

    For å holde meg vekk fra off topic.. Jeg er en DAoD spiller som dannet en ny stamme sammen med MB ledelsen, som igjen ble say WHAT?

    De som er i say WHAT? nå? Vel det er de aktive, de inaktive har sluttet kjære deg.. Så slapp off of ikke døm før vi har prøvd ut detta opplegget..
    sarsi9 har jeg planner med.

    Skrevet av dlke.

    Han sier at du er en jente, er du?
    Når kommer nye episoder om
    "the Sarsi and Multe Show"?

    Har dere gått konkurs...?
    Hyggelig å se ett av de gamle fjesene :)
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp