Nylig innhold av Skolehaven

  1. Besvart V12

    Jeg ville jo mene at man skulle kalde det stammen i stedet for Person men takk for svar (hug)
  2. Besvart V12

    Undrer mig over denne på http://no12.tribalwars.no.com/stat.php?mode=settings vil man virkelig kun kunne vinde tribalwars ved dette: Krav for seier: Person med høyest poengsum ved slutten av runden eller er det en fejl? :hmm:
  3. Ryktebørs

    poenghorer??? tjae kanskje det når man går etter stall og verksted... giver mye poeng men ikke mye miner :p
  4. Ryktebørs

    Hvordan skal jeg så komme i front hvis jeg rapporterer jeg har farmet 10k nå?
  5. Ryktebørs

    Ryktes at de mange tilmeldinger er danskere der står i kø for at owne jeres server :awesome: (angel)
  6. Ryktebørs

    Danskere der ikke joiner dansker klanen (puke) Jeg og min dansker stamme kommer til at Owne jer :razz:
  7. Ryktebørs

    Jeg mindes ikke at jeg blev kastet ud af V4 :hmm: Men kanskje jeg husker forkert (wasntme) Jeg blev jo ikke headhuntet til at passe en konto i 2-3 måneder eller noe etterhvert (kyss)
  8. Ryktebørs

    Rygtet siger at mange danskere vil invadere denne server :hmm: Om det er de afslappende indstillinger eller de mange premium indstillinger på V10.dk. Måske endda at runden er så bra at den slutter ret før sommerferien (nod)
  9. Tilbakemeldingstråd Spørsmål/kommentarer - Verden 10

    jaloux? - men har vel ret inte med V10 at gøre? Men det lyder bra at man giver ms fri og ser hvad som skjer. Jeg forventer raskt at se mye tog på under 50 ms... det er jo ikke så svært med t-metoden og et net der passer til dens brug ;)
  10. Tilbakemeldingstråd Spørsmål/kommentarer - Verden 10

    Seriøst :o En av mine kompis har sendt T-train på blot 4ms. snipe that :D
  11. Besvart Angrep fra barbar by

    Ikke sidst jeg tjekkede. Tjae jeg vil gette på at sniping ikke er et opdragg, men du kan måske få en kompiss til at øve det med dig :p
  12. Tilbakemeldingstråd Spørsmål/kommentarer - Verden 10

    Jeg getter på at 150ms reglen stadig står eller?
  13. Når starter v10??

    Jeg vil blive glad i support om den kommer i :jkul: gave
  14. Besvart Når ble TW opprettet?

    Jeg ved ikke om det er der Inno er grunnlagt, men: Her står der at den tyske verden 1 blev lukket i 2007 efter over 4 års spil... Dvs jeg gætter på at både tribalwars og Inno blev grunnlagt i 2003... Det er det nærmeste jeg kommer uden at spørge det tyske community
  15. Boikott av NM

    Hvor er det patetisk... Manden har jo ingen rygrad... først har han dømt ham inde, så nej nej så er han ude og så fordi man brokker sig nok så skal turneringen for alt i verden køre videre... Det her er sku sørgeligt at han bliver trukket rundt på denne måde, når man kunne have været langt ud...
Topp