Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det ryktes at den såkalte RNG ledes av småunger, ta en tid og få bekreftet det

Bekreftet.

Ryktes om at WySoSe ikke poenghorer pga. de er erfarne og vet at det er stor fortjeneste ved å satse ressfelt? :D

Midlertidig fame er jo verdt alle penga ;)
 

DeletedUser

Guest
Bekreftet.

Ryktes om at WySoSe ikke poenghorer pga. de er erfarne og vet at det er stor fortjeneste ved å satse ressfelt? :D

Midlertidig fame er jo verdt alle penga ;)

tsja, satser dem ress felt, vil dem nok bli tatt ut raskt når NB'en går over :p

for da kan noen allerede ha over 200 øks + 50 LC = nok til å ta ut troppene til alle som bare satser ress felt.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det ryktes at jeg ønsker alle lykke til på HP3. Har selv startet opp for og ha det litt gøy :).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
tsja, satser dem ress felt, vil dem nok bli tatt ut raskt når NB'en går over :p

for da kan noen allerede ha over 200 øks + 50 LC = nok til å ta ut troppene til alle som bare satser ress felt.

Feil. Du må jo få inn ressurser til å bygge de troppene.
 

DeletedUser

Guest
Feil. Du må jo få inn ressurser til å bygge de troppene.

spiller man smart, klarer man dette helt fint på 2 dager min kjære venn (nerd)

alltså, ikke så mye LC, men man skal fint kunne klare.. 160 øks + 20 lc på 2 dager.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Kan man farme ress fra spillere?
De som ikke er sikre ikke svar!

Så ikke noen tydelige å klare svar på dette, så jeg legger til en liten oppklarning om det var noen tvile;
Det er mulig å angripe og adle både spillere og barbarlandsbyer, men når man sender et angrep tar ikke troppene med seg ressurser hjem fra plyndrertokten. Se for deg en rapport der man ikke får den delen med ressurser plyndret fra angrepet landsby.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så ikke noen tydelige å klare svar på dette, så jeg legger til en liten oppklarning om det var noen tvile;
Det er mulig å angripe og adle både spillere og barbarlandsbyer, men når man sender et angrep tar ikke troppene med seg ressurser hjem fra plyndrertokten. Se for deg en rapport der man ikke får den delen med ressurser plyndret fra angrepet landsby.

Bekreftes:)

mvh
Scar
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at rank 1 har henta poenga sine ved hjelp av ressursfelt og poenghorer så svetta fyker (hug)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
poenghorer??? tjae kanskje det når man går etter stall og verksted... giver mye poeng men ikke mye miner :p
 

DeletedUser

Guest
Avkreftes.

Ryktes at dette var ganske chill iom at man får nok ress til å oppgradere bygninger uten farming når man har så høye ressfelt som meg :)
 

DeletedUser

Guest
Må vell Bekrefte att det er chill uten farming, Men Avkreftes det med gruvene dine :)
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
6155119983_602d64a512.jpg
 
Topp