Boikott av NM

Status
Stengt for ytterligere svar.

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Når sant skal sies så har nå Gaffel tatt hånd om dette og vi har fått det som vi vil. Tranxz er godkjent for videre spilling i NM, så vi fortsetter å spille. Om vi derimot stiller med fult lag i kveld er usikkert, da vi i utgangspunktet hadde planlagt å boikotte.

Hvor er det patetisk... Manden har jo ingen rygrad... først har han dømt ham inde, så nej nej så er han ude og så fordi man brokker sig nok så skal turneringen for alt i verden køre videre... Det her er sku sørgeligt at han bliver trukket rundt på denne måde, når man kunne have været langt ud over dette problem hvis man bare havde gjort forarbejdet ordentligt
 

DeletedUser

Guest
Håper du klarer å raske sammen resten av laget igjen da, så skaden fra i natt ikke blir for stor..
 

DeletedUser

Guest
For meg virker det som om det eneste logiske å gjøre når man er i motvind er å satse hardt og håpe det monner :) Altså, dersom dere blir urettferdig behandlet så ville det jo vært veldig gøy å spille videre og vise at dere vinner uansett om dere er 2 mann i minus og svenskene jukser (eller hva dere nå sier). Og om dere en gang taper så vet dere i hvert fall at dere ikke hadde fullt potensiale uansett, siden dere ikke hadde alle med på banen? Trenger ikke å vase ned forumet med det...

Nåvel, det er min mening :p
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
winterweird du glemmer et viktig poeng her, og det er at Tranxz som var godkjent for og spille, og som har satt av tid til dette osv, ikke ville fått spille mer av NM om dem bare hadde fortsatt.
Det er gjerna stort for laget osv og fortsette, men utrolig surt for spillerne det går ut over.

Neste gang kunne det gjerne vert deg eller meg det gikk utover og det hadde ikke vert like kjekt da?
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du tar poenget mitt ;) Snakker ikke om gøy i den forstand at det blir moro å spille. Men at det hadde vært moro å vinne PÅ TROSS AV at man ikke kunne spille for fullt. Da hadde man iallefall fått vist poenget sitt. Jeg er enig i at det var urettferdig mot TrAnxZ, men å gå til drastiske tiltak som dette virker litt drøyt for meg. Klag - for all del - men trussel om boikotting av NM virker helt tulling på meg :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
TrAnxZ har fått lov til å fortsette videre på det norske laget da Gaffel i utgangspunktet hadde sagt at det var ok for han å spille. Dette var egentlig feil av Gaffel å si da reglene sier at ingen med utenlandsk ip adresse, skulle få lov til å være med - derfor ble han også diskvalifisert.

En diskvalifikasjon som selvfølgelig lagde mye bråk. TrAnxZ ble derfor tatt inn igjen, men da kun pga at Gaffel gjorde en feil i starten.


Jeg stenger denne tråden da jeg ikke ønsker diskusjon rundt dette tema. Det ble gjort en feil, og det er vi klar over. Forumet er uansett ikke rette plassen å ta akkurat dette på. Håper på forståelse fra dere på dette - vi ønsker ikke unødvendig kaos og sur stemning.


Vi kan heller ønske Norge lykke til mot Sverige i dag.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp