Nylig innhold av Zagzagel

  1. Zagzagel

    Hyperalliansen informerer.

    Stemmer vell det :rolleyes: Men hadde jeg klart å skrever "hypermakt" istede for "supermakt" skulle jeg ha vært først... :p Men jeg klarte selvsagt å skrive feil så jeg må gi fra meg førsteplassen til Banewolf :(
  2. Zagzagel

    10 000 som driter i det...

    For vær gang en av dere åpner kjæfte mister dere bare respekten til en ny spiller :p Og man trenger respekt for å vokse, for om man ikke har respekten til noen andre enn seg selv vil man få allle i mot seg. Så til slutt vil dere fall, det er bare logisk takegang. :) Det er bevist gang på...
  3. Zagzagel

    BoS, E-BoS, =O.R= og [R] utvider alliansen

    Selvsagt ikke... men liker bedre gåter jeg, mere utfordring i dem ;)
  4. Zagzagel

    Hyperaktiv vs. Hypermakten

    Nei jeg vet ikke hva som er sant og ikke av det som kommer ut av kjæften på de der :confused: Men har min egen lille teori, de begynte vell å frykte at om de fortsatte den hypermakten så ville de få hele verden mot seg. Så de "oppløste" den vell av frykt... :rolleyes: Men tror neppe den...
  5. Zagzagel

    Funny Mails!

    Er ikke akurat så mye annet som skjer her da, så noe må man vell ha å fylle ventetiden med :p
  6. Zagzagel

    BoS, E-BoS, =O.R= og [R] utvider alliansen

    LMAO :D Her har dere i alle fall en som iikke vil frykte en så stor vits som dere er, for dere er ikke noe annet enn en vits i mine øyne. Ler meg neste skakk ihjel av noen av deres påfunn :D Flere stammer har sikkert laget seg en eller to allianser, men går ikke rundt å skryter av at de har...
  7. Zagzagel

    Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

    Dette var en stor fornærmelse for jenter på 8 år. Vedder på at de flest 8'åriningene har mere mot i bryste en disse pinglene da :rolleyes:
  8. Zagzagel

    BoS, E-BoS, =O.R= og [R] utvider alliansen

    hehe... Vet ikke hvor mange ganger du har sagt dette nå, men det går virkelig ikke inn hos folk :D
  9. Zagzagel

    Angreps antall

    Jeg sletter for pokker ikke min, jeg har ikke mere enn en (med dette nicket) :rolleyes: Og det er liksom ikke noe vits heller, de legger ikke merke til sånne barnsligheter vættu. Og de bryr seg rett og slett ikke om det, for vær dag som går (kansje ikke akurat vær dag) så prøver nye folk...
  10. Zagzagel

    Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

    Helt enig der :D
  11. Zagzagel

    Ride with pride

    hehe... dette var en ny vri på rekruteringen ja :D
  12. Zagzagel

    Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

    Dette må seriøst være en kødd... Først sitter dere å skryter dere selv opp i skyene og så kommer dere med noe sånnt??:rolleyes: Dette må være under all verdighet altså, klarer dere ikke bedre eller?? :confused: Ingen respekt av å syke så lavt som dere gjør nå asså...
  13. Zagzagel

    V3 siggy and CoA-making

    Jo, jeg har funnet mange hårballer der:rolleyes: Ganske irriterenes noen ganger, for malingen klistre seg så godt fast på dem :p
  14. Zagzagel

    Ny hypermakt

    Som jeg har sagt tideligere så vil selvsagt de fleste søke seg inn i en stor stamme pga deres størrelse og ikke godhet. Og de fleste som gjør det er som regel n00b's for at de ikke har peiling på hva kvalitet er, de vil bare være en del av de største :) Og det kan på ingen måte bevises at den...
  15. Zagzagel

    Ny hypermakt

    I teorien er jeg også enig der, men folk flest (n00b's) har det med å søke seg inn i de største stammene siden det kan virke som de er best. Men så tidelig i spillet er det ingen garanti for at de største er best, bare for mange folk samlet på ett sted og sansyneligvis helt ute av kontroll...
Topp