Nylig innhold av zcztig

  1. zcztig

    Faktabørsen

    Fakta er at TW er nede nå.... :(
  2. zcztig

    Faktabørsen

    Fakta: ZombieFred har laga seg stamme...
  3. zcztig

    Tilbakemelding ønskes: Nye oppdrag

    Hvis man skal få valg, så mener jeg det beste er: - Velger man alternativet "Bygge by" bli man belønnet med tropper man kan farme med for å bygge byen videre og starte rekruttering - velger man alternativet "rekruttere tropper" blir man belønnet med ress/startkapital man kan kickstarte...
  4. zcztig

    Spørsmålsrunde

    thuestad, hvis han får litt støtte :-) IB fra V1 het da vitterlig Iron Brigade - ikke Iron Bridge... Er dette storjuks?
  5. zcztig

    Nå får det være nok?

    Supersim be like: "Oh my god, so much complaining. I need to complain about it!"
  6. zcztig

    Faktabørsen

    nei...
  7. zcztig

    Spørsmålsrunde

    Bli med i Vaffelpung så får du spille med Balle Klorin igjen :mehe: Hvorfor blir folk så grinete når man bruker PP??
  8. zcztig

    Jeg tenker veldig...

    Føler denne mangler https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
  9. zcztig

    Faktabørsen

    Fakta er at det er altfor lite propaganda her inne...
  10. zcztig

    Ny topp 5 stammevri

    Liker IKKE at du hinter til at SFF adler mye gråbyer. Det føler jeg blir litt feil assa!!!
  11. zcztig

    PP-pakten

    Bra tiltak, count me in!
  12. zcztig

    Spørsmålsrunde

    Før gunnar/are blir rimmet! Hva slags type rimming er det gunnar går frykter mest?
  13. zcztig

    Rate spilleren over

    Jokern the star Poeng: 1.697 6/10 - Grei sum, men kunne vært bedre siden du ikke har OD til å forsvare treg vekst. Beseirede motstandere A: 653 - 2/10 - Dårlig! Stamme: CM - 9/10 - bra stamme, men kan ikke gi full pott når det ikke er førsteplass ;) Rykte - 5/10 - nja, har sett navnet...
  14. zcztig

    What?! U say so? WOW!!

    Mener dere cocky eller cooky?
  15. zcztig

    Faktabørsen

    Fakta er at dette forumet er ganske dødt!
Topp