Faktabørsen

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
fakta at jff,jff-a,jff-r og hva søren dem heter kjører standard stil og går nesten all def
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Grunnen til at JFF så ofte feiler er vell mer pga andres spillere sin feighet vill jeg tørre å påstå..

Alle vet JFF er bygd opp på uerfarne og nye spillere, de mer erfarne er klar over dette og adler disse bort da de er for feige til å gå etter ordentlig utfordring.

Ingenting galt med det, det er nå sånn tw er bygd opp, men jeg på min side setter stor pris på det arbeidet JFF gjør på vær eneste verden og prøver å gi disse uerfarne en ordentlig sjangse ! :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Enig der...

Og hvorfor er alle så "sure" på JFF? Vil ikke dere ha noe adle da? :p
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Grunnen til at JFF så ofte feiler er vell mer pga andres spillere sin feighet vill jeg tørre å påstå..

Alle vet JFF er bygd opp på uerfarne og nye spillere, de mer erfarne er klar over dette og adler disse bort da de er for feige til å gå etter ordentlig utfordring.

Ingenting galt med det, det er nå sånn tw er bygd opp, men jeg på min side setter stor pris på det arbeidet JFF gjør på vær eneste verden og prøver å gi disse uerfarne en ordentlig sjangse ! :)

For all del, flott dem gir uerfarne spillere en sjangse, det er vi alle for regner jeg med, men gjerne ikke så mangen på engang? Kanskje det blir litt for mye og holde orden på, istedenfor og faktisk lære opp noen skikkelig, hadde blitt en del tilsammen det etter alle serverne dem har vert på :)

For min del når jeg har adlet jff spillere så er det mer fordi dem mass.rek så det kreler av dem overalt og da blir det automatisk flere adlinger av dem i og med at dem er flere medlemmer i nærheten.

Og man kan da ikke få freepass fra adlinger fordi man har nybegynnere i stammen, det hadde vert litt feil :p
Men det var nå en bra post av deg, jeg bare konstaterte at dem er seg selv lik jeg :)

Enig der...

Og hvorfor er alle så "sure" på JFF? Vil ikke dere ha noe adle da? :p

Hvor i all verden skrev jeg at jeg var sur på dem?

Og en annen ting, du er enig med varanior sitt innlegg, men allikevell mener du at folk skal adle dem? :p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hvor i all verden skrev jeg at jeg var sur på dem?

Og en annen ting, du er enig med varanior sitt innlegg, men allikevell mener du at folk skal adle dem? :p

Sa da ikke DU var sur på dem? :) Er bare det at ingen vil de skal starte opp og irriteres seg over at de er med!

Og ja, jeg sier at folk kan adle hvem de vil, og at J.F.F er hakke lettere å adle enn resten ;)
Burde nok skrevet at jeg er uenig i at folk er "feige" fordi de adler J.F.F, (sorry!!) idiotisk sagt egentlig men folk får ha sine meninger....

/Kleppe
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at JFF så ofte feiler er vell mer pga andres spillere sin feighet vill jeg tørre å påstå..

Alle vet JFF er bygd opp på uerfarne og nye spillere, de mer erfarne er klar over dette og adler disse bort da de er for feige til å gå etter ordentlig utfordring.

Ingenting galt med det, det er nå sånn tw er bygd opp, men jeg på min side setter stor pris på det arbeidet JFF gjør på vær eneste verden og prøver å gi disse uerfarne en ordentlig sjangse ! :)


liker jff gjengen selv jeg . hadde de bare kjørt litt mer aktivitet blant de uerfarne og ikke latt stakkars ruab sitte kv for 14 kontoer så hadde de kansje klart seg litt bedre . hehe synes faktisk så synd på dem at vi faktisk kalte oss jff på hp4 helt til det ble nedstemt innenfor stammen , tenkte de skulle få lov til og vinne en verden siden de har prøvd så hardt . men ente opp med ZF i steden . utrolig nokk fikk masse pm om at vi hadde stjålet stamme navnet og at vi ikke var orginale jff `ere :D:D
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Faktaaaaaaaaaaaaaaaaa er at det er gøy med V12 :) (Når jeg har kv for 2 stk slik at det skjer noe :p)

/KK!
 
Topp