What?! U say so? WOW!!

DeletedUser

Guest
Jeg ser på meg selv som den mest ydmyke spilleren jeg :) men banker dere alle uten om gard :S
 

DeletedUser

Guest
La meg berre presisere at å vere cooky er noko heilt anna enn å vere ein drittsekk. Ein drittsekk er nemlig det: ein drittsekk. Ein cooky person derimot, det er ein kunst. Å kunne sjå ned på alle andre, uten å gje dei noko som helst tilfredstillelse i å svare med samme mynt. Stor forskjell frå ein drittsekk, han berre fornærmer og driter i kva som blir kasta tilbake på han.

Du Zippy, du er ikkje cooky. Du er ein drittsekk (no offence). Og om du beskriver deg sjølv som cooky, då er du berre dum... (Again, no offence)

Remi er ingen av delane, han er berre bedreviter...

[spoil]
post_28_13345621858962_30_best_photographs_ever_taken-s580x435-333480-535.jpg
[/spoil]
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Grim: Tom spoiler?

Og sjølv har eg lyst til å nominere Grim til tittelen ".No sin mest cooky speler". Høg på seg sjølv, betreviter delux, kjepphøg og har den kjekke evnen at han lett kan fornærme andre og komme ut av det uten problem. Og andre kan ikkje slå tilbake med samme mynt, for han svarer berre enda sterkare. Ingen tilfredsillelse i å fornærme Grim nei...
Slik er iallefall mitt syn på deg, hehe ;)

Eg meiner, kor mange (utenom Remi), kan sei at dei er umenneskelig gode? Grim har jo faktisk sagt det fleire gonger sjølv. Og ingen av oss kan benekte det. Han har opphøgd seg sjølv til eit umenneskeligt nivå, and that is impressive!

Og igjen, no offence. Dette er mest på morro må vi huske ^^
 

DeletedUser

Guest
Sander/hounor
Meg selv :eek: - Sindick
Svineinfluensa
Espen/brann2006
Villa på fulla (nod)
Thomas/kalou
 

DeletedUser

Guest
pft.. dere har lang vei til toppen ^^

har da fått et blogg-innlegg fra glitter til og med, hvor hun tar opp akkurat dette. så da vil jeg bare mene at dette er bortkastet tid ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grim: Tom spoiler?

Og sjølv har eg lyst til å nominere Grim til tittelen ".No sin mest cooky speler". Høg på seg sjølv, betreviter delux, kjepphøg og har den kjekke evnen at han lett kan fornærme andre og komme ut av det uten problem. Og andre kan ikkje slå tilbake med samme mynt, for han svarer berre enda sterkare. Ingen tilfredsillelse i å fornærme Grim nei...
Slik er iallefall mitt syn på deg, hehe ;)

Eg meiner, kor mange (utenom Remi), kan sei at dei er umenneskelig gode? Grim har jo faktisk sagt det fleire gonger sjølv. Og ingen av oss kan benekte det. Han har opphøgd seg sjølv til eit umenneskeligt nivå, and that is impressive!

Og igjen, no offence. Dette er mest på morro må vi huske ^^

Det var ment å være dette bildet i spoileren - det funker for meg. Rare greier.

Hvorfor skal jeg ta meg nær av det du skriver? Det er jo smigrende! Selv om jeg vil fremheve forskjellen mellom det å være cocky, og det å bare være fantastisk med et korrekt selvbilde.
 

DeletedUser

Guest
Zippy- sindick- sander/hounor-gard(påfylla) -grisenhihi fordi han er best
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kan forstå at jeg kansje ikke vinner... Men at jeg ikke engang er nominert finner jeg litt vanskelig å forstå ?
 

DeletedUser

Guest
Har fått tilbakemeldinger som påstår det. Selv mener jeg bare at jeg er ærlig.. Men det kommer vel an på øyet som ser da?
 

DeletedUser

Guest
Legger merke til at vi har man cooky personer på .no (uten at jeg har den fjerneste anelse hva det egentlig er for noe).

Men har sett diverse nominerte og jeg føler at Are bør på den lista. Han kunne som oftest backe opp de flerste av sine påstander, men likevel kunne han være heslig påståelig til tider.
 
Topp